Simplu! Din vasul de lichid frana pleaca un stut cu un furtunel (partea dreapta privit din botul masinii), nu trebuie sa ai cablu ambreiaj, vine o conducta metalica la cutie.
al meu 1.5 dCi:)
Collapse
X
-
-
Eu recomand Dimsport, ca nu prea am auzit de probleme la ei, in schimb la TCM au fost mai demult niste probleme, sper sa nu mai fie si acum.
Comment
-
-
Pai cand intra turbina "in actiune" se aude un zogmot, normal.
Asta se aude dupa 1900-2200 rpm. Daca e asa e bine, n-ai de ce sa-ti faci griji.
Comment
-
O fi de la plasticul din bord, cine stie. La parasolar te-ai uitat, nu e de acolo?
Comment
-
e doar o impresie, ambreiajul tine foarte sus, nu-l elibera prea repede, incearca sa schimbi pe la 80 si fara sa accelerezi brusc,
Pt Spike: Amicul nu simte inca masina..
Comment






...am impresia ca vine de la pedala de ambreiaj...nu stiu de ce...o sa fac un test si iti spun. merci mult de ajutor..urmeaza sa-i fac revizia de 40 000 km, ce ar trebuie sa le spun baietilor sa-mi schimbe?
sunt foarte incantat. in schimb, am o problema, daca bag in treapta a 5a, pe la 70 si accelerez, patineaza intre 2000 si 2500 de ture...care este cauza?
Comment