Nu ar fi rau sa decoleze...chiar nu ma intereseaza a fi sexi pe interior si pastrez exterioru intact(dau jos proiectoarele dupa care in locul lor pun plasa-castig 2 kg). Mersi de urari SilviuB, B-53-SDP, Gionik,Raduprov, B-64-MVP
							
						
					Clio RS
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 cartoanele alea cantaresc si ele..Originally posted by NPoWer View Post... incercati sa ii puneti niste cartoane sa o faceti sa arate mai frumos inauntru ...
 eu zic mai bine sa se apuce de o cura de slabit.. si sa conduca dezbracat ) )
 eventual sa scoata evacuarea de tot.. ar castiga mult mai mult decat cu prostii deastea minore.. cu cate 1-2kg gen proiectoare sau clante .
							
						sigpic .
							
						sigpic
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eventual sa merg si la baie inainte...
 @mersi Radu 2008...
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ai putea sa faci si cura de slabireOriginally posted by felixb View PostEventual sa merg si la baie inainte...
 @mersi Radu 2008... ) )
 raport kg/cp 4.87... ,la o masina de peste 1.2 tone ii trebe 300 cp sa fie peste...
 dar din cate ai scos de pe masina ,eu zic ca ajungi greu la 950 kg, avand in vedere ca ,clio 172 este cu 90 kg mai usor decat asta de strada si are 1035 kg ...Last edited by Guest; 16 April 2009, 00:22.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gresit omu, daca ai fi citit cu atentie(950 kg/195cp=4,87)...la 1,2 t pe 300cp ai 4 kg/cal...greu cu matematica asta.Sunt la cura deja, vreo 10 kg sper...Last edited by felixb; 16 April 2009, 00:25.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 grija cu kilogramele ... in majoritatea regulamentelor de DragRacing ,masina trebuie sa fie cu elemente stock(nu la motor si restu),sa aibe bancheta,fete de usi,geamuri din materialul original din fabrica,este voie doar un element din fibra de carbon ,altfel te trece la grupe profii unde te bati cu "10 seconds car".Originally posted by felixb View PostCateva modificari la RS...masina cu sofer si lichide are acum 950 kg cu 195 cp(admisie modificata-colectoru de aer si chiuloasa, evacuare radical modificata si un update de soft), cu un raport kg pe cal de 4,87kg/cp...urmeaza montaju la scune fixe pe negru...in locul fetelor de usi voi pune o folie de plastic de 2-3 mm.
 Mai niste idei de unde poti scadea kg,ar fi rezervorul sa se inlocuiasca cu unul de motocicleta ,asta depinde cat de extrem vrei sa fii cu scaderea in kg...macaralele de la geamuri,sa renunti la clima ...proiectoare,Last edited by Cristi_Xp; 16 April 2009, 02:27.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 de 10 nu stiu, dar avem un evo de 11 secunde in tm. zvonuri ca ar avea mai multi cai pe sub capota decat zice fabrica (cica-s mai multi de 500)
 ma gandesc ca nu e singura masina de 11 secunde din tara...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 hai ca din fetele de usi nu se pierd mult din kg ...3.1 Regulile generale ale categoriei Street
 - Se incadreaza in categoria Street acele autovehicule care au fost produse in serie si se pot/puteau achizitiona din comert.
 - Nu este permisa schimbarea pozitiei motorului fata de cea originala.
 - Masina poate fi dotata exclusiv cu motorul original. Exceptie face situatia in care noua motorizare a fost inscrisa in talonul masinii, dar numai daca dispunerea motorului corespunde cu cea de origine, respectiv longitudinala sau transversala.
 - Este permisa modificarea motorului, transmisiei si a sistemului de evacuare. Cilindreea motorului poate fi hornuita pana la maxim cota R2, acest lucru nu schimba incadrarea in grupa chiar daca prin aceasta se depaseste limita de cilindree pentru grupa respectiva. Se admite modificarea cilindreei originale prin folosirea altor componente interne (stroker kit) cu mentiunea ca daca prin aceasta se depaseste limita de cilindree pentru grupa respectiva, masina va fi incadrata in grupa corespunzatoare noii cilindree. Nu se admite dotarea ulterioara cu sisteme de admisie fortata (turbo/compresor) decat daca noua putere a motorului este trecuta in documentele masinii, acest lucru ridicand cu o grupa incadrarea masinii. Sistemul de evacuare trebuie sa aiba terminatia in locul prevazut original.
 - Usurarea masinii este permisa prin schimbarea unui singur element metalic de caroserie (portbagaj, capota etc). Masina trebuie sa dispuna de toate scaunele si banchetele prevazute in talon, geamurile nu pot fi inlocuite cu altele din plastic. Elementele de siguranta prevazute de codul rutier (KRESZ) trebuie de asemenea sa existe. Sunt permise evazari, adaugiri pt tuning vizual.
 cand am zis 10 seconds m-am referit la alea foarte tari.
 Intr-adevar,nu a fost cronometrata inca nici o masina din RO sub 11 sec
 01. Mihutescu G. Lambo Murcielago AWD 11.67Last edited by Cristi_Xp; 16 April 2009, 11:37.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
 Comment





























Comment