- = M V P = - (Castigator Campionat Cel Mai Tare Exterior Level 1 Editia 2011 )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Canto - da mister le-am rezolvat inainte sa montez bara noua la loc.

    @Lau - da bad boy mai vedem, intai sa fac rost de o capota mai in mintile ei

    @Dny & Nimeni - nu am mai vopsito, doar pe genunchi sa o pot muta de prin oras

    @Andrei - nu am dat nici o gaura ca sa pun suruburile, erau vechile gauri pentru clipsuri. Am sa dau preventiv cu niste vopsea cauciucata, pe post de garnitura. Nu are cum sa nu iti rugineasca, doar nu esti in California, aici ai jeg, sara si solutii pentru dezghet.

    @Tudor - uleiul de servodirectie l-am schimbat la service (30 ron), se scoate tot cu motorul oprit, cu o pompa de vacum. Intai tot ce este in bidonas, apoi se scoate furtunul inferior de la bidonas ( cel mai gros, turul) se introduce furtunul de la pompa de vacum (manuala) cat mai adanc, aproape pena in pompa de servo si scotii cat de mult poti. La mine am scos cam 650-700 ml, nu poti sa scoti chiar tot. Tot sistemul de servo stiu ca are pe undeva pe la 800-850 ml.

    Respect ! ! !
    sigpic
    The MVP

    Comment


    • merci frumos pentru explicatii...eu o sa il schimb acasa dar nu stiam sigur..
      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

      Comment


      • Originally posted by B-64-MVP View Post
        @Canto - da mister le-am rezolvat inainte sa montez bara noua la loc.

        @Lau - da bad boy mai vedem, intai sa fac rost de o capota mai in mintile ei

        @Dny & Nimeni - nu am mai vopsito, doar pe genunchi sa o pot muta de prin oras

        @Andrei - nu am dat nici o gaura ca sa pun suruburile, erau vechile gauri pentru clipsuri. Am sa dau preventiv cu niste vopsea cauciucata, pe post de garnitura. Nu are cum sa nu iti rugineasca, doar nu esti in California, aici ai jeg, sara si solutii pentru dezghet.

        @Tudor - uleiul de servodirectie l-am schimbat la service (30 ron), se scoate tot cu motorul oprit, cu o pompa de vacum. Intai tot ce este in bidonas, apoi se scoate furtunul inferior de la bidonas ( cel mai gros, turul) se introduce furtunul de la pompa de vacum (manuala) cat mai adanc, aproape pena in pompa de servo si scotii cat de mult poti. La mine am scos cam 650-700 ml, nu poti sa scoti chiar tot. Tot sistemul de servo stiu ca are pe undeva pe la 800-850 ml.

        Respect ! ! !
        Ma ajuti si pe mine cu informatiile cerute in PM, te rog?
        MY CLA

        Comment


        • update la MVP :
          -s-a montat difuzorul de aer de origine ph1 pe bara de ph2 ! ! ! A picat la mare fix, imi place cum arata si se aseaza ! ! ! Acum ramane sa vedem ce fac cu el cand o sa o vopsesc, il las asa, il fac la culoarea masini sau alta culoare? poze soon ! ! !
          - s-a montat ambreiaj-ul Sachs ! ! ! In sfarsit si-a revenit si ea la ritmul normal de mers, full forja ! ! !
          sigpic
          The MVP

          Comment


          • bravo! te astept sa facem repozitionarea la bucsi.

            Comment


            • Felicitari, d'abea astept sa o vad gata aranjata din toate punctele de vedere.

              Comment


              • Difuzor aer !!!

                Pozele cu difuzorul de aer montat pe bara de ph2 ! ! !
                Attached Files
                sigpic
                The MVP

                Comment


                • arata super difuzorul ala!e din fibra sau plastic?in rest masina arata intr-un mare fel, o vad destul de des abea astept sa o vad vospita..bafta

                  Comment


                  • E cel de origine de la Dacia, din plastic maleabil ! ! ! Cred ca o vezi mai mult stationand in parcare nu?
                    sigpic
                    The MVP

                    Comment


                    • da o vad mai mult in parcare la tine la bl!

                      Comment


                      • Pai de aia a si venit asa bine pe bara pentru ca este de origine.

                        De treaba asta m-am convins si eu.
                        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                        Comment


                        • Arata foarte bine colegu'. Vezi sa nu ti-l fure!!!!
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • e legat cu sarma si batut in cuie

                            Comment


                            • arata bine difuzorul pe bara de ph2 ...de unde l-ai luat?
                              sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                              Comment


                              • foarte frumos vecine, hai cu vocseaua pe ea....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google