Pamflet: Logan II MCV Laureate 0.9 TCe vs Seat Toledo Reference 1.2 TSI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ai inceput sa compari hOnde, cu vw, cu seat, de le-ai facut carcalete. Caii aia de pe foaie, te pisi pe ei, daca nu iei in considerare, dinamica motorului, tipul de transmisie, greutatea. Asta e problema cu diferenta dintre vorbitul din carti - youtube - link-uri si realitatea de la volan.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #47
      Nu inteleg unde vrei sa bati.
      Colegul de mai sus amintise de toledo, iar eu am mentionat faptul ca puterea motorului e mai mare decat cea data de producator si nu e un caz particular, de aceea am mentionat si honda.
      Din pacate nu am banii necesari sa cumpar una din astea 2 si sa le duc la dyno ca sa iti arat lucrul asta.
      Toledo din video, cel de "85" de cai care defapt sunt vreo 94 trage foarte bine pentru ca are vreo 1150 de kile, normal ca si greutatea conteaza.

      Vizionaţi „Skoda Rapid 1,2 TSI on the dyno - real power test” pe YouTube
      Skoda Rapid 1,2 TSI on the dyno - real power test: http://youtu.be/hQLLLs7X0hA


      Uite, nici ala de 105 nu are doar 105 ci 115.
      Last edited by hasserro; 5 July 2014, 04:16. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #48
        Si idiotii aia de la Marketing, de ce ar pune 85 de cai, in loc de 94?
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #49
          Originally posted by Allyn_y View Post
          Logan aniversar nu e mcv,doar sedan.
          Iar Skoda nu era mai scumpa ci mai ieftina ,rapidu ala spaceback e cam 9000 + tichet..e adevarat ca tot motoras de 1.2 85cp ac si geamuri electrice doar.. dar arata si mai naspa
          Si Kia Rio mi se parea interesanta si apropiata ca pret 10 465 dar probabil depasea bugetul,in cele din urma ceea ce conteaza e sa fii multumit de alegerea facuta
          Skoda era mai scumpa, am cerut oferta si de la ei...

          Toledoul este 10050e + cat mai dau pe tichet... Avansul l-am achitat, masina bine saptamana viitoare, cand o si achit si ridic. Este chiar asa de greu de crezut ca e mai ieftina ca loganul...
          Ps haionul se ridica cu tot cu luneta....tot sedan e?
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #50
            Originally posted by mumus View Post
            Ps haionul se ridica cu tot cu luneta....tot sedan e?
            Maşina are forma unui Sedan, dar portbagajul se deschide ca la un Hatchback.
            Oricum este mult mai practic aşa

            Comment


            • #51
              @Hassero: eu zic sa te interesezi ce-i ala un dinamometru, si cum se calculeaza puterile atat la roata cat si la motor.
              Mai lasa-ne pe noi astia mai batranii, ca n-am trecut de pomana prin atatea
              Tu citeaza in continuare din patru tuning ca-i bine.

              Originally posted by darksid3 View Post
              Si idiotii aia de la Marketing, de ce ar pune 85 de cai, in loc de 94?
              Cum ma de ce?
              Pentru ca de-aia! Si pentru ca vor sa impresioneze omul de rand ce face diferenta intre o masina de 85 de cai si una de 94. Ce nu iti e clar?
              Mai pune dracului mana pe-o carte de pe patru tuning, ca mori destept!

              @hassero: mergi la un tuner dintr-asta de zice ca face 20 de cai dintr-un motor de 70 doar din resoftare, si intreaba-l cum cuantifica el pierderile prin transmisie. Cine i-a dat datele? Sau cumva doar le aproximeaza?
              Poate are vreo ustensila de masurat? Nu stiu, zic...
              Ca daca poate masura pierderile prin transmie inseamna ca demonteaza motorul si ii masoara puterea dezvoltata, apoi o compara cu cea dezvoltata la roata (poate in treapta 1 in decelerare- aaaa, stiu ca nu stii ce-nseamna, dar cauta pe net))) ).

              Bre mumus: nu-i mai ieftina ca loganul. Ti se pare tie.
              Faci calcule ca un copil rautacios de 12 ani, pe cuvant.
              Last edited by Cezar; 5 July 2014, 10:37. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                Nu zau... Cezar...

                Am vandut si renoul azi...

                PS ptr Cezar... logan 10300 cu tot tot tot, Seat 1050+ vreo 300E vousherul... deci tot atat...

                PS2: la seat reviziile sunt la 2 ani, 2 ani la ulei, si un an la filtre, chiar daca eu voi schimba si uleiul la un an, am optiunea sa nu o fac, ptr ca nu fac 20000km... am intrebat si preturile la revizii, decente, foarte decente. Dar aici ma voi pronunta doar dupa ce platesc prima revizie.

                Deci sa incheiem o data ptr totdeauna offtopicul, pret logan mcv laureat= pret seat toledo aproape laureat...

                Nu am spus ca e vreuna mai cu mot, am spus doar ca au acelas pret, data iti place loganul sau seatul, chiar nu imi pasa... dar nu te contrazice cu ceva ce eu am verificat deja.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #53
                  Tu compari MCV cu o berlina. Eu asta am contra-argumentat.
                  Sa stii ca totusi skoda city e mai ieftina ca toledo.
                  Last edited by Cezar; 5 July 2014, 13:32.

                  Comment


                  • #54
                    Nimeni nu a zis ca e imposibil,dar ca aspect , motor,dotari nu e peste,dimpotriva.Normal e sa compari sedan-sedan iar referitor la skoda aveau o oferta la Spaceback 8800 plus tichet ,insa dc ai verificat probabil nu mai este. Seat toledo ales e un fel de rapid cu cel mai slab motor, exact cum si C elysee = Peugeot 301. Per total in afara motorului si suspensiei tari care o sa o resimti destul de bn prin Romania, nu cred ca o sa te dezamageasca. Asteptam mai multe impresii dupa ce o conduci mai mult !

                    Comment


                    • #55
                      Eu tot zic ca Skoda City go e mai ieftina La vw Up. Ce, doar e masina, nu?

                      Comment


                      • #56
                        Ei tot ma chinui sa scot pretul ala de 10050€ la Toledo si nu reusesc.
                        Attached Files
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Pai am spus clar ca sa intervenit asupra pretului initial, si era clar ptr ei ca daca nu imi dau pret de logan, plec.

                          Eu as mai zice si ca seatul meu e hachback, sedan nu este.
                          Last edited by mumus; 5 July 2014, 14:46. Reason: Automerged Doublepost
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Cezar View Post
                            @Hassero: eu zic sa te interesezi ce-i ala un dinamometru, si cum se calculeaza puterile atat la roata cat si la motor.
                            Mai lasa-ne pe noi astia mai batranii, ca n-am trecut de pomana prin atatea
                            Tu citeaza in continuare din patru tuning ca-i bine.



                            Cum ma de ce?
                            Pentru ca de-aia! Si pentru ca vor sa impresioneze omul de rand ce face diferenta intre o masina de 85 de cai si una de 94. Ce nu iti e clar?
                            Mai pune dracului mana pe-o carte de pe patru tuning, ca mori destept!

                            @hassero: mergi la un tuner dintr-asta de zice ca face 20 de cai dintr-un motor de 70 doar din resoftare, si intreaba-l cum cuantifica el pierderile prin transmisie. Cine i-a dat datele? Sau cumva doar le aproximeaza?
                            Poate are vreo ustensila de masurat? Nu stiu, zic...
                            Ca daca poate masura pierderile prin transmie inseamna ca demonteaza motorul si ii masoara puterea dezvoltata, apoi o compara cu cea dezvoltata la roata (poate in treapta 1 in decelerare- aaaa, stiu ca nu stii ce-nseamna, dar cauta pe net))) ).

                            Bre mumus: nu-i mai ieftina ca loganul. Ti se pare tie.
                            Faci calcule ca un copil rautacios de 12 ani, pe cuvant.

                            In unele tari taxele se calculeaza dupa puterea motorului nu dupa capacitatea cilindrica.
                            Nu are rost sa mai continuam discutia atat timp cat tu vii cu arogante ca esti mai batran si ca esti mai destept.
                            Modul tau arogant de a te afisa pe forum ma lasa rece, am vazut asta de mai multe ori nu doar acum.
                            Din respect pentru moderatori si initiatorul topicului voi incheia aici.
                            O zi buna !

                            Comment


                            • #59
                              A incercat cineva sa negocieze pretul la vreun dealer Dacia? Nici nu exista notiunea asta, de negociere. Batut in cuie totul, ca si capacul de la sicriu.

                              Comment


                              • #60
                                mie mi-a dat reducere de 300E si extra 2 ani la garantie, pe langa vaucher... iar la alte modele aveau si casco pe 6 luni gratuit (in plus) ... eu zic ca fiecare dealer are o marja de libertate si mai poate sa reduca din profit oferind chestii extra sau lasand la pret... nimeni nu cred insa ca vinde in pierdere, sub pretul de productie...
                                RTFM

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google