Bv 55 wss

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 24.aug.2015

    REVIZIE GPL --- 232.130 km

    + o mică surpriză... alimentat 90% cu gaz de la Mol...
    Attached Files
    http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

    Comment


    • Frumos.......si eu fac tot cam atatia km cat faci tu insa de 4 ani de cand am instalatia nu am avut asemenea mizerie acolo; ce filtre gpl folosesti? Sa folosesti de la polyester in sus....

      Comment


      • Originally posted by dani55wss View Post
        24.aug.2015

        REVIZIE GPL --- 232.130 km

        + o mică surpriză... alimentat 90% cu gaz de la Mol...
        baga doar rompetrol si scapi de surprize. din cate stiu, mol vinde exact marfa petrom. ori cel mai mare profit nu se face avand grija de client.

        Comment


        • Pe filtre scrie AGR, sincer nu stiu ce compozitie au si pana acum nici eu n-am avut parte de asa mizerie acolo. Instalatia are aproape 2 ani si vreo 130.000 km.
          Schimburile le fac la aproximativ 30.000 km doar la reprezentanta.

          @B997NDL - adevarul este ca atunci cand bagam Rompetrol nu am vazut asa ceva. Mol sau Omv bag de vreo jumate de an, cam de cand era facuta ultima revizie. Pretul este foarte bun in schimb, de mers... merge la fel.
          Last edited by dani55wss; 25 August 2015, 19:38.
          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

          Comment


          • Daca e in garantie ( instalatia GPL) atunci folosesti ce iti dau ei ( desi probabil nu o sa-ti dea ce este mai performant.....cele mai performante filtre GPL sunt cele cu fibra de sticla, apoi polyester, apoi bulpren si hartie ( cam ce se pune frecvent ).....ideea este ca, daca nu ai ocazie sa pui ceva performant macar sa-l schimbi mai des....

            GPL e de preferat sa alimentezi de la statii cu rulaj si cu "nume"....adica nu intermediari, statii pirat, no-name etc etc.....

            Personal si mie imi place Rom-namol, desi am repulsie fata de firma in general; si OMV e ok insa Mol mie imi pare mai putin peformant ( desi am pus si de la ei ).....insa depinde de zona de unde alimentezi, am vazut frecvent oameni care s-au plans de GPL de la o anumita firma care de ex, aici unde locuiesc eu, are carburant destul de bun

            Comment


            • 233.500 km --- 31 aug 2015

              - capete de bară TRW
              - pivot dreapta de origine
              - reglaj direcție
              Attached Files
              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

              Comment


              • Strict parere personala, as fi schimbat bascula cu totul. Pivotul tinde sa prinda joc in bascula dupa ce il dai jos si pui altul.

                Oricum, depinde mult si de stilul de mers, este posibil sa nu ai nici o problema cu el

                Bafta cu masina si sa te plimbe la fel de mult cat te-a plimbat pana acum.

                Comment


                • Salut! TRW-urile au niste burdufuri foarte proaste, am avut capete de bara de uzină, și lemforder și la niciunul n-am avut burduful spart! Și acum am pe mașină TRW, și întâmplător am descoperit burduful spart așa că am schimbat doar burduful! Articulația era țapănă.
                  Tot TRW ai pus pe mașină?
                  My turbo lag, give your MPI, a chance

                  Comment


                  • Salut baieti !

                    @TazMan - intr-adevar se recomanda schimbarea cu totul a basculei, dar a doua oara. Asa mi-au spus 3 mecanici diferiti. Sincer nu ma prea pricep la mecanica asa ca merg pe mana lor. La pivot i s-au dat si 4 puncte de sudura undeva pe dedesubt (''ca la Mercedes''), un fel de siguranta... Dupa 4000 de km facuti de luni pana sambata totul este ok.

                    @andrei_mircea - este a doua oara anul asta cand schimb capetele de bara, celelalte la fel s-au comportat, respectiv burduful celui din dreapta s-a rupt, tot TRW am pus si acum. Cele vechi aveau vreo 50.000 km cred. La 65 ron cat costa o bucata mi se par destul de moca si le schimb pe amandoua chiar daca cel de pe stanga nu a avut nimic niciodata.
                    Prefer TRW pt ca vin cu tot cu piulita de prindere spre deosebire de cele de origine care nu au, si daca pui piulita veche s-ar putea sa ai surprize...

                    Drumuri bune !
                    http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                    Comment


                    • Consum Braşov - Bucureşti
                      Attached Files
                      http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                      Comment


                      • ... şi retur...
                        http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                        Comment


                        • 237.665 km --- 10 sept. 2015

                          - curățat motoraş pas cu pas şi corp clapetă
                          Attached Files
                          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                          Comment


                          • Originally posted by dani55wss View Post
                            .............
                            Post #254

                            Si uite asa dintr-un mic incident se naste o prietenie Tare faza

                            Comment


                            • 240.044 km --- 24 sept 2015

                              Revizie de 60.000 km:

                              - distribuție Gates curea + rolă
                              - pompă apă Hepu
                              - semering arbore cotit de origine
                              - curea accesorii Continental
                              - role acesorii de origine
                              - schimbat lichid antigel de origine
                              - ulei Elf 10W40 Competition STI
                              - filtru ulei Mann
                              - filtru aer Mann
                              - filtru de polen de origine
                              Attached Files
                              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                              Comment


                              • Întâlnire cu-n capac... (cred) ! Eu 120km/h, capacul sau ce dracu' era avea şi el ceva viteză, rezultat... văd mai exact după ce o spăl !
                                Attached Files
                                http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google