Dacia Logan IL-94-VLY

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • valy1233
    replied
    Pai nu înțeleg cum s-ar deschide daca ea nu este alimentata

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    Asa este si la VW meu ( VW Bora 1.9 TDI din 2002 ). Trapa este identica cu a ta. Si totusi, acest lucru se intampla ( la generatiile urmatoare, s-au mai adaugat preconditii, sa impiedice acest lucru sa se intample )

    Leave a comment:


  • valy1233
    replied
    am uitat sa precizez ca am alimentarea pe contact la trapa,deci sanse 0 sa o gasesc deschisa

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    Nu stiu daca asta are sau nu importanta ( faptul ca ai legat-o direct... ).
    La VW de acasa ( este al parintilor ), gaseam ( cateodata, extraordinar de rar ) trapa deschisa in TILT. Deci si trapa mea este legata direct. Statea bine mersi, deschisa in parcare in pozitia precizata. Dar asta, REPET, se intampla foarte rar in trecut ( se manifesta 2-3 ori / an ) . Acum, odata cu trecerea anilor, incepe sa se reproduca din ce in ce mai des, undeva la 4-5 ori primele 9 luni ale anului. Masina are 13 ani, deci trapa aceeasi varsta.
    Eu sper sa nu se intample la fel si la tine, insa iti zic lucrurile astea, sa nu te panichezi si sa arunci cu banii in stanga si dreapta ( cum am facut noi...nu stiam ce are si bineinteles, nici "meseriasii" nu stiau ce are ).

    Leave a comment:


  • valy1233
    replied
    Sa nu cumva sa fie problema de la modulul de comfort al Golfului care o fi de vina
    Eu am legat trapa direct,adica doua fire din 4..si nu mai e controlată din acel modul
    Pana acum nu am avut probleme

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    E un defect de proiectare - se deschide trapa in TILT ( oblic, 30 grade, cum vrei sa ii spui acelei pozitii ) si apoi se inchide la loc ( dupa o perioada, scurta sau lunga ). Asta se intampla sporadic ( in mers sau in stationare ). Defectul e datorat valorilor rezistoarelor, care se modifica cu temperatura. Aceste rezistoare iti "regleaza" o anumita tensiune, acea valoare reprezentand o pozitie de pe acel switch rotativ. Astfel daca masina va sta in soare, valoarea acelor rezistoare se va modifica si vor da o valoare falsa de deschidere, desi switch-ul se afla pe pozitia CLOSE ( inchis ). Acelasi lucru se poate intampla si iarna si nu va fi deloc bine, deoarece cel mai probabil va fi zapada pe masina sau gheata de-a lungul ghederului sticlei de la trapa, iar acest "glitch" va forta mecanic deschiderea. De asta, ti-as recomanda iarna, sa nu ai deloc zapada pe masina...

    Un alt defect este legat de switch-ul rotativ. In timp, se va depune mizerie/grasime si va crea contact imperfect, dand comanda falsa de deschidere in TILT sau OPEN ( deschis complet ). Fata de problema de mai sus, asta se poate rezolva temporar, prin demontare + curatare switch.

    Leave a comment:


  • valy1233
    replied
    Originally posted by Midnighte View Post
    Stii ca acest tip de trapa are probleme nu ? ( de unde si denumirea de Ghost Sunroof )
    nu stiu,mai exact ce problema?

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    Stii ca acest tip de trapa are probleme nu ? ( de unde si denumirea de Ghost Sunroof )

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Originally posted by B997NDL View Post
    e foarte tare, dar nu e cumva compromis plafonul prin taiere ? nu va rugini pe acolo ?
    Este ultimul lucru la care trebuie să te gândeşti.

    @valy1233: Felicitări pentru proiect!

    Leave a comment:


  • valy1233
    replied
    prima tentativa de interior 60% e gata
    Attached Files

    Leave a comment:


  • valy1233
    replied
    mai am de lucrat la interior,e goala cabina
    peste 1.000 de lei ma costat toata afacerea

    Leave a comment:


  • VictorSE
    replied
    Arata foarte bine, bravo. Cat a fost toata afacerea?

    Leave a comment:


  • Logan05-FYO
    replied
    Pune si niste poze cu interiorul...

    Leave a comment:


  • valy1233
    replied
    cica e gata
    plus ceva imbunatatiri pe muzica
    Attached Files

    Leave a comment:


  • valy1233
    replied
    pai la atelier am dus tot plafonul de golf4 taiat de la stalpi,sa poata taia cu tot cu intarituri si tot ce trebuie,sunt sigur ca nu voi avea probleme cu nimic din ce spui tu,si nimic altceva

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google