Ford Focus 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce sa ma supar ?
    Motorul masinii asteia este o porcarie din toate punctele de vedere.
    Prefer la orice ora un 1.6 8v de Logan dpdv intretinere exploatare consum etc.
    Problema majora a motorului de Ford este ca e depasit tehnic cu vreo 20 ani.

    Renault a facut ultimele motoare cu tacheti mecanici fara reglaj prin '90 si alea aveu macar 140-150 cai.

    Sa nu mai zic de cutia de viteze al carei zdrang la plecarea de pe loc este tehnologic.
    Da...cand dai drumu la ambreiaj se aude un zbang...eh...ala este jocul tehnologic al pieselor din cutia de viteze.
    Toate Ford urile cu cutie de viteze IB5 au problema asta....asa fac toate asa merg....zbang ( Fiesta Fusion Focus )

    Ma gandesc ca maestrii ingineri de la Ford ar fi putut apela pe ne ve la Dacia sa le imprumute un motor si o cutie sa le copieze...macar sa le tina niste cursuri despre cum sa faci un motor si o cutie....ca suntem in 2014.

    Cand nu stii...nu e rusinos sa intrebi inca o data...nu va suparati...noi inca nu am inteles cum se fac motoarele si cutiile. Macar intra blana in viteze fata de Logan...macar atat.

    Din nou ma repet...punctele forte cu care le compenseaza pe toate sunt sasiul cu suspensia care sunt de a dreptul crazy si comfortul interior.

    Masina mi se pare din ce mai ok pe masura ce merg cu ea, in sfarsit poate si nevasta mea sa o conduca (zice ca merge mult mai usor decat Loganu).

    Pt restul exista Twingo F7P.

    Comment


    • Bre tu ii scurtasesi maneta de viteze la Loganul anterior...normal sa zica sotia ca merge mult mai usor )))))

      Nu ca nu s-ar conduce mai usor- are perfecta dreptate!
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • Nu doar din cauza asta...toate comenzile faciliteaza condusul usor.

        Comment


        • Multe motorete au tacheti DAMB (direct acting mechanical buket), si fac 200 de caio pe litru la 12000 de ture. Nu sunt Ford singurii care sa foloseasca asa ceva.
          Ei ofereau si un motor mai avansat, ala de 115 cai de care ziceam eu cu distributie variabila etc.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Stiu dar am incercat sa me feresc de Vct. Multi au probleme cu sistemul ala.

            Tachetii sau cum se numesc am vazut ca se pot regla si prin metoda romaneasca.
            Masurat jocul, demontat, bagat pe freza. Cost 200 lei in loc de 1500 cu inlocuire de pastile.
            Cand le-o veni vremea asa fac.

            Ieri am schimbat lichidul de servo si am facut o verificare mai amanuntita a articulatiei.
            Pe spate 2 bucsi sunt un pic inmuiate si pe fata posibil o flansa de amortizor necesita schimbare. Atat...in rest e beton !

            Pentru 130.000 km rulati in Craiova (e jale pe acolo) eu zic ca e mai mult decat ok.

            P.S. La vara jante de ST pe 18
            Attached Files

            Comment


            • Daca frezezi tachetul ala se duce naiba tratamentul de suprafata si planeitatea probabil.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Originally posted by alessandro View Post
                Stiu dar am incercat sa me feresc de Vct. Multi au probleme cu sistemul ala.
                Mai puţin japonezii..., că doar ei l-au patentat.

                Comment


                • Jantele nu le faci de o culoare mai turbata ?
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Nu stiu cum e la Ford, dar la Kia cele care au din fabrica jante pe 15- nu poti monta pe ele jante pe 17.
                    Cele care vin din fabrica cu jante pe 16- 17 cica au alte piese mai rezistente.
                    Sigur jantele de alea pe 18 nu iti vor afecta suspensiile?
                    Si s-ar putea ca masina sa devina f puturoasa cu aceste jante...in fine vezi tu la montare.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • Trenul de rulare la Ford Focus, in proportie de peste 90% este identic cu cel de la RS/ST, deci nu e problema
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Au fost puse jante pe 18 pe aceeasi suspensie si caroserie din fabrica. Nu e o problema.

                        Ca diametru sunt fix identice cu ce vine masina 205 55 16.

                        @ einstein probabil ca asa este...m am gandit. Cei care repara chiulase mi au recomandat solutia asta. Au acut asa foarte multe si nu au aparut probleme.
                        Last edited by alessandro; 31 January 2015, 11:28.

                        Comment


                        • Prima intalnire serioasa cu zapada si drumurile montane s-a incheiat cu bine.

                          AllSeason-urile Vredestein Quatrac 5 s-au comportat exceptional pentru conditiile la care au fost supuse...ace de par cu pante de 10% acoperite cu zapada, etc.
                          Niste anvelope de nota 10++++
                          Attached Files

                          Comment


                          • Arcuri si jante 18'' de Focus ST
                            Attached Files

                            Comment


                            • Frumos tare!
                              My Ride ! B - 29 - TmT

                              Comment


                              • Saptamana viitoare sper sa o mai trantesc 1-2 cm de bot. Trebuie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google