Bv 55 wss

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vdmihai
    replied
    La 15.000 faci revizia? 1.4, 1.6 astea motoare adevarate sa tragi pe ele
    Numai tu mergi cu ea?

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Recomand Mahle sau Knecht ptr. filtre.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Macar pentru filtrul de aer, pune purflux, mahle sau hengst.
    Mann cam taie macaroana.
    Succes in continuare cu masiuta si drumuri bune.

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    374.997 km --- 5 apr 2017

    Revizie de 15.000 km:
    - filtru aer Mann
    - filtru ulei Mann
    - ulei Elf Competiton ST 10W40

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    ATE sunt calitativ peste TRW, iau în considerare sfatul ! Mulțumesc !

    Leave a comment:


  • TazMan
    replied
    La saboti te sfatueisc sa mergi pe ATE, le-am tinut in mana si pe alea de la TRW si nu mi-au parut foarte calitative in comparatie cu ATE si diferenta de pret este foarte mica.

    Leave a comment:


  • Gabi GL
    replied
    Multumesc pt raspuns ! Drumuri bune sa ai si am sa-ti urmaresc in continuare postarile , cu interes . Hai ca mai ai putin si ajungi la 500.000 km

    Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk
    Last edited by Gabi GL; 14 February 2017, 19:21. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    Salutare ! N-are voie să stea.
    Referitor la saboți, poate pare mai greu de crezut dar sunt cei originali. Au 365.000 de km, de obicei le fac desprăfuire la fiecare distribuție, ocazie cu care am tot întrebat mecanicii dacă sunt ok încă şi mi-au zis de fiecare dată că totul este încă în regulă ! Frânează normal, totuşi am in plan schimbarea lor. Cred că voi merge pe Trw, ca şi la plăcuțele de frână. Deci... la drum cu ei deocamdată !
    Last edited by dani55wss; 14 February 2017, 00:42.

    Leave a comment:


  • Gabi GL
    replied
    Salutare ! Nici pe timpul asta nu vrei sa o lasi sa se odihneasca ? . Te deranjez si eu cu o intrebare , pana la km astia , de cate ori ai schimbat sabotii pe spate si ce ai montat ? Multumesc anticipat pt raspuns si km cat mai multi in continuare !

    Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    364.500 km --- 10 feb 2017

    - schimbat amortizoare pe față
    - bucşi
    - flanşe
    - rulmenți cap amortizoare
    - reglat direcție
    Attached Files

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    Salutare, semeringul il schimb la fiecare distribuție adică la aproximativ 8 luni, mai mult preventiv, nu curge deloc la 60.000 km. Daca îl las până la 120.000... nu se ştie, deci prefer să nu am bătăi de cap pentru 45 de lei cât costă. Cel de sus nu țin minte să-l fi schimbat.
    În ritmul meu n-am cum să ating niciodată anii, adică 4 maxim pt schimbarea distribuției
    La Cocoşatu'... e problemă mare acolo, merg aproape zilnic în ultima vreme, nu prea mă pot abține

    Leave a comment:


  • TazMan
    replied
    Ai schimbat doar semeringul de jos, presupun ca l-ai schimbat ca iti curgea ?

    Eu am in plan sa il schimb si pe cel de sus.

    Ma apropii si eu de distributie, in 500 de km trebuie sa o fac. Am atins numarul de km si nu anii

    PS : Ce-ti mai plac micii la cocosatu

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    361.188 km --- 28 ian 2017

    - reglaj tacheți admisie 10, evacuare 25
    Attached Files

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    360.330 km --- 23 ian 2016

    - kit distribuție de origine
    - pompă apă Hepu
    - semering arbore de origine
    - termostat de origine
    - filru polen
    - bujii Renault

    - ulei Elf 10W40 Competition
    - filtru ulei Mann
    - filtru aer Mann
    Attached Files

    Leave a comment:


  • logan21cdc
    replied
    Mulțumesc pentru mesaj.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google