Logan Vs Masini Low Cost

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dar VAG nu s-a LAUDAT precum Dacia ca vor face si vor drege.
    Eu chiar am crezut ca va fi un model nou cu alta platforma, ceva gen Fluence cu finisaje mai proaste, ca nu cumva sa concureze marca mama.

    Comment


    • [QUOTE=pilifida;1387208]@eugenmanea: am condus audi a4, opel astra gtc, opel astra nu mai stiu de care, opel vectra vreo 2 modele, seat leon, ibiza, duster, hyundai tucson, golf 6, peugeot 206, 207, 307 si 407, skoda fabia, mercedes seria A nu mai stiu de care - ala micu', matiz, nu stiu ce pisicutza sau ursuletz sau cum le-o zice la bemweurile alea, audi a3, chevrolet aveo, ford fiesta, ford fusion, accentu' al' vechi si mai is. QUOTE]

      Si cate din cele de mai sus aveau frane la fel sau mai naspa decat Loganul, de zici ca Loganul are frane OK?(fara matiz )
      Intr adevar Loganul are frane OK pentru ce e el facut-viteze pana in 110 la ora si un mers fooarte preventiv
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • Împart aceiaşi platformă nimic de zis, atât că ei mai şi schimbă platformele, acum pe noua platformă MQB sunt noul Golf 7 şi urmează Octavia III !

        O altă platformă poate ar fi meritat şi Dacia !

        Comment


        • 23 august 2012
          Vicepresedintele Dacia a anuntat ca Renault nu mai continua cu Logan din 2013 si va lansa o masina total noua.

          "Am tot citit in presa despre noul Logan, Logan 2. Nu va fi niciun Logan 2. La Paris vom prezenta o masina noua. Nu va pot spune mai multe, dar va spun ca va fi o masina cu o atractie magnetica", a declarat vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe.
          Sunt eu nebun, am o senzatie de deja vu, sau la Paris, fix peste mai putin de 2 luni de la declaratia marelui manaJer comunist Stroe, s-a prezentat Logan 2 si nu o masina noua, cum gangurea el?
          Cum e posibil sa ai o masina doar cu caroserie si motor schimbate pe aceeasi platforma si sa zici ca e o masina noua, plus ca nici nu se va mai numi Logan?
          Asta denota ce? NEPROFESIONALISM.
          VAG asa face?
          Stiu ca pe aici e un curent anti VAG alimentat de unii, dar VAG e numarul 1 in EUropa si asa va ramane.
          Last edited by mr.K; 14 December 2012, 11:21.

          Comment


          • - nu am simtit o diferenta semnificativa la frane. Ce e drept oricum eu nu folosesc frana ca nebunu' si ma bazez pe cea de motor. Placutele mele de frana au avut intotdeauna durata aproape dubla fatza de kilometrajul la care se schimba in mod normal (constatare facuta de cei de la service la revizii). La drumuri lungi si libere de cateva sute de km cred ca folosesc maxim de 2 - 3 ori frana (cand mai intalnesc pe cineva in fatza), in rest frana de motor e sfanta.
            sigpic

            Comment


            • Cand trebuie sa tot incetinesti, ba ca apare o caruta, ba ca unul intoarce in mijlocul drumului, ce sa faci cu frana de motor? Tu in cateva secunde trebuie sa opresti, nu sa INCETINESTI masina.
              Frana de motor e pentru situatii ce se pot prevedea. In rest, in situatiile neprevazute, Loganul te suprinde extrem de prost, ca nu vrea sa se opreasca la timp. Low cost, deh.

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                Frana de motor e pentru situatii ce se pot prevedea. In rest, in situatiile neprevazute, Loganul te suprinde extrem de prost, ca nu vrea sa se opreasca la timp. Low cost, deh.
                Să înţeleg că tu faci tamponări la greu sau cum? O maşină care se conduce singură nu vrei?
                http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                Comment


                • Să înţeleg că tu faci tamponări la greu sau cum? O maşină care se conduce singură nu vrei?
                  Poti sa-mi explici exact ce ai vrut sa intrebi? Si mai ales ce legatura are cu topicul si cu faptul ca Loganul franeaza prost?

                  Comment


                  • @mr.K: eu nici nu ma asteptam la o masina noua inceputa de la 0.Eu din textul ala nu am inteles altceva decat faptul ca noua masina nu va mai avea legatura cu vechile modele.Adica nu va fi doar un facelift.Eu apreciez ce au facut Renault cu Dacia.Chiar se vede amprenta lor.Insa, trebuie tinut minte urmatorul lucru: niciodata nu o sa faca Dacia o masina mai buna decat una de la Renault.Uitati-va cum arata noul Sandero si cum arata noul Clio.Si mi se pare si normal.
                    PS:eu inca astept masina de 5000 de euro promisa de VW.

                    "Volkswagen crede că poate produce o berlină mai ieftină decât Dacia Logan.
                    Și pentru ca lovitura să fie perfect țintită, cel mai mare grup auto european investighează oportunitatea lansării mașinii de 5.000 de euro, vestește ”Automotive News”, care citează un interviu acordat de Ulrich Hackenberg, șeful departamentului de cercetare și dezvoltare din cadrul VW, revistei ”Auto Motor und Sport”.

                    Le-a cam dat batai de cap unora Logan-ul asta.
                    Momentan la pret e imbatabil.Si nu e o masina atat de proasta pe cat o catalogheaza unii.

                    PPS:mr.K de 5 ani de zile de cand am masina, nu am avut nici macar un singur accident, sau aproape sa il calc/intru in vreunu ca nu m-au tinut franele.Si nu, nu merg batraneste.Ba chiar au fost multe situatii in care a trebuit sa evit o gramada de "soferi de duminica".
                    Am fost cu ea si la mare, si la munte, si pe serpentine, si prin coclauri si balauri, si la Dunare...dar pe unde nu am fost.Nu numai ca nu am avut deloc probleme legate de franare, stabilitate, decolare, dar prin ce a vazut si pe unde a intrat nici macar capetele de bara inca nu le-am schimbat.Nu am schimbat absolut nimic la ea in afara de consumabile.Ce pot sa ii cer mai mult?
                    Adevarul e ca la 75 de CP am nevoie de frane de AMG si pe fata si pe spate.
                    Si sa stii ca nu numai franele conteaza.Poti sa ai si mama franelor daca ai incaltari de 2 lei ce faci cu ele?
                    Last edited by Pacco; 14 December 2012, 11:52.
                    sigpic

                    Comment


                    • La cinci mii de euro vw iti va vinde un polo 2007 sh drept masina noua.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Si nu e o masina atat de proasta pe cat o catalogheaza unii.
                        Nici atat de buna cum catalogheaza altii.

                        Comment


                        • Dupa 130 la o frana mai de Doamne ajuta simti cum vine spatele peste tine! Franeaza bine o laie....nici eu nu am avut accident, aici tine de sofer nu de forash! Un sofer bun merge si cu oltcit si cu logan si cu sprinter si cu amg. Reno nu putea face mai mult din Dacia pentru ca si ei sunt jos. Cand au venit cei de la VW a iesit taranimea in strada ca nu ne vindem tara! )) VW a mers apoi la cehi si a facut din skoda, MASINA!

                          Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                          Comment


                          • PPS:mr.K de 5 ani de zile de cand am masina, nu am avut nici macar un singur accident, sau aproape sa il calc/intru in vreunu ca nu m-au tinut franele.
                            Asta demonstreaza ca, la doar 5 ani de cand ai permis, esti un sofer prudent. Foarte bine. E meritul tau, mai putin al masinii.

                            Comment


                            • - in mare parte poti prevedea 80% din ce se poate intampla. Daca ai fi fost atent ai fi fazut ca am mentionat 2-3 franari normale la sute de km in caz de drum liber (ceea ce s-a intamplat de cateva ori in viatza, atat). Si poti prevedea, ca sa revin ceea ce se intampla: zona aglomerata: nu ii dai ca apucatu', mergi incet. E atat de simplu: drum liber (fara localitati populate, ii dai in gura), si unde e nevoie mergi mai catinel. Numa' in romania e plin de trogloditi care ii dau in gura de numa' pe drum drept dupa stai dupa ei in curbe de ti se apleaca fiindca is numa cu frana la orice fara sa prevada ca sa nu fie nevoiti sa franeze, mai sunt o droaie de fricosi mai ales pe valea oltului care la ORICE franeaza ... frate ti-e frica stai acasa. Nu ii fa pe toti sa stea dupa condusul tau imbecil. Pana te inveti sa conduci fa drumuri usoare. Ai mai observat mai ales la curbe ca 90% din soferi cand pun frana calca ambreaju? desi au 100 km/h? in loc sa lase sa lucreze frana + frana de motor?
                              - Am tras o spaima pe transalpina in masina cu o id***** care vroia ea sa conduca - nu baga frana de motor ca ii "urla motoru", schimba la nici 2000 de ture, masina era varza de la stilul ala de condus desi era destul de noua: mai mult de a-ntaia nu ii puteai da ca nu urca, efectiv ii murea motorul oricat ai fi accelerat. La coborare, in loc sa lase frana de motor ea calca ambreajul inainte de frana si masina o lua blana la vale pana sa apuce ea sa apese frana si se criza toata, dar nu renuntza la stil si mai intra si tare in curbe si ea nu era in stare sa traga calumea de volan. Zicea ca i se strica masina daca e turata (cat de prost sa fi sa zici asa ceva, adica nu iti trebuie doctorat in mecanica sa judeci un pic: turometrul are o plaja de turatii 1000 - 7000. daca masina se tinea la 2000 de ture de ce i-or fi facut aia 7000 maxim, asa de fenta?). Am crezut ca nu mai ajung acasa.
                              Am deviat de la subiect. Ideea era ca se paote conduce foarte prudent si constant SI CU VITEZA, dar 90% din participantii la trafic nu o fac si te obliga sa mergi ca ei. Uite un exemplu: eu fac valea oltului daca e liber merg cu viteza medie de 100-120 la ora. M-am intors odata noaptea, ploua si era ceatza. Aveam cateva tiruri in fatza - erau soferi calumea care mergeau cu undeva la 90-100 la ora, abia m-am tinut de ei tinand cont de conditiile meteo - mergeau constant fara franari in curbe cu o viteza mare pentru tiruri si pentru conditiile meteo. Asa se merge, constant si cu viteza ok. Nu ca orice gigi ce isi ia carnetu' accelereaza pe drum drept de scuipa motorina prin tzeava de esapament si la prima curba franeaza si o ia cu 30 la ora cu nu paote mai mult si ii obliga pe toti din spate sa faca la fel ca si el
                              Last edited by pilifida; 14 December 2012, 12:30.
                              sigpic

                              Comment


                              • PS:eu inca astept masina de 5000 de euro promisa de VW
                                Renault au anuntat primii masina de 5.000 de euro, deci VW inca asteapta sa apara in ordinea fireasca.

                                Nissan vrea sa revitalizeze marca low cost Datsun. Ceva in jurul a 3 mii de euro ziceau ei, dar probabil va fi la dublu, cel putin. Vom vedea. Nissan prin Datsun a ucis industria auto britanica in anii '70, au experienta in low cost.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google