da e o idee si asta alin,ca sa vad in realitate cat de coborata ar fi,ca in pozele modificate poate nu iese chiar ca in realitate...ms frumos
My Ride AG 89 BMA
Collapse
X
-
multi incurca loganul cu o masine de curse!
normal ca e masina de teren
) teren mai accidentat decat in bucuresti nu vei nici in WRC.
lasa-ti-o tu jos si o sa fii abonat in service. sa vezi ce mult o sa reziste bucsele, pivotii, capetele de bara, basculele..etc
Comment
-
Nu neaparat masinile de curse, pentru ca a avea o masina joasa nu inseamna o masina de cursa. Dar ma rog, unii inca le considera vechiile 1310 pe care le pot incarca cat vor si cu care se asteapta sa mearga peste tot.Originally posted by B997NDL View Postmulti incurca loganul cu o masine de curse!
normal ca e masina de teren
) teren mai accidentat decat in bucuresti nu vei nici in WRC.
lasa-ti-o tu jos si o sa fii abonat in service. sa vezi ce mult o sa reziste bucsele, pivotii, capetele de bara, basculele..etc
Iar faptul ca tu mergi prin Bucuresti pe unde sunt gropi si toate cele, e doar problema ta, pentru ca sunt sigur ca exista rute ocolitoare. Spre exemplu, Braila e in lucru de cateva luni si se circula ca pe un drum de tara. Dar cu toate astea, niciodata, dar niciodata nu am atins cu arcuri sport + jante cu talon mic pe sosea. Si niciodata nu mi s-a parut ca merg pe un teren atat de accidentat prin vreun oras in asa fel incat sa imi fie frica ca o sa ating.
De ce sa fie abonat la service? Daca mergi cu grija, nu ai probleme. Eu merg de 2 ani cu arcuri sport si nu am avut probleme.
NDL, nu ma astept sa-ti schimb parerea, pentru ca nu ai incercat suspensie low si nu stii cum arata si cum se comporta masina. Cum spui tu, au spus foarte multi si acum ori isi doresc, ori au suspensie sport pe masina.
Comment
-
reglabila e minim 2000 euro
si intra pe youtube si cauta low familia si o sa vezi ca si ei cu reglabile merg cu masina ridicata. aia cu intratul rotii sub aripa e numai pt show 
nici n-ai avea cum sa mi-o schimbi. dupa ce fac 30 de minute pentru doua statii in militari nu mai am cum sa merg incet si cu atentie ca ar insema sa ajung a doua zi. si nu prea ai cum sa treci printr-o intersectie cu sina de tramvai cu a'ntaia. mi se pare aiurea sa-ti lasi masina si sa mergi cu 30 /h. numai cate speed bumpere sunt ca sa nu mai zic de gropi si contrar parerii tale , nu prea ai trasee ocolitoare. daca mergi undeva pt prima oara sau odata la un an(gen vacante) si iti iese o groapa cand ai 60/h in oras, ce faci? pana reactionezi tu ai luat-o. or arata bine dar masina lasata e pt germania, austria... nu in romania unde o rupi in 2 kmOriginally posted by iamagi View PostNu neaparat masinile de curse, pentru ca a avea o masina joasa nu inseamna o masina de cursa. Dar ma rog, unii inca le considera vechiile 1310 pe care le pot incarca cat vor si cu care se asteapta sa mearga peste tot.
Iar faptul ca tu mergi prin Bucuresti pe unde sunt gropi si toate cele, e doar problema ta, pentru ca sunt sigur ca exista rute ocolitoare. Spre exemplu, Braila e in lucru de cateva luni si se circula ca pe un drum de tara. Dar cu toate astea, niciodata, dar niciodata nu am atins cu arcuri sport + jante cu talon mic pe sosea.
De ce sa fie abonat la service? Daca mergi cu grija, nu ai probleme. Eu merg de 2 ani cu arcuri sport si nu am avut probleme.
NDL, nu ma astept sa-ti schimb parerea, pentru ca nu ai incercat suspensie low si nu stii cum arata si cum se comporta masina. Cum spui tu, au spus foarte multi si acum ori isi doresc, ori au suspensie sport pe masina.
Comment
-
@NLD - eu fac taxi cu masina si am suspensie sport de 1 an, am mers pe oriunde cu masina pana acuma, cei drept incet ... dar am mers, nu am avut nici o problema dupa ce am pus suspensia sport cu articulatiile . Acuma am h&R si merg peste tot in bucuresti ... nu doar pana la piata si inapoi ! Doar ca trb sa reduci la denivelari/sine de tramvai etc
Comment
-
Reglabila minim 2000 oiro?Originally posted by B997NDL View Postreglabila e minim 2000 euro
si intra pe youtube si cauta low familia si o sa vezi ca si ei cu reglabile merg cu masina ridicata.
O KW reglabila pe inaltime dedicata pentru logan e in jur de 900e.
2000e e cea pentru circuit, reglabila si pe inaltime si pe duritate.
Comment
-
ideea e sa fie si pe duritate. doar n-o lasi 7-8 cm cu amortizoarele moi. asa exista si xenoane la 150 lei si ce bune sunt...
si 900 eu cred ca sunt de ajuns sa-i taie pofta. cum sa dai 900 pe suspensie pt o masina care face 3-4000 euro?!
Comment
-
Scuze ca iti zic dar vorbesti prostii.Cum iti poti imagina ca suspensia aia la 900e coborata la blana o sa fie la fel de barca ca una stock?Originally posted by B997NDL View Postideea e sa fie si pe duritate. doar n-o lasi 7-8 cm cu amortizoarele moi. asa exista si xenoane la 150 lei si ce bune sunt...
si 900 eu cred ca sunt de ajuns sa-i taie pofta. cum sa dai 900 pe suspensie pt o masina care face 3-4000 euro?!
Eu daca as avea as da, am mers cu logan echipat cu KW si e de vis cum se comporta.
Aici incheiem pe topicul lui alex, daca vrei discutam in pm.
Comment







Comment