Bv 55 wss

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exact. Pornea inecat si din a 2-a cheie. Totusi se pare ca nu are legatura cu reglajul pentru ca azi a pornit la fel, face figuri doar cand e rece complet motorul. Cred ca s-a fisurat iarasi bobina pe partea de dedesubt.
    http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

    Comment


    • la mine porneste perfect cu exceptia a 2 situatii: masina sa nu fie inclinata fie cu botul in sus sau in jos (adica in rampa sau in panta), nu conteaza cat de nesemnificativa e inclinatia. nu conteaza ca drumul/parcarea are o inclinare foarte fina: uneori in aceste situatii porneste inecat. ultima data am lasat-o parcata intr-o mica rampa, am scos-o din viteza dar am apasat si pedala de frana, pe langa cea de ambreiaj cand sa pornesc si a luat-o tare greu, a invartit de vreo 5 ori si a pornit inecat. cred ca am inecat-o eu cu pedala de frana apasata pt ca a 2-a zi, acelasi scenariu dar fara apasat pedala de frana a pornit la sfert. in rest nu am probleme, pe drum drept porneste perfect. m-am gandit ca fiind usor inclinata poate nu o putea sa traga calumea din rezervor sau nu-mi explic

      cu bobina nu cred sa am probleme: nu am nici o trepidatie la relantii, nu am intreruperi in acceleratii, de accelerat accelereaza liniar, nu protesteaza la accelerat usor de sub 2 mii de ture, porneste la sfert daca sta pe drum drept, esapamentul e curat, nu se aprinde check enginul, nu consuma mai mult de unde am dedus ca singura cauza ramana inclinarea drumului, nu-i place

      u n-am sesizat sa fie problema la rece: tot timpul problemele au fost cu motorul caldut . eu nu parchez in zone inclinate. toate intamplarile au facut sa o las 1-2h parcata asa, usor inclinat si cand sa pornesc sa nu o ia cum trebuie, uneori

      daca ar fi fisurata bobina ma gandesc ca ar trebui sa ai probleme tot timpul, nu aleator si mai ales in timpul mersului, probleme de accelerare, etc. altmiteri ma gandesc ca or mai fi mici rateuri prin softul de injectie, neimportant
      Last edited by cristi....; 28 June 2015, 18:56. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Ce tot va chinuiti atat cu presupuneri, e o problema veche care si-a gasit de mult rezolvarea, un search pe forum ar fi mai indicat.

        Totul vine de la benzina pentru cei ce au gpl, mai turnati benzina proaspata in rezervor din cand in cand.

        Iar inainte sa turnati cand aveti probleme cu pornirea, mergeti pe rosu 50 de km si alimentati iar.

        Comment


        • @ cristi - bine ca i-ai gasit rezolvarea
          Sunt la a 3-a bobina si niciodata cand s-au fisurat nu dadeau trepidatii in mers sau aprins check engine sau altceva in afara de pornit la a 2-a sau a 3-a cheie dar asta doar la rece. In rest nicio alta simptoma.

          @TazMan - stiu ce zici, inclusiv eu am patit-o vara trecuta, doar ca acum toata benzina din rezervor este proaspata. Cand am putin timp dau jos bobina, macar asa de curiozitate...
          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

          Comment


          • la mine mai pornea, aleator, mai inecat la prima cheie (adica la rece ) si pe drum drept. initial am crezut ca o fi de la senzorul de turatie, bobina, fise, etc, voiam sa schimb tot ce mi se parea mie ca ar cauza problema. pana la urma s-a dovedit a fi de vina bateria (4 ani si ceva, 55 de mii de km) care a murit subit la benzinarie (norocul meu)(scurt in baterie am inteles ca facuse). dupa ce am schimbat-o nu a mai pornit inecat deloc pana acu cand a luat-o iar, aleator, dar acum cu o incidenta mult mai redusa ca in trecut . nu cred sa fie totusi iar bateria descarcata pentru ca are numai 1 an jumate, luata si pusa in reprezentanta. deci posibil sa fie si bateria la tine, cu atat mai mult cu cat stiu ca am mai vorbit despre asta in paginile anterioare si pe la 100 si ceva de mii de km inca nu fusese schimbata, din cate imi amintesc
            Last edited by cristi....; 29 June 2015, 00:23.

            Comment


            • Îți aminteşti bine, totuşi bateria (50 Ah) este în perfectă stare la cei aproape 5 ani şi 220.000 km. Durata ei de viață depinde mai ales de corectitudinea folosirii ei.
              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

              Comment


              • Calcul pentru 120.000 de km pe GPL facuti in 1 an si 9 luni:

                - la un consum mixt de 9% au intrat aprox. 10.800 - 11.000 de litri x 2,6 RON (media de pret pt GPL) = 29.000 RON

                Pe benzina ar fi fost:

                - la un consum mediu de 7,2 - 7,5 % ar fi aprox. 9000 de litri x 5,5 RON benzina = 50.000 RON

                Rezultat:

                - in jur de 20.000 RON economisiti. (4500 Euro) ! ;)
                http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                Comment


                • 13 norocos - montat bucşa short-shifter.

                  Mulțumiri lui matheo66c, un băiat şi jumătate.
                  Attached Files
                  Last edited by Niki; 14 July 2015, 08:49.
                  http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                  Comment


                  • Short shift sau...alte probleme ?
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • "Alte probleme" la ce te referi ? (în afară de un curățat interior)
                      http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                      Comment


                      • Brasov - Baicoi - Baneasa - Brasov - Codlea - Brasov --- 369 km

                        mers regulamentar, A.C. pornit nonstop, 2 persoane, bagaj aproximativ 40 kg

                        30,5 Litri GPL (73 Ron) --- consum 8,26 %

                        http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                        Comment


                        • 4 ani şi 9 luni
                          Attached Files
                          Last edited by dani55wss; 19 July 2015, 19:17.
                          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                          Comment


                          • Mulţi înainte!

                            Comment


                            • 224.838 km --- 31 iulie 2015

                              Revizie de 15.000 km

                              - ulei ELF Evolution 700 ST 10W40
                              - filtru ulei MANN
                              - filtru aer MANN
                              Attached Files
                              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                              Comment


                              • Originally posted by Ampt View Post
                                Mulţi înainte!
                                Mulțumesc, asemeni !
                                Last edited by dani55wss; 31 July 2015, 23:28.
                                http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google