Pt.ca a trecut o vreme de cand aveti 0,9 Tce si ati efectuat rodajul, vreau sa va intreb de consumul acestui motoras. Cel putin pe siteul Dacia e trecut consum Extra-urban: 4,4Lit. ; Consum mixt 5,2 lit./100km; Consum urban: 6,4 lit./100km. Valoriile sunt adevarate? pt. ca pt. motoarele pe turbobenzina 4,4 lit/100km cam putin pe autostrazi cu vit 130km/h.
BV 84 TMF - Noul LOGAN - Blue Persan - 0.9 Tce
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Evident ca nu e adevarat ... pana acum - am 17000 km de mers preponderent extraurban, cu AC pornit in vara etc etc etc - am in bord un consum de 6.5 %. Nu stiu daca asta e consumul real pt ca nu am facut consumul la pompa deloc pana acum ... dar oricum nu e ce scrie dacia.
Comment
-
Cosumurile de fabrica sunt facute in anumite conditii pe care noi nu o sa le intalnim niciodata si un anumit stil de condus.
Consumul meu de la un plin la altul este de 6.5-6.7 fara eco activ.
In anumite contitii ma scot si un 7.2 dar nici o data indiferent de stilul de condus nu am scos mai mult.
Acum am 40500 km.
Pa autostrada la 130 km/h nu cred ca sare de 5-5,5sigpic
Comment
-
Din ce stiu eu consumul extraurban se face in felul urmator: 4 x consumul la 90km/h + consumul la 120km/h totul impartit la 5. Deci practic consumul extraurban (ma refer la cel dat de fabrica) e putin mai mare decat consumul la 90 km/h, in niciun caz nu are legatura cu consumul la 130km/h.Originally posted by smaci View PostCel putin pe siteul Dacia e trecut consum Extra-urban: 4,4Lit. ; Consum mixt 5,2 lit./100km; Consum urban: 6,4 lit./100km. Valoriile sunt adevarate? pt. ca pt. motoarele pe turbobenzina 4,4 lit/100km cam putin pe autostrazi cu vit 130km/h.
Comment
-
Ca tot s-a vorbit de consum, sperand ca nu se supara Florin ca postez pe taramul lui, pun si eu cateva poze, zic eu, graitoare. Drumul parcurs a avut 5744 km si a fost facut pe ruta Pitesti-Craiova-Nadlac-Budapesta-Viena-Salzburg-Munchen-Freiburg-Lion-Paris si retur. Pe tot traseul am avut agatata de masina o remorca de 750kg goala la dus, iar la intoarcere (de la Freiburg) cu o moto de 300kg in ea (remorca goala are 150 kg), iar in masina o singura persoana. Viteza medie a fost 100-110km/h in treapta a IV-a, in Germania pe portiunile fara limita am mers ceva mai tare, cam 130-140km/h in a V-a. Eu unul sunt multumit de consum.sigpic
Comment
-
Nu sunt un foarte mare cunoscator in domeniu ... dar la cat am cititOriginally posted by alinlucian View PostFlorine... un sfat doresc de la tine! Sa iau covorasele de reprezentanta sau alea de la timisoara? Acum tu poti face o diferentiere cit de cit! Merci...
clar cele de la RIGUM Cehia - a nu se intelege reclama ca nu am niciun interes.
Cele originale Dacia sunt dintr-un cauciuc mult mai slab calitativ (am avut presuri de la Rigum pe doua masini pana acum si deci stiu ce zic) si in plus cele de la Rigum sunt si cu o bordura mult mai inalta fata de cele originale - bordura are cam 1,5 cm. Resistenta in timp clar net superioara a celor de la Rigum. Din punctul meu de vedere un singur producator este peste Rigum - GLEDRING Slovenia dar acestia din pacate inca nu au produs pentru Logan II (au doar pt sandero care nu se potrivesc pe logan).
Interesante cifre - si clar ca motorul asta diesel e de un mare randament - sincer deja cam regret ca nu am luat diesel ... dar venem dupa cateva episoada cam urata patimite cu un diesel (e drept ca era un Passat cu celebrul motor 2.0 TDI cu P.D.) si nu am vrut sa ma mai risc.Originally posted by MihaiiahiM View PostCa tot s-a vorbit de consum, sperand ca nu se supara Florin ca postez pe taramul lui, pun si eu cateva poze, zic eu, graitoare. Drumul parcurs a avut 5744 km si a fost facut pe ruta Pitesti-Craiova-Nadlac-Budapesta-Viena-Salzburg-Munchen-Freiburg-Lion-Paris si retur. Pe tot traseul am avut agatata de masina o remorca de 750kg goala la dus, iar la intoarcere (de la Freiburg) cu o moto de 300kg in ea (remorca goala are 150 kg), iar in masina o singura persoana. Viteza medie a fost 100-110km/h in treapta a IV-a, in Germania pe portiunile fara limita am mers ceva mai tare, cam 130-140km/h in a V-a. Eu unul sunt multumit de consum.
Si eu pe viitor as vrea sa optez fie pentru un diesel fie pentru 1.2 tce ce se anunta destul de promitator.
Comment
-
sper ca nu am dat o explicatie stiintifico-fantastica ...Originally posted by alinlucian View Post
Esti figura... Da oricum merci... P.S. Te-am intrebat deoarece stiam din postarile tale ca nu esti prea multumit de cele de origine si cea mai pertinenta parere legata de ele o ai tu.... nu-i totuna sa te uiti la poze sau sa le calci in picioare zilnic
am scris ceea ce sim eu
nu am vazut pe nicunde after market ... deci doar pe original cred ca gasesti.Originally posted by Nairda23 View PostSalut. Stie cineva de unde pot sa imi cumpar o mocheta pentru capota motor pentru logan 2 ? Versiunea mea a venit fara.
Poti sa incerci si aici pe forum la colegii cosmin_uau sau axscu sau evali_daniel dar nu stiu daca gaseti. In reprezentanta sigur gasesti.
Comment






Comment