Logan 16mpi rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    se depune multa munca la garaj , dar cred ca si rezultatele sunt pe masura.
    abia astept sa vad loganul la treaba.

    Comment


    • #62
      Deabea astept sa ne apucam serios de treaba.
      Sunt atat de multe de facut... trebuie sa ne documentam la unele pe care nu le cunoastem...
      Geometria de exemplu e intr-o zona ascunsa , lafel setarea de suspensie ... echilibrarea de frana..., nu mai zic de cea simplu presiunea pe care sa o folosesc in roti...

      Comment


      • #63
        La prelucrarea chiulasei in spatele unei supape am gasit ceva care nu arata prea bine.
        Este vorba de un defect de turnare ceva mai mult decat un por.
        Fiind in spatele supapei nu este foarte grav insa ... as fi preferat o calitate mai buna.
        Attached Files

        Comment


        • #64
          Salut si bine ai venit!urmaresc cu mare interes evolutia masini!Dar am si eu cateva intrebari:
          1.Ce greutate va avea massina la final?
          2.Pentru stabilitate in afara de suspensie se schimba si bieletele?
          3.Ce modificari ai sa faci motorului(vorbind de interne,pistoane etc)?
          4.Ce performante se pot obtine din modificarile motorului?
          Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

          Comment


          • #65
            regulament

            Poate ca farmecul acestei cupe este faptul ca masinile trebuie sa fie conforme cu un regulament.
            Regulamentul este restirictiv, foarte restrictiv.
            Nu am voie sa umblu la setul motor si la blocul motor.
            Verificarea se face prin desfacerea motorului in urma unei contestatii.
            Am sa atasez doua documente din care o sa intelegeti ceva mai mult prin proprile simturi.
            1.Greutatea, mai corect spus masa minima 980Kg.
            Din pacate nu cunosc masa actuala iar eu am 120kg.
            2.Se inlocuieste doar suspensia restul e interzis. Iar la suspensie ai cote impuse, doar un anume tip de suspensie. Dar sunt multi care fura...
            3.Chiulasa la cote impuse cu raport de compresie 9,8 si restul de volume exacte, chaiar cu o toleranta ca sa nu fiu in limita interpretabil
            Softul, filtru de aer, partea de evacuare admisa, echilibrari fara usurare sau usurate la cat e permis, ambreiaj de curse sachs.
            In viitor e posibil sa aducem peste kit un set de piese de vanzare, admise de regulament.
            4. Raspunsul asta nu poate fi o certitudine decat dupa ce e gata. Oricum cca 20cp-25cp si cu raspuns mai bun, cu putere medie mai mare.
            Attached Files

            Comment


            • #66
              Sunt foarte multe de discutat pe tema asta.
              Si eu as fi facut altfel regulamentul, dar daca asta e jocul si astea sunt regulile...

              Daca cineva vrea sa faca o paralela are posibilitatea inca cateva zile deoarece urmeaza sa intervin in partea de de grup motopropulsor in scurt timp.
              Urmeaza apoi sa vina rolbarul, suspensia si alte accesorii pecare le vom monta imediat ce sosesc.
              Acum accept orice provocare de la orice Logan oricat de modificat ar fi.
              Last edited by RACINGCODE; 27 June 2009, 07:50. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #67
                Ce tari sunt rusii!
                Incar video of Renault Logan Cup taken at Russian club rally GO-2007-Leto at SS-4 GOK-1

                Comment


                • #68
                  Vazute de mult...numai asa poti avea piloti care ajung sa concureze la varful WRC...

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by detail View Post
                    Vazute de mult...numai asa poti avea piloti care ajung sa concureze la varful WRC...
                    Am fost placut surprins sa aflu ca in Rusia au o cupa Logan.
                    Ei au si circuite si sunt curios daca se dau si pe circuit cu Logan.

                    Comment


                    • #70
                      Un proiect cat se poate de tare. Bafta cu el in continuare. Se stie ca va fi un succes avand in vedere ca se ocupa RacingCode-ul de el.

                      Comment


                      • #71
                        Deocam data este o mica perioada de asteptare insa de saptamana viitoare incepe ceva actiune. Piesele mecanice motor-cutie sunt gata pentru montaj incepand de luni sau marti.
                        Trebuie foarte bine sa ne documentam pentru a cunoaste toate datele oferite de fabricant importante la montaj.
                        Posibil ca surioara ei sa fie gata la motor cutie mai inainte.
                        Racing Code incearca sa faca ceea ce este posibil in limita regulamentului si a unui buget rezonabil. Nu vrem sa inselam asteptarile nimanui si nu suntem nici magicieni insa speram sa ne tinem de deviza noastra. Totul depinde de noi.

                        Comment


                        • #72
                          Ma bucur ca am reusit sa ne cunoastem aseara.
                          poate ne mai vedem si cu alta ocazie, dar cred ca mai mult de 4-5 zile masina nu v-a mai fi de serie.

                          Comment


                          • #73
                            salut , am auzit ca va`ti vazut aseara cu 2 useri.
                            Hai si in seara asta la fulger...ne strangem mai multi ..si poate facem si ceva.
                            urmareste topicul "intalniri fulger" pt locatie.

                            Comment


                            • #74
                              hmm, disc sachs, cat a ajuns ?

                              p.s. lucrez la piese auto de import si am o parere buna despre sachs, nu foarte buna, dar buna ... totusi rau nu are ce sa fie , daca sachs e sponsor bmw

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by CataFOF View Post
                                salut , am auzit ca va`ti vazut aseara cu 2 useri.
                                Hai si in seara asta la fulger...ne strangem mai multi ..si poate facem si ceva.
                                urmareste topicul "intalniri fulger" pt locatie.
                                Multumesc de invitatie. Am sa vad in principiu cum este vremea pe afara azi, deoarece am senzatia ca ne inunda iar.

                                RazvanB - nu este un Sachs uzual este unul din gama de competitie.
                                269 placa de preiune si respectiv 309 euro discul de ambreiaj cu placute sinterizate fara tva direct de la producator, fiind singurele admise de regulament cu exceptia celor de origine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google