Sandero Stepway 2 Vs Hyundai I20 Comfort
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
idee mai proasta decat clio 4 nu exista. sincer zic, fereste-te/feriti-va de Clio 4
-
Eu aș merge pe un Clio 4 sau pe o Fabia din generația precedentă, luată de pe stoc. Fiind mașini de concepție mai veche, au avut timp să repare problemele specifice mașinilor noi apărute. Drept motorizări, tu știi dacă vrei benzină sau Diesel. De încadrat cu banii, te încadrezi pentru ambele.
Leave a comment:
-
uploadfromtaptalk1439370461473.png
Vrei pareri de Hyudai intrebi la Hyundai
Se pare ca nu e chiar roza treaba nici la ei
Leave a comment:
-
Vrei neaparat masina noua?
In zona de SH e si mult folclor cand vine vorba de fiabilitate. Eu, de exemplu, am de un an de zile o masina considerata praf la capitolul asta in toate topurile (Laguna 2), dar s-a dovedit a fi cea mai ieftin de intretinut dintre toate pe care le-am avut, chiar si fata de Dacia (Solenza).
Strict intre Sandero 0.9 si i20 1.2, as alege hyundai. Aspiratul e mult mai ok la drumurile tale foarte scurte. In plus, calitatea, cel putin cea perceputa, este peste Dacia.
Leave a comment:
-
Originally posted by IancuMIC View PostDark-ule, sa fie clar; la 10.000E, nu primesti decat ceea ce platesti; masini sunt alea de la 15.000 in sus, oricat am dori noi sa mistificam lucrurile. La masinile alea iti trebuie totusi un anume standard care sa nu excluda prea multe de ale vietii, doar ca sa o poti intretine.
Pana una alta in vremurile astea eu n-as da mai mult de 10-12 mii pe o masina noua.
Doi la mana, omul spune de ceva in jurul a 11.000, mai exact 500 euro in plus pentru Stepway: sa zicem ca navigatia, cruise control si ce mai are in plus, isi cer diferenta DAR, asa cum am argumentat, per ansamblu Dacia e mai slab calitativa decat i20, iar cine nu crede asta, il invit sa studieze in detaliu, ambele masini. Tocmai pentru ca bugetul e de low cost, e mai de preferat un low cost care nu face compromisuri la calitatea imbinarilor, a protectiei anticorozive, care nu lasa zone expuse (vezi instalatia electrica cum trece prin portbagaj la Dacia) etc, etc.
Leave a comment:
-
Argumente obiective pro si contra vizavi despre Stepway /Hyundai. Evitati posturile pe langa, pentru a nu se ajunge la flame.
Multumesc.
...
Nu cred ca discutia trebuie sa fie una pro/contra Renault.
In "relatia" Stepway/I20, votez modelul romanesc; in alta ordine de idei, oricand as alege Opel sau Skoda in defavoarea Stepway-ului; dar modele care imi plac de la producatorii enumerati, sunt din alta clasa; alte preturi alta marfa. Deci nu comparam mere cu pere.Last edited by IancuMIC; 11 August 2015, 15:22.
Leave a comment:
-
uploadfromtaptalk1439293729649.jpg
Cat despre economia la constructia de masini
Audi nici macar nu mai pune contra aripa
A lasat numai carenajul de la roata
Economii se fac peste tot.
Leave a comment:
-
Nu a cazut turbina nu s-a dus motorul asa cum spunea toata lumea ca motorul asta de" Matiz " se duce repede.
Leave a comment:
-
Se pare ca aici sunt 2 tabere , pro si contra grupului Renault.
Eu am gama renault de 15 ani in gospodarie si nu am fost dezamagit
Am mai avut eschive cu o skoda un Audi dar de fiecare data am revenit un grupul Renault.
Pretul pieselor de schimb este destul de accesibil si usor de procurat cat despre fiabilitate cel putin de Logan sunt mai mult decat multumit.
Despre Hyundai nu am ce sa zic ca nu am avut si nu am condus asa ceva si nu dau cu parerea.
Cand a fost vremea sa cumpar Loganul din dotare am colindat toti dealeri auto
La Hyundai nu m-am putut incadra cu bugetul alocat la vremea respectiva
La 10.000€ aveau o coaja de masina care nu avea nici macar casetofon
I-mi pare rau ca nu i-mi amintesc exact modelul .
Asa ca am optat pentru Logan si dupa atati km parcursi ma declar multumit de el.
Nu a cazut turbina nu s-a dus motorul asa cum spunea toata lumea ca motorul asta de" Matiz " se duce repede.
Ca spatiu Dacia eu zic ca este peste.
Cineva spunea ca e suspensia tare, cred ca glumea sau s-a plimbat cu alta masina.
Pana la urma e zic sa cumpere ce isi doreste si sa nu plece urechea la nimeni.
Leave a comment:
-
Dark-ule, sa fie clar; la 10.000E, nu primesti decat ceea ce platesti; masini sunt alea de la 15.000 in sus, oricat am dori noi sa mistificam lucrurile. La masinile alea iti trebuie totusi un anume standard care sa nu excluda prea multe de ale vietii, doar ca sa o poti intretine.
Pana una alta in vremurile astea eu n-as da mai mult de 10-12 mii pe o masina noua.
Leave a comment:
-
nu mai dau peste 10.000E pe o masina care in 3 ani se vinde cu 5.000 nici sa ma biiip.
mai ales pe o dacia la care singurul avantaj e ca "e noua". punct.
Leave a comment:
-
Nene Iancule si Daciile astea noi sunt create sa-ti ia ochii, cand iti baga navigatie, dar tabla e de rasul curcilor. Asa, practic invocam povestea cu drobul de sare la i20 dar mergem la sigur cu compromisurile sigure ale Dacia. Motorizarile sunt diferite pe hartie, in realitate ambele sunt la fel de lesinate sau decente, in functie de gustul fiecaruia. 8-10 ani, oricum e durata de viata la orice masina.
Leave a comment:
-
Eu as opta pentru un Stepway dCi 90cp. Vorba cuiva 8-10 ani si gata.
Motorizarea de pe Hyundai nu ma incanta absolut deloc; nu mai vorbesc despre revanzare si problemele in cazul unor piese, chiar in garantie fiind, cand poti astepta si cateva luni. (din cele 5 "coreene" pe care le avem la servici, mi-am cam facut o idee)
La revanzare nu te mai poti gandi.
In fine, Hyundai e creata sa ia ochii si piata, deci pentru cei oarecum mai pretentiosi; pentru pragmatici ramane Stepway-ul.Last edited by IancuMIC; 11 August 2015, 13:37.
Leave a comment:
Leave a comment: