Silver, TM-16-SOX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Silver, TM-16-SOX

    Cum am simtit nevoia de un upgrade si raposatul Golan nu facea fata cerintelor l-am vandut, am pus ceva banuti si l-am luam pe Silver . Alt nume mai inspirat nu i-am gasit.
    Dupa ce l-am putuluit mecanic si i-am aruncat una alta asta e caruta mea de acum:
    Attached Files

  • #2
    si cateva poze de ansamblu
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Sa-l folosesti sanatos! Pune te rog o poza din fata cu capota lasata .
      Last edited by PRESTIGE; 16 July 2014, 17:19.
      MY CLA

      Comment


      • #4
        MC.! Ai noroc, ca i-am rezolvat vestitu Luft dintre bara si far .
        -pe lista cu must do se numara un strat de vopsea ca e tare zgariata masina, poate un alt parbriz(tot zgarieturile is de vina) si nush daca se merita un chiptuning sa-mi mai creasca bilutele
        Attached Files
        Last edited by raoulserban; 16 July 2014, 17:23.

        Comment


        • #5
          Arata bine Silver ! Ceva informatii cu privire la pret , km ? Sa-l stapanesti sanatos ......

          Comment


          • #6
            Au ha, si inca cum se conduce
            E cu 6luni mai in varsta decat raposata masina dar cu 35k km mai putin si cu toate dotarile din fabrica (versiuneaPrestige)
            Acuma raposata m-a dus 85k km din care 20k pe gpl si a fost o treaba la pompa insa adios depasiri si dupa ce am colindat tara cu ea (cu serviciul) a cam suferit destule si pe langa furat casu/indoituri/usi schimbate/aripi/bari etc...era cam galagie inauntru(service-urile pwuulii) si saraca doar abs plus stia. Dara fu noua si in cei 5 ani scrasneam din dinti la banca cu Boc si cursul Euro.
            Pe scurt am vandut repede fara tocmeala pe AlbastrelGolanel cu 2100e.
            Am mai pus 1300e si am luat-o pe aista, dupa negociere, stiind de distributie si capeti de bara si poate mai mult ca sigur bucsi , chestie confirmata de altfel.
            Am putuluito bine de tot , mai ceva ca la revizia de 60k. Am schimbat mai tot ce cade si acuma cu linia trasa cu tot cu inmatriculare am dat fix 4100e pe ea.
            La directie/suspensie si bucsaraie totul e nou. Interiorul e f ingrijit , imi place interiorul negrucarbon, sper ca soata sa nu rupa cotiera ca are 2 la activ, boxele pe spate sunt ceva (vb din perspectiva unuia cu boxe pe fata)si se simte ca a fost nitel mai scumpa. Dacia a plusat ici colo cu niste chestii la versiunile de top.
            Attached Files
            Last edited by raoulserban; 16 July 2014, 21:36.

            Comment


            • #7
              Foarte buna alegere. S-o stapanesti sanatos.

              Comment


              • #8
                Alt motor, altă viaţă!
                Să te bucuri de maşină

                Comment


                • #9
                  Am mai facut ceva la caruta
                  Mi-am tras bara de rigidizare/strutbar etc blabla facuta custom din inox la un prieten. Acuma..amator fiind...am simtit imediat influenta arcurilor sport, chiptuningu la 1.4 iarasi l-am simtit si sper sa nu va induc in eroare dar parca parca mi se pare mai precisa pe curbe. Am sa mai testez
                  Pana una alta pics
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    In sfarsit ti-ai facut timp sa-ti pui masinuta la mai ride. ma bucur pt tine.
                    Bara asta, nu trebuia prinsa de telescoape cumva?
                    In week-end ai timp sa ne vedem? Nui de-alta, dar sunt curios cum ai redus luftul Legat de resoftare, niuci sa nu te gandesti! Resoftarea la 16 vulve e egala cu 0

                    S-o stapanesti sanatos, si cat mai multi km fara probleme

                    Comment


                    • #11
                      Frumoasa achizitia cu prestige-ul ! ! ! Vad ca te-ai apucat serios de treaba, cand e full option si nu prea mai ai ce dotari sa-i pui te apuci de dracoveni gen arcuri, bara stabilizatoare, etc ! ! ! Respect !!!
                      sigpic
                      The MVP

                      Comment


                      • #12
                        sa stii ca din experienta mea cu loganuri...cele mai bune upgrade-uri sunt chiptuningul si arcurile sport. se imbunatateste raspunsul la acc., ai un plus acolo care se simte si masina e net mai stabila. Acuma e drept, am gasit una cu multe accesorii montate (asa am si cautat sa fiu cinstit). Foliile pe spate sunt aur pt copii.
                        Acuma...la 1.6 16v nush cat se simte chiptuningul...motiv pt. care taraganez miscarea si ma orientez catre altele

                        Comment


                        • #13
                          Raul, nu se simte aproape deloc, intreaba-i pe restul care au 16v ;)

                          Comment


                          • #14
                            I am tras niste stickere personalizate. Nu prea se imbumba dar na... e ceva acolo. Urmeaza 2 dunji pe capota si 2 flanse la amortizoare, si niste suporti portbagaj din inox finuti si vedem daca ma bag sa mut bateria in portbagaj.
                            Ahhh, vreau un scut de plastic pt greutate redusa...se potriveste de la noul logan?
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Urate stickerele de pe portbagaj iar legat de resoftare sa nu o faci daca nu vei masura masina inainte si dupa pe dyno.

                              In general 16v resoftat trage mai prost decat cel de fabrica. Doar pe ture medii trage mai bine resoftatul.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google