Ford Focus 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ford Focus 1.6 16v

    Dupa mai bine de 5 ani de Logan, ne-am despartit, iar azi am intrat in posesia unui Ford Focus Trend 1.6 16v benzina.

    S-a nascut in august 2010 pe undeva prin Germania si are 129.000 km.

    N-o lungesc mult...ca dotari nu e cine stie ce dar are fix ce imi doream eu, adica ESP, discuri spate, mai multe airbag-uri si scaune comfortabile in care sa pot parcurge mai mult de 150 km fara opriri lungi.

    Puncte forte pe care le am descoperit pana acum si le apreciez : bara rigidizare intre amortizoare pe fata, brate independente pe spate cu reglaj de camber si frane mari.

    Nu stiu exact ce frane are dar aflu curand...exista doua tipuri. 300mm fata cu 280mm spate sau 280mm fata cu 265mm spate.

    Luni intru efectiv in posesia lui...pana atunci trei poze.
    Attached Files

  • #2
    Sa-l conduci sănătos!
    Cat fu scoru'?

    Comment


    • #3
      Multumesc !

      5800 in care intra : o revizie, geometrie, ITP si un garantie (motor + anexe si transmisie cu tot ce insemna ea)

      Comment


      • #4
        masina este euro4 sau 5?
        vezi sa aiba taxa platita (sa nu fi fost scutita la momentul cand a fost cumparata de noua)
        daca e euro4, si nu e platita, taxa e sute bune.600-700.

        sa o stapanesti sanatos. o masina foarte stabila si ergonomica. asta mi-a lasat mie parerea focus2 cat am condus.
        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

        Comment


        • #5
          Euro 5 din cate imi amintesc. O gepelizeaza rapid !
          sigpic

          Comment


          • #6
            Din 2007 pana in prezent taxa a fost scutita doar pentru Dacia, si aia doar pe anumite perioade, mai mult ca sigur masina asta are taxa platita, sa speram ca nu si recuperata.
            Bafta cu ea si spor la gepele.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              chiar daca are taxa e nici 100 de euro...

              Comment


              • #8
                Misto, d-asta a avut si frate-meu luat de nou, vanduta la 110000 km.

                Faina masina, imi aduc aminte de un drum de Germania, dupa 1000 km non stop n-am avut nici o durere de spate, glezne cum pateam la Logan )

                Raspunde foarte bine la acceleratie din turatii mici gen 1800-2000 rpm, indiferent in ce treapta de afli, mi-a placut tare mult asta in comparatie cu Golf V 1.6 benzinar care pana la 3000 rpm trage mai rau ca o Dacie 1310.

                Succes si km fara nr fara nr !

                Comment


                • #9
                  Ce motor are, ca sunt vreo 2 la cilindreea aia. Unu cu distributie variabila de care zice octavian si unu ca ala de il aveai pe logan.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #10
                    1,6 cu 100 cai. Cuplu 150 Nm. Alea 2 mototare de care zici tu s-au fabricat din 2011, iar ala de 116 cai s-a fabricat pana in 2007.

                    Sa o stapanesti sanatos. Eu ma gandsc la un Duster sh. Mai vad la anul daca se merita.
                    Last edited by Archangel80; 5 December 2014, 11:26.

                    Comment


                    • #11
                      Daca e ala de 100 de cai fara distributie variabila sau clapete de swirl e cam puturos dar fiabil. Dar tinand cont ca masina e mai grea decat loganu...
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #12
                        Motorul este un Duratec euro5 74 kw fara vvt sau cum s o numi la Ford.

                        Jos trage frumusel dar dupa 3000 e lesinata. Logani tragea tare rau. Am batut tiruri un ford dasta.

                        Taxa nu a fost platita si este 160 euro.

                        Octavian...asta a fost unul din prinicpalele motive alea schimbarii...comfortul. Daca mergeam 30 min prin Bucuresti ma durea spatele. Cu Focus am mers suficient sa imi dau seama ca pozitia mea la volan e ce trebuie si nu am probleme cu spatele.
                        Last edited by alessandro; 5 December 2014, 11:35.

                        Comment


                        • #13
                          Asta e problema Daciei, si trebuie remediata. Comfortul. Pe multi dintre prietenii mei nu i-ar deranja o masina Dacia, insa mergand foarte mult cu masina au nevoie de mai mult comfort la drumuri lungi. Nici macar Duster, sau Lodgy nu au ceva imbunatatiri. Dacia trebuie sa se axeze putin si pe comfort in urmatoarea perioada. Pretentiile romanilor cresc incet incet si vor avea de pierdut.

                          Comment


                          • #14
                            felicitari pt achizitie si multe drumuri linistite
                            sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alessandro View Post
                              ....................

                              Octavian...asta a fost unul din prinicpalele motive alea schimbarii...comfortul. Daca mergeam 30 min prin Bucuresti ma durea spatele. Cu Focus am mers suficient sa imi dau seama ca pozitia mea la volan e ce trebuie si nu am probleme cu spatele.
                              O singura treaba cu virgula care nu m-am putut obisnui - desi nu a avut nici un efect negativ asupra confortului, poate oleaca urban - e spatiul relativ mic la picioare sofer, spatiul superior/la genunchi.
                              Esti asa ca intr-un cockpit/carlinga, desi eu sunt de statura mica, m-a deranjat mai tot timpul ca n-am ptut sa-mi labartez picioarele (dreptul mai ales) ca la Logan.

                              Dar repet, nici un efect negativ asupra confortului, poate am doar eu senzatia ca e cam mic spatiul la picioare )

                              PS: e cu vreo 100 kg mai grea decat Loganu 1.6 16V si cu vreo 5-6 cp mai slaba.

                              Desi dupa calcule nu iese, dar practic iti spun ca e gatuita si de traseul galeriei de evacuare.
                              Frate-meu a schimbat-o integral (a pastrat catalizatorul) cu una custom facuta si gandita de el.
                              Tragea clar mai bine decat una stock, raspuns mai rapid la acc si se intindea mai bine dupa ~3500 rpm.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google