Pamflet: Logan II MCV Laureate 0.9 TCe vs Seat Toledo Reference 1.2 TSI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Discutia asta nici n-ar trebui sa aiba loc. Cand vreodata poti sa compari o masina cu o caruta?
    Eu zic sa va mai uitati o data cum arata o masina si cum arata o caruta (vezi pozele).
    Cum e posibil sa-mi spuna reprezentantul de vanzari de la Dacia ca portierele se inchid greu din cauza chederelor, dar se lasa in timp, iar dupa aia sa citesc pe forum ca usile de deschid in mers? Sau cum e posibil sa tin portiera deschisa (cu motorul pornit) si s-o vad cum tremura, iar nea Gigi sa-mi spuna ca "e motorul nerodat, dar isi revine el + ca e in 3 cilindri si asa e la astea" (adica exact cum ti se spune in service cand te duci cu o problema: "asa face toate, stai linistit").
    Ridicati in slavi caruta asta de zici ca n-ati mai vazut alte masini. Ah, spre deosebire de Logan 1 (aparut acum 10 ani) da, e mare lucru, dar sa comparati Loganul cu alte masini... deja am impresia ca se discuta la misto pe acest thread.


    Cezar, pentru tine, care vrei sa le iei cu un cost cat mai mic si sa le dai angajatilor care iti aduc bani, da, e treaba buna, dar nu cred ca ai alege Logan daca ar fi s-o iei pentru tine si sa te plimbi tu cu ea.
    Seat-ul are treptele mai lungi pentru ca are cuplu de 160 nm intre 1500 si 3500rpm. Asta nu-l impiedica sa faca suta in 11.8 sec.
    Attached Files
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Sa stiti ca, chiar nu am de gand sa fac un logan vs seat aici. Seat este intamplator sau nu in aceiasi bani cu un logan asemanator in dotari.

      Seat am ales fata de logan din diverse motive mai mult sau mai putin obiective, fiind impulsionat si de formele exterioare si interioare mai pe placul meu.

      Daca logan mai avea 1.6 le in 8v, ala era alesul meu cu ochii inchisi, dar asa, daca tot a trebuit sa iau turbo, am ales motorul mai mare si cu mai putine supape, Seatul e in 8 supape. Am mai ales Seat si din cauza garantiei mai lungi, si din cauza devalorizarii in timp mau slabe.

      Acum la fel de bine puteam alege si loganul, avea mai multe dotari, dar cand am intrat in showroom la logan, ma intampinat femeia de serviciu, trecand pe langa ea si vazand ca tot showroomul e pustiu, ma intreaba femeia de servici daca vreau la service sau la 'nusriuunde' , dar ma intrebat asa lejereanu, cand i-am spus ca vreau sa cumpar o masina, sa vezi cum striga ea angajatii pe acolo Auzind doamna de la vanzari ca are client, a lasat cafeaua si cobora de la etaj cu o viteza de imi era mie frica mie ca va cadea... dupa acestea totul a decurs ok.

      La seat la showroom am ajuns inainte de deschidere cu vreo 10 minute, ia ghiciti cine ma astepta la birou, domnisoara/doamna de la vanzari. Nu a comentat nimeni ca e mai devreme...la dacia deschisesera deja de vreo ora...

      Deci sa stiti ca mai conteaza si altele, nu numai modelul sau marca...
      Sa nu mai zic ca la seat m-am dus cu loganul, care are 3 usi decolorate rau Vopsite la SICARO BRASOV, si unu la costum de la seat sa oferit repede ca imi face rost de 3 usi colorate corect ca costuri, vreo 100, 2 de lei, (prin programul rabla)
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • si eu as fi ales toledo in detrimentrul unui logan. presupun ca are tabla net superioara calitativ, aspect fundamental pt o sareta! materiale mai de calitate, finisaje mai bune..etc
        dar loganul 2 chiar nu e carutza! sa pastram proportiile insa, se "carutzeste" mai repede decat alte marci. iar la acest aspect, e in mare competitie cu fiat, carutza carutzelor, in opinia mea!
        cat despre test dirive...e total pe langa!
        Last edited by jonnie007; 9 July 2014, 15:38.
        Keep walking...

        Comment


        • Sincer, sunt convins ca logan este peste fiat.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Asa este. In comparatie cu Fiat, Logan II e super masina.

            Logan-ul nu se "caruteste" daca ai grija de ea, dar nu are tinuta de drum a unui Toledo, iar in Toledo nu apar greierasii in primii 5k (asta raportat la modelele seat precedente si la Logan-ul precedent). De rugina nu cred ca mai e cazul sa amintesc...
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • @vitriol: daca si loganul asta nou arata a caruta, apai nu stiu zau ce R8-uri aveti voi carcotasii de pe forum. Ca mare fasole de diferenta intre caroserii - toledo - logan nu poti sa zici ca e, toledo aduce un pic inspre limuzina, dar nu e o diferenta de sa te dea pe spate. Plus ca fata loganului e infinit mai frumoasa decat fata toledoului.
              - cred ca mr.k are pe volanul masinii un mileu de la bunica, pentru simturile lui fine evident)) pana lui de volan. Daca si ala mai e nasol, apai nu stiu zau. Lui ii trebuie volan de F1, sa il ia cu el in buzunar dupa ce opreste amsina ))
              sigpic

              Comment


              • Gusturile nu se discuta, strict cand vb despre look, e la fel ca la femei, unora le plac blondele, altora brunetele, ne e cazul sa intram in polemici pe aceasta tema.

                Mie personal, botul loganului, mai ales buza barii fata, imi da impreaia de polo, chiar imi place, lateralul masinii e anost, spatele la sedan mi se pare oribil. Mcv-ul mi se pare foarte reusit. La fel ca si sandelul.
                Last edited by mumus; 9 July 2014, 16:08.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • nu zic. e normal sa iti placa o treaba mai mult ca cealalta. Dar asta nu inseamna ca ceea ce nu iti place tie e de fasole.
                  sigpic

                  Comment


                  • Si mie mi s-a parut ca usile trebuiesc trantite putin pentru a se inchide. Cat despre usile csre se deschid in mers, eu am activat functia auto lock door in mers.
                    Si mie seatul mi se pare superior, pana la urma este din grupul vag, net superior renault-ului.
                    Ca si tinuta de drum loganul a facut un compromis destul de bun zic eu intre confort, stabilitate si garda la sol.
                    Nici o bordura din oras nu mi-a dat emotii la parcarea cu fata, spoilerul fiind mai inalt decat orice bordura pe care am vazut-o.
                    Suspensia amortizeaza foarte bine gropile, iar tinuta de drum pe curbe luate cu viteza mi se pare de asemenea ok, desi simt ca spatele masinii este usor.
                    Seat are o garda la sol mai joasa, deci o tinuta de drum mai buna, la confort probabil ca e asemanator cu loganul dar pierde putin teren cand vine vorba de garda la sol care fiind mai joasa ai mai multe sanse se o atingi la borduri sau sa o harjai pe dedesubt de cine stie ce.

                    Comment


                    • In acele poze sunt douo carute cu forme diferite la 10 mii € bucata.
                      Crezi ca neamtu se vinde mai ieftin decat fracenzu fara sa taie pe ici pe colo.
                      Daca te uiti la date tehnice ai sa vezi ca dimensiunile exterior interior si greutatea sunt pe acolo.
                      sigpic

                      Comment


                      • Ma distreaza, toata treaba asta cu comparatul seatului cu loganul.

                        Timpul isi va spune cuvantul.

                        Cred ca comparatia trebuia facuta intre skoda rapid si seat toledo, ca astia sunt frati.

                        Seat ca firma mi se pare o corcitura de piese audi si vw, ceea ce chiar imi place, dat fiind pretul mai mic decat cele mentionate mai sus.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • - dupa cum spuneam, toti vor tinuta de drum si stabilitate in curbe, dar vireaza cu 20 km/h ))) Mergeti pe trasnalpina ca tot s-a deschis sezonul si vedeti acolo bolide stabile in curbe luate cu 10 km/h + bonus frana in panta cu inclinatie de 10. Clar pentru un asemenea sofat trebuie tinuta de drum impecabila
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by mumus View Post
                            Ma distreaza, toata treaba asta cu comparatul seatului cu loganul.

                            Timpul isi va spune cuvantul.

                            Cred ca comparatia trebuia facuta intre skoda rapid si seat toledo, ca astia sunt frati.

                            Seat ca firma mi se pare o corcitura de piese audi si vw, ceea ce chiar imi place, dat fiind pretul mai mic decat cele mentionate mai sus.
                            Pai e aceeasi mancare de peste dar pusa in alta conserva.
                            Daca te uti la Toledo vezi un Rapit Octavia sau Superb
                            Ca sa nu mai zic de Passat si Jetta.
                            Asa ca eu zic sa comparam oile noastre prezente in titlu.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by pilifida View Post
                              - dupa cum spuneam, toti vor tinuta de drum si stabilitate in curbe, dar vireaza cu 20 km/h )))
                              Si ce-i rau in a cere ceva mai mult? Ce-i rau in a dori o masina in care poti sa vorbesti cu pasagerii, la 130 km/h, fara sa tipi si fara sa ajungi acasa ragusit? Ce-i rau in a-ti placea un volan care arata mai bine?

                              L.E. Toledo este exact Rapid cu fata si spatele schimbate.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • - nu e rauu dar costa. Nu poti avea pretentia unei masini ieftine si si super dotate.
                                - Dar iarasi e rau sa zici ca toledo-ul are un miliard de clase peste logan. Pacat ca baietii de la dacia au lansat-o direct cu sigla. Ar fi fost aia lumii sa puna cineva aici o poza cu noul model dar fara sigla si vedeam doar comentarii de lauda (mai ales ca botul e copie de VW). Sunt 100% convins. Apoi la auzul marcii Dacia s-ar fi gasit comentarii. ca asa este domne'.
                                - si pe de alta parte volanul ala nu are nimic nasol la el. Butoanele de cruise control sunt integrate bine, sigla la fel, pielea e frumoasa ce trebuie sa aiba in plus un volan pentru o masina normala? chiar nu inteleg. si cred ca nu sunt singurul care se intreaba ce are najpa volanul de dacie? ))) "absurditaturi"
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google