Sfaturi Achizitie Cu Program Rabla - Dacia Vs Hyundai Vs Toyota

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi Achizitie Cu Program Rabla - Dacia Vs Hyundai Vs Toyota

    Salut.
    Mă tot bate gândul să schimb loganul din dotare dat fiind faptul că a împlinit în mai 10 ani. maşina dpdv tehnic este în stare perfectă dar am probleme cu rugina (cam peste tot), plus că un tâmpit mi-a agăţat maşina pe toată partea laterală (cea cu şoferul) şi arată deplorabil. Dacă mai pun şi faptul că trebuie să schimb anvelopele (nu am nici de vară nici de iarnă bune) observ că ar fi ceva cheltuială (cca. 1500 - 2000 euro) cu aceste probleme. Mai pune că se apropie revizia şi trebuie să schimb distribuţie şi toate cele, în 2-3 ani poate apare din nou rugina. Mai mult nu am nici ABS, nici climă şi mi-e foarte greu să simt conformt şi siguranţă în acestă maşină. Nu mă pot folosi de ea nici la drumuri lungi (gen concedii) pentru că mori până la destinţie de dezhidratare, de aceea folosesc cealaltă maşină, a soţiei, un Citroen C3 dotat suficient cât să simt conform şi siguranţă dar din păcate nema spaţiu. Am mai luat în calcul şi faptul că nu o voi putea vinde pe viitor (datorită taxei mari, cca. 1300 euro) şi poate se termină şi rabla în viitor, aşa că m-am gândit să o dau la remat pentru 6500 lei.
    Am luat în calcul următoarele autoturisme care mie îmi plac deci nu are rost să comentăm despre altele, respectiv:
    Logan MCV
    Hyundai Elantra 1,6 l 132CP
    Toyota Corolla 1,33 l 100CP sau 1,6 l 132CP.
    În momentul când am umblat după oferte am constatat că MCV-ul mă costă în varianta pe benzină aproape la fel cât cele două, drept pentru care cred că am să renunţ la MCV.
    Astfel, dintre cele două (care sunt apropiate ca preţ, Hyundai 11.500 - 12.500 euro + 1 rablă şi Toyota 11.700 - 13.500 euro + 1 rablă) nu ştiu la care să mă opresc. Ambele au avantajele şi dezavantajele lor, nu vreau să discutăm despre dotări sau alte chestiuni asemănătoare (garanţie, etc), ci doar să mă sfătuiţi ce credeţi că ar trebui să aleg şi de ce (mai mult din punct de vedere tehnic). Poate din experienţa proprie sau din a unor apropiaţi puteţi să-mi daţi o părere vis-a-vis de cele două maşini. Preţul mi se pare foarte bun şi cred că ar fi o ocazie acum să schimb maşina. Maşinile nu duc lipsă de dotări niciuna deci acestea sunt conforme noilor mele cerinţe dar pur şi simplu NU MĂ POT HOTĂRÂ. Am un pic de afinitate pentru una din ele (nu vă spun ca să nu vă influenţez cumva) dar parcă aş mai vrea nişte sfaturi dacă acestea vor fi relevante.
    Cu mulţumiri.
    Attached Files
    Last edited by Gozmin; 1 September 2015, 14:10.
    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
    sigpic

  • #2
    Toyotaaaaaa!
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

    Comment


    • #3
      Si eu sunt intr-o situatie similara, insa duoa multe ore de studiu asupra situatiei, am ajuns si eu la cele doua modele. Ideea este ca la Toyota, in banii astia de mai sus, o iei cheala... Nici macar proiectoare de ceata. Am vazut una parcata la mine pe strada, echipare "terra" si nu mai este la fel de apetisanta. La spatiu insa, o bate pe Elantra detasat. In reclama iti arata echiparea de top "sol" si iti scrie pretul de la "terra", aici e baiul.

      Lodgy stepway e ok daca nu te deranjeaza ca e patratos, tabla e galvanizata... Spatiu, confort, pret imbatabil.
      Last edited by WhatIsUrName; 1 September 2015, 14:50. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        hyundaiul este cel cu facelift?
        decizia este destul de dificila, ambele sunt niste masini frumoase. cel mai bine e sa faci un test drive inainte cu amandoua. ca si motorizare as merge pe varianta de 1.6 132 de cai.

        intre cele 2 eu as merge pe hyundai, chiar daca diferenta e extrem de mica din pct meu de vedere; de ce hyundai? imi place alura foarte aerodinamica (mi se pare ca are un coef aerodinamic mai bun comparativ cu toyota), spatele, care la varianta cu facelift da foarte bine, mai frumos ca la toyota din pct meu de vedere; nu in ultimul rand designul interior mi se pare mai reusit decat la toyota

        cate un test complet cu fiecare dintre cele 2



        de notat ca acest hyundai e in varianta pre-facelift, la cel cu facelift micile deficiente au fost remediate



        la hyundai s-ar putea sa primesti niste discounturi mai serioase, noua generatie pregatindu-se de lansare...
        Last edited by cristi....; 1 September 2015, 15:05.

        Comment


        • #5
          Originally posted by WhatIsUrName View Post
          Si eu sunt intr-o situatie similara, insa duoa multe ore de studiu asupra situatiei, am ajuns si eu la cele doua modele. Ideea este ca la Toyota, in banii astia de mai sus, o iei cheala... Nici macar proiectoare de ceata. Am vazut una parcata la mine pe strada, echipare "terra" si nu mai este la fel de apetisanta. La spatiu insa, o bate pe Elantra detasat. In reclama iti arata echiparea de top "sol" si iti scrie pretul de la "terra", aici e baiul.

          Lodgy stepway e ok daca nu te deranjeaza ca e patratos, tabla e galvanizata... Spatiu, confort, pret imbatabil.
          Am negociat 13900 + 1 rablă versiunea Luna cu motor 1,6, deci nu-i chiar cheală deloc, plus gratis vopsea metalizată (cca. 350 euro). Legat de Lodgy comparativ cu cele două este din alt film la fel ca MCV. iar la 14.800 euro cât costă cu motorul de 1.2TCE este foarte mult. Dar nu discutam despre alte alternative, ne rezumăm strict la cele două. Merci.
          Last edited by Gozmin; 1 September 2015, 15:09.
          Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Cum naiba sa coste un MCV 12500 cu tot cu rabla inclusa in pret, eu am reusit sa-l duc la 12250 laureat cu optionale????? O fi din alt film dar e si mai ieftina si cu portbagaj cam dublu. Daca nu ai nevoie de portbagaj, da, ia alta.
            In fine, la preturile de care zici ambele sunt optiuni solide, depinde probabil mai mult de gusturi (aspect, senzatie mlateriale in interior) decat de vreun argument tehnic.
            Kia echivalenate elantrei, nu e cumva mai ieftina? La banii aia te apropii de un megane, citroen...
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #7
              Strict dintre cele doua masini ar fi foarte util. Multumesc.
              Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
              sigpic

              Comment


              • #8
                toyota....
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • #9
                  Pai daca e strict ce cauta Dacia in titlu? Si de ce intrebi aici si nu pe forumurile Toyota-Hyunday?
                  Last edited by einstein1984; 1 September 2015, 15:59.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #10
                    Strict legat de titlu ia mașina pe care îți permiți să o întreții, ca și criteriu adițional: posibilități de diagnoză(pentru un bec fuga la reprezentanță) și disponibilitate piese de schimb(degeaba e în garanție dacă piesele vin în 30 de zile ), restul sunt amănunte.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #11
                      Costurile de intretinere fac diferenta si serviciile de intretinere + eventuale reparatii (pe toata durata de folosire - de mai multi ani). Conteaza si valoarea masinii la revanzare si mai ales cat de cautata o sa fie atunci. (sunt marci, tipuri de masini care se vand foarte bine in Romania atat noi cat si second hand dar sunt si marci, tipuri de masini care se vand bine doar noi sau doar second hand)

                      Comment


                      • #12
                        dupa ~10 ani de utilizare cam orice marca de masina e depreciata bine de tot

                        pe acest interval de utilizare, eu mi-as alege cea mai bine echipata masina pe care mi-o pot permite, sa fie maximum din ce pot obtine iar dupa 10 ani sa o dau ca avans pt alta

                        la 14 mii +rabla eu m-as uita si la alte masini gen vw golf/jetta sau poate o mazda 3 cu toate ca nu stiu exact pretul ei de plecare sau o skoda octavia 3 sau ford focus facelift... e 12500 iar de fix 2 mii de euro cu tva ii mai tragi pachetul trend (include aer conditionat automat cu reglare separata stanga/dreapta, covorase de
                        velur fata si spate cu logo Ford, consola centrala cu cotiera, faruri de ceata, radio CD
                        cu MP3 player, USB, 6 difuzoare, comenzi audio pe volan, SYNC Gen II cu touchscreen
                        color de 8", Blue Tooth si Voice Control si Sistem de asistenta in caz de urgenta) si e bistos ..mi se par masini mai bune decat cele 2 mentionate de tine... la 16 mii se vinde noul passat, pacat ca oferta e valabila numai pt persoane juridice care intentioneaza sa cumpere flote

                        Last edited by cristi....; 1 September 2015, 21:27. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Toyota toata ziua! Punct!
                          Keep walking...

                          Comment


                          • #14
                            pai ce are asa special toyota? puse una langa alta, toyota corolla vs ford focus facelift, nu au nici o treaba una cu alta; fordu ii da clasa la toate capitolele

                            Noua Toyota Corolla este atât de bună încât se va vinde excelent în toată lumea. Primul nostru test în România. https://www.masinicugiurgeasibratu.ro


                            Am fost în Spania pentru a conduce Ford Focus faceliftt. Motoare testate: 1.0 și 1.5 EcoBoost. https://www.masinicugiurgeasibratu.ro

                            Comment


                            • #15
                              Cristache...omu` a precizat sa discutam la subiect...iar tu vii cu Subaru la masa?!
                              Keep walking...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google