Logan II 0.9TCe PAF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt ieftine daca vin fara rulmentul abs , daca vin cu . Macel .
    Nu?

    Comment


    • Dsign, filete M14 (adica ca si prezoane ca la grupu Vag)? Am gasit un strungar care mi-ar face asa, dar trebuie sa ii duc prezoanele de M14 si dupa ele sa faca filet. Intrebare: prezoanele astea de 14, trec prin gaura din janta de aliaj care este de 12,?sau trebuie ca prezonul sa fie mai lung? Oricum aceasta varianta cu filet M14, va fi ultima la care voi apela, deci in continuare imi caut un tambur.. ca o fi mai uzat decat cel de pe dreapta, e alta treaba, il duc la strung si il face la cota, sau daca e mai mult uzat decat ce am pe dreapta, il rectifica pe cel de pe dreapta..
      Prea mare cheltuiala pentru un ***** de tambur......NU merita, am bemveu si nu stiu?!
      Rog si eu pe cineva care a desfacut vre-un tambur dasta cu abs sa imi arate si mie niste poze cu acel tambur pe interior. Dsign, tu nu ai abs pe benzinara? Ferodourile mele sunt ca noi, au 54mii k.
      E scump al dracu un prezon de 14. 25lei/buc), numai prezoanele ma duc in 200lei
      *Azi cazanu a intrat la reparat. Sa vedem ce-o sa iasa!
      Last edited by andrei_mircea; 25 October 2013, 20:58.
      My turbo lag, give your MPI, a chance

      Comment


      • Suruburile M14 nu trebuie sa fie mai lungi, vor trece prin janta

        Daca ai gasitdoar asa (cu 25 lei bucata - wow, prea scumpe) rezolvi doar gaurile problema. Nu esti primul si nici ultimul care face asa ceva.

        Eu nu am ABS pe cazan.

        Discurile ce se pot pune pe spate la Logan vin de pe la Renaul si tin loc si de butuc de prindere a rotii (exact ca tamburul). Roata se pprinde direct. La alte masini, chiar si la Duster, butucul de prindere a rotii se afla in spatele tamburului.

        O astfel de solutie constructie presupune materiale mai bune, prelucrare mai multa in fabrica si un rulment de roata presat in disc/tambur, ceea ce face ca pretul piesei sa fie mare. Un set de discuri de spate de Clio3/Megane2 sare de 1000 lei la oficial, pe original. Pe aftermarket nu sunt departe - 7-800 lei. Deci nu e mai ieftin cu discuri
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • Deci zici ca trec prin gaura prezonului de la janta de aliaj? sau trebuie si aia largita cu 0,5mm sau 1mm ? Daa, 25lei/buc la PBN, ca in alta parte n-am idee de unde sa iau mai ieftine..) desi, am vazut eu cat sunt de bune si alea,,,daca nu le pui cum trebuie se duce dracu filetul prezonului..opus de ce am patit eu....e cu dus si intors.
          Am gasit un tambur cu abs (sustine un tip de la dezmembrari). Am sa imi fac timp sa ma duc sa il vad, si oricum s-ar putea sa il iau la risc..pt ca nu stiu cum arata tamburul cu abs pe interior...trebuie sa aibe o roata dintata, cv care citeste abs-ul. Masina fiind la service, n-am cum sa il probez..incercam..
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • Tamburul are un inel pe interioe, magnetic.


            Ia d-aci, http://www.daciashop.ro/index.php?ro...roduct_id=1152

            Inelele de ABS se pot recupera de pe tamburii tai. Se monteaza pe interiorul tamburului, in zona aceea prelucrata, de jur imprejurul rulmentului.

            Suruburi gasesti in targ la 10 lei
            Last edited by dsign; 27 October 2013, 09:23.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Am luat prezoane, am testat pe janta de tabla si de aliaj, intra e totul ok. Voi incerca cu prezoanele de M14.
              Dsign, cand m-am uitat pe daciashop dupa tamburi am gasit numai la 13mil..sau altii mai scumpi de 350lei setul..Aia de unde au aparut ca nu i-am vazut pe site..)
              Last edited by andrei_mircea; 27 October 2013, 16:59.
              My turbo lag, give your MPI, a chance

              Comment


              • Se lucreaza la trocarici. Si...in timp ce era in service mi-au facut tamburul. doua suruburi M14, in locul la cele originale ale loganului (treaba provizorie pana iau tamburi noi).
                Attached Files
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • Si-a ajuns acasa. Sunt super multumit de reparatie.!! Ca sa fie treaba treaba, mi-au schimbat si jentile aliaj de pe partea stanga), tare!
                  Cand am facut tamburul, mi-au reglat ambreajul, au gresat cablul, mi-a verificat bucsaraiele..(trebuie sa schimb bucsile de la bara de torsiune si de la bascule) si flansele amortizoarelor de sus de pe oale, mi-au mai reglat farurile/proiectoarele, si mi-au completat/verificat toate fluidele.
                  Pt cine vrea sa stie, la dacoserv este o promotie cu montarea anvelopelor de iarna....9lei/pneu (montat, echilibrat)! promotie pana pe data de 9.11
                  Attached Files
                  My turbo lag, give your MPI, a chance

                  Comment


                  • Si promotie fiind , daia ti-au pus plumbi de tabla pe janta de aliaj ? . Vezi ca era un nene care la 90' la ora ii facea masina ca toate cele , s-a dovedit a fi lipsa de plumbi la toate cele 4 roti , tot la promotie le pusese si el .
                    PS: Imi pare ca promo e la mai toati dealerii renault/dacia...

                    Comment


                    • Plumbii aia au fost pe jentile care au fost schimbate. N-am observat trepidatii la viteze.. chit ca i-am dat 120.
                      Nu stiu daca si in celelalte service-uri dacia/renault e promotia. In asta am fost doar aici am vazut promotia, dar nu mi-am pus gumele de iarna pe masina
                      My turbo lag, give your MPI, a chance

                      Comment


                      • Asa DA. Am tamburi pt tine. Cu tot ce trebuie in ei.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Continuam sa mesterim la lumini. In stanga bec cu filament, in dreapta bec cu 12 leduri superfux albe cu un unghi de 130grade pt dispersarea luminii.

                          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                          PS: Scuzati mizeria de prin portbagaj
                          Attached Files
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • Bricolate de tine ? . Se merita munca/investitia fata de ceva mai stabil si fiabil cum ar fi niste Cree-uri ?

                            Comment


                            • Da, eu le-am facut, zic ca merita munca, nu costa atat de mult ca sa le fac....si pe semnalizare sunt egale cu cree-urile;)..
                              Fiabile...chiar sunt curios cat o sa tina, chiar daca lucreaza la 12v constant (cu motor pornit sau oprit).
                              My turbo lag, give your MPI, a chance

                              Comment


                              • Criminall., Azi mi-am cumparat doua becuri Cree Rosii P21W de 7,5W. Rezultatul...? mai jos
                                Aa, si am facut un test cu becul cu leduri facut de mine, pus pe lampa de mers cu spate. (laser frate), ulterior l-am mutat in lampa suplimentara de frana, unde acolo va incremeni.

                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                                Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

                                Merita investitia.!!
                                Attached Files
                                My turbo lag, give your MPI, a chance

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google