Ford Focus 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Felicitari.
    Te-as fi vazut intr-un diesel; eram convins ca vei schimba ...sound-ul.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      Aproape niciun diesel nu-i mai fiabil ca benzinarul cu gpl, probabil asta i-a fost gandirea, dealtfel foarte sanatoasa. A eliminat din start eventuale probleme cu motorina, injectoare, dpf... plus ca merge mai ieftin.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #18
        Felicitari si sa o stapanesti sanatos si cu placere! Eu am condus una la fostul loc de munca - productie 2007 si tin minte ca era destul de vioaie daca o calcai!(mult mai vioaie fata de Loganul 1.4 pe care il aveam atunci).
        E o masina foarte inchegata si se asterne frumos la drum!
        Hai cu GPL u si drumuri de Grecia!

        Ca o paranteza parerea mea personala este ca ai dat Loganul la timp. Ma gandesc ca Loganurile alea multe vandute incepand cu 2010 cam ajung la 'maturitate' in 2015. In momentul in care neamtu'/francezu' va dori sa schimbe masina ca a implinit 5 ani...s-a terminat cu pretul Loganului in Romania: piata va fi invadata de Loganuri din Germania/ Franta etc care au fost cumparate cu maxim 1,000 de EUR- toate 'boboc' cu 70,000 km la bord! (au fost conduse de mosi care se duceau la piata..stiti reteta).
        Mai tineti minte invazia Daciilor din Ungaria undeva prin 1991- ei acum fenomenul va fi mult mai vast pentru ca volumul de Loganuri de la export a fost muult mai mare.
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • #19
          sunt total offtopic dar la fel de "offtopice" sunt si ideile talle ca un logan costa sau va costa in viitorul imediat 1000 euro in franta/germania ))
          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

          Comment


          • #20
            In banii aia e best buy. S-ar potrivi niste jante cu spite in Y. Bafta cu masinuta!

            Comment


            • #21
              Buna alegere! Sa o folosesti sanatos!
              MY CLA

              Comment


              • #22
                Felicitari pentru noua achizitie.

                Originally posted by mr.K View Post
                In banii aia e best buy. S-ar potrivi niste jante cu spite in Y. Bafta cu masinuta!
                Cred ca o sa-i puna ceva mai "altfel"
                My Ride ! B - 29 - TmT

                Comment


                • #23
                  Eu iti spun o gluma, sper sa nu te superi, mie mi se pare amuzanta.

                  Stii, la Dacia se Spune Dacia ptr ca: Daca Ai Cap Iei Alta

                  La Ford se zice Ford ptr ca : Fix Or Repair Daily

                  Comment


                  • #24
                    singurul lucru la masina asta imi place aspectul, sa o folosesti multi km si fara incidente,
                    de curiozitate o lasi stock sau mai schimbi o janta, o boxa ceva?
                    consumabile stiu ca o sa primeasca tot ce e mai bun
                    Can't touch this !

                    Comment


                    • #25
                      Comfortul?! Poate pozitia la volan e buna,comfortul e dat in primul rand de suspensie,apoi de dotari. Fordul are suspensii f rigide dar da, pozitia la volan e mai buna,in special daca ai avut logan cu scaun fara reglaje . 6000 E nu e putin dar masina arata f bine, s-o conduci cu placere!
                      ps: vopseste eleronu ala de la luneta
                      Last edited by Allyn_y; 5 December 2014, 16:47.

                      Comment


                      • #26
                        La o astfel de masina eu i-as face numai modificari oem(asta daca i-as face). incepand de la jante oem, un kit sport sau chiar st/rs, o navigatie, o clima automata daca vei gasi cele necesare la pret ok si nu sunt prea multe, un tempomat, un retrofit cu faruri xenon originale, scaune sport (sau cumva au fost puse doar pe st/rs?) etc....
                        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc tuturor.

                          Pe viitor va primi jante (ceva de competitie) si posibil muzica. Cam atat.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Allyn_y View Post
                            Comfortul?! Poate pozitia la volan e buna,comfortul e dat in primul rand de suspensie,apoi de dotari. Fordul are suspensii f rigide dar da, pozitia la volan e mai buna,in special daca ai avut logan cu scaun fara reglaje . 6000 E nu e putin dar masina arata f bine, s-o conduci cu placere!
                            ps: vopseste eleronu ala de la luneta
                            Ba e data in primul rand si de conformatia scaunului, sustinerea laterala, reglaj lombar (cat de pe bune e sau doar cu numele), zgomotul interior vs cat de bine e izolata masina,materialul de pe scaune, vizibilitatea, daca poti sa iti reglezi volanul cum vrei tu, daca poti sa iti reglezi scaunul cum vrei tu (nu doar 2 pozitii sus si jos), daca ai pilot automat la drumuri lungi.
                            Sunt sigur ca Cezar in Porsche care are suspensii super rigide se simte muult mai naspa ca si confort fata de Logan, mai ales daca Loganul are si reglaje la scaun.
                            Vinde-o bah treci inapoi la Logan! (e valabil si ptr Cezar)
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #29
                              Bre sincer acum, nu-i asa stralucita javra asta mica la confort. Totul e dur.
                              Insa am 2 forduri dintr-astea de 1.6 si sunt masini bune. Mie imi plac cum se conduc.
                              Si sunt confortabile: de la usurinta utilizarii la suspensie.
                              Ce mai e impresionant: franarea!
                              Alt lucru misto: felul in care porneste de la ture mici.
                              Nasol: destul de turata la drumuri lungi.
                              Alta chestie naspa: cam lesinata de la 4000 si un bord de tot rahatul.
                              Insa, una peste alta e o masina ce merita banii.

                              Comment


                              • #30
                                Trenul de rulare e chiar foarte reusit pentru clasa ei.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google