Sandero Stepway 2 Vs Hyundai I20 Comfort

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Compara un manual service de la Matiz cu un manual service de la Renault, desfa o fata de usa Matiz si una made Renault, compara cablajele, dupa ce vezi diferentele de conceptie, logica in proiectare.....ai sa fugi de masinile frantuzesti.

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • #77
      Sunt mai in tema decat dumneata, cu cateva clase peste. Ramai in subiect sau treci la urmatorul thread

      Nu se pricepe colegul, la masini, decat daca are conexiune la internet.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #78
        Din punctul meu de vedere, vorbind atat din ce am cercetat pe internet in ultimii ani dar si din judecand dupa parerea unor prieteni apropiati care au hyundai si Kia, si eu as merge pe japoneze/coreene in momentul de fata daca ar fi sa-mi schimb masina si probabil o voi face in viitorul apropiat. Atat cele 2 marci dar si sa nu uitam de mazda/honda care sunt mai scumpe, iti ofera cel mai important lucru: fiabilitate + garantie tata, nu 3-4 ani ca la dacia, reanault sau VW. In plus motoarele lor, or fi aspirate dar sunt foarte rafinate, silentioase si aduce la zi din punct de vedere al consumului. Mie nu mi-a venit sa cred cand mi-a zis una din persoanele in cauza , cu o elantra,a ditamai masina cu motor de 1.6 130cp a facut consumuri de 5.5-5.8 in afara orasului si asta fara a merge economic deloc...cand cat scot eu cu 1.2 16v Depinde acuma si ce cauta fiecare...unii cauta cum zicea cineva mai sus ceva bine impachetat....un exemplu foarte clar, aici parere personala, e skoda octavia...care de la generatie la alta e din ce in ce mai scumpa si mai prost facuta.

        Comment


        • #79
          sa enumeram "avantajele" loganului 2:
          - rugineste pe unde nici cu gandul nu gandesti,
          - placute de frana cat niste biscuiti de se schimba mai des ca uleiul
          - scaune de zici ca sunt din camera de tortura,
          - vopsea atat de subtire incat se zgarie numai la ideea ca a atins-o ceva,
          - tinuta de drum demna de un pick-up cu rigida si arcuri cu foi pe spate,
          - distributie pe lant promitatoare pentru profitul dacia pe viitor,
          - in caz de accident usor, peste 3-4 ani ai toate sansele sa fie declarata o epava ca noua,
          - nivel de siguranta sub-mediocru
          - am pomenit de rugina?

          Comment


          • #80
            N-am facut comparatii exacte, dar principiul ar fi urmatorul :

            Daca am o suma de bani disponibila, merg sa-mi cumpar o caruta cu de toate pe ea, nu o straineza cheala.

            In acelasi calcul as include garantia acordata, problemele obisnuite ale modelelor de comparat (forumurile ajuta in cazul asta) si neaparat preturile la intretinere. Cand ma refer la intretinere, vorbesc de revizii, asigurari, impozite, etc.

            La un buget de 11 000 euro, adica buget sarac, nu m-as arunca la altceva decat Dacia, chiar daca la prima vedere exista pe piata straineze cam pe la acelasi pret.

            Va pun in discutie o situatie :

            Se termina garantia aceea de 3-4 ani. Imediat se strica, sa zicem, caseta de directie. Fara a tine cont de sursa de procurare, va rog comparati preturile piesei in cauza ! Cred ca stim cu totii cine e castigatorul, nu-i asa?

            @ozenel, ai enumerat problemele tuturor masinilor din categoria de pret discutata.

            - rugineste pe unde nici cu gandul nu gandesti - au si altii probleme, nu numai Dacia
            - placute de frana cat niste biscuiti de se schimba mai des ca uleiul - exagerezi, s-a imbunatatit sistemul de franare la Dacia, fata de ce era in 2004. Ceilalti nu ofera mai mult
            - scaune de zici ca sunt din camera de tortura - pt pretul mic, nu te astepta la altceva. Poate ca ceilalti ofera alta forma a scaunului, care tie personal iti convine mai mult.
            - vopsea atat de subtire incat se zgarie numai la ideea ca a atins-o ceva - valabil peste tot in categoria mica-mijlocie
            - tinuta de drum demna de un pick-up cu rigida si arcuri cu foi pe spate - parere personala, eu as face-o si mai rigida! Mergi te rog cu nemtesti si vei avea dureri de spate in cazul in care Dacia ti se pare rigida.
            - distributie pe lant promitatoare pentru profitul dacia pe viitor - vezi mult iubitele VW
            - in caz de accident usor, peste 3-4 ani ai toate sansele sa fie declarata o epava ca noua - si, crezi ca un I20 se comporta altfel? Fii mandru ca Dacia inca mai foloseste surubur pt a fixa bara fata si spate, la altii se clipseaza plastic pe plastic, cum ai atins o bordura mai inalta - PA bara! De facut acordeon se fac toate, masura de disipare a energiei rezultate in urma impactului
            - nivel de siguranta sub-mediocru - poate ca aici ceilalti au ceva de zis, dar stelele alea in plus - cu care ne vrajesc fabricantii - te ajuta in mica masura in cazuri reale. De murit mori si in Q7 daca ai ghinion.
            - am pomenit de rugina? - ei, si cu tine acum !
            Last edited by dsign; 11th August 2015, 11:03. Reason: Automerged Doublepost
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #81
              Probleme mai mari ca la Dacia, la capitolul rugina, nu prea mai gasesti nicaieri si in nici un caz la interval de cateva luni de cand iese de pe poarta fabricii. Macar la Hyundai sta linîstit 5 ani cu garantie reala, nu pe hartie. 11.000 pentru o conserva (macar celalate sunt mai inchegate) mi se pare enorm, chiar daca se numeste ca e mai dotata, totusi nu vorbim de cine stie ce sateliti NASA prin bord sau blonde ascunse sub masa cu gurile in O
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #82
                Noroc ca il stiu pe dsign baiat valabil.
                Ma refer strict la logan 2.
                Placutele de frana de pe logan I sunt duble ca suprafata.
                Loganul I era pesa cand venea vorba de fiabilitate si costuri minime de utilizare.
                Singura masina de pe scaunul careia alunec constant la vale cand franez e logan II.
                Tinuta de drum serpuitoare, spatele are comportament ca la pickup iar la viraje pune bara fata pe asfalt de zici ca e vapor.
                ca sa nu mai zic ca nu am vazut o masina la care sa intre ESPul mai mult decat la logan.

                Comment


                • #83
                  Poftim ce se intampla cu o masina facuta de patronii Dacia

                  http://stirileprotv.ro/stiri/bizar/s...asa-video.html
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #84
                    Q.E.D. "etalonul calitatii Renault", asa ceva nu o sa vedem la Dacia, este facut-a cu materiale de calitate, testate in regim dur. TUV, ISO nu ia spaga de la noi.

                    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • #85
                      Ai de capu' meu...
                      Plasticaraia de pe modele vandute in UK o fi testata sa reziste la maximum 30 de grade, iar ala n-a citit manualul de utilizare.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Allyn_y View Post
                        Eu as merge pe 208 clar

                        208?! Vorbesti din cartile de colorat ca de obicei!

                        Mai bine Logan!



                        Sent from mobile
                        Keep walking...

                        Comment


                        • #87
                          Cel mai bine fă un test-drive cu mașinile pe care le ai în vizor. Cel puțin așa am procedat eu. Opiniile de pe forum au și o doză de subiectivism. Mulți dintre ei, adică în opinia mea nu au condus un Stepway și fac afirmații pur subiective raportate la alte modele ale Daciei. Sandero Stepway e un best-buy mai ales cel de 1.5 DCI 90 CP. Nu are concurent în raport cu ce oferă. Si o mașină nu o ții 20 de ani. Dacă te ține 10 ani e suficient chiar de apare rugina. Am un logan diesel din 2005 și are 2-3 pete de rugină. Dar a fost întreținut corespunzător.
                          Dacă vrei detalii de la un proprietar de Stepway nu logan, sandero, fiat...etc contactează-mă pe privat. O zi excelentă.

                          Comment


                          • #88
                            Dacă vrei detalii de la un proprietar de Stepway nu logan, sandero,
                            Ca Stepway nu-i tot un Sandero cu garda la sol mai mare si niste plastice in plus...

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by jonnie007 View Post
                              208?! Vorbesti din cartile de colorat ca de obicei!

                              Mai bine Logan!
                              Fugiti de masinile franceze cat va tin picioarele.

                              On: Oricare din cele doua le alegi, te va tine 10 ani fara probleme, nu pici nici din Stepway in 10 ani.
                              Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                              Comment


                              • #90
                                Le-am condus cu ambele. In cazul la Stepway, e aceeasi platforma ca la Logan 1 (cum e toata gama dacia, in afara de duster, lodgy) doar cu garda mai ridicata. I20 -ul, asa cum era si logc ( daca te uiti pe sub ambele masini si observi suspensiile) sta mai bine pe drum, la viteze de peste 140, este clar mai stabil. Ambreiajul e mai placut, ctia de viteze are rapoartele scurte, trage bine pentru caii pe care ii are, bordul este mai placut, antifonajul este mai bun,mpractic, e peste la toate capitolele. Daca motorizarea e un impediment in aia 5 cai diferenta si ceva cuplu, cand restul este evident mai bine construit, s-ar putea trece cu vederea pe partea garantiei si a personalului mai putin din topor, de la Hyundai.
                                Eu unul stiu diferentele dintre ambele masini, tocmai d-aia si argumentez obiectiv, pentru ca cineva care spune ca "el are" dar nu cunoaste decat Dacia, ei bine, el e subiectiv. Cunosc foarte bine reteaua Hyundai si modelele lor de masini si pot spune ca singurele pocnitori au fost Accent pana la seria i30, in rest masini foarte fiabile, chiar si in prezent.
                                Last edited by darksid3; 11th August 2015, 13:20.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google