My Ride : B 20 YDH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut ! Iti spun ca un sfat, am ceva mai multi km decat ai tu: numai baga 10w40, eu iti zic din cea ce am patit eu ca iarna au fost zile in care nu a pornit cu acest ulei! In schimb cu 5w40 nu exista. Plus de asta masina mea, ca iti vine sa crezi sau nu, consuma mai mult combustibil cu acest ulei 10w40 decat cu 5w40. Scuza-ma daca te-am deranjat!

    Comment


    • #17
      Nu e nici un deranj mister, mersi de sfat. Am zis acum pe perioada de vara sa ii pun ce scrie in carte. Inainte de acest schimb avusesem Castrol Edge FST 5W40 si nu am auvt probleme cu masina pe timp de iarna. Probabil la sfarsit de toamna o sa incerc acel Elf SXR 900 5W40 si aia e.

      Cu toate ca m-ai facut un pic curios sa vad daca o sa am probleme iarna cu uleiul asta

      Comment


      • #18
        Si plus de asta, la mine are si o bătaie la tachetii, l-am folosit o singura data la îndrumarea unui "meserias" ca asta e bun pentru logan diesel, anterior bagand numai 5w40castrol. Am simtit imediat diferenta ca forja se auzea Putin ciudat motorul si pe lângă asta parca e si mai zgomotoasa. Acum mai am vreo 200 de km si il schimb, de fapt l-as schimbat si acum dar nu am timp )! Numai bine.

        Comment


        • #19
          De vreo 2 saptamani i-am montat arcuri Eibach Pro Kit. Pe viitor am in vedere si inlocuirea amortizoarelor cu unele de la Kayaba sau B4.

          Comment


          • #20
            Da bine mo, te plangi de viteza su tu te dai cu racheta ? Like!
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #21
              Ehhh nu e chiar racheta, e un amarat de motor diesel

              Comment


              • #22
                Intreb ca un nestiutor, doar cu arcurile se reduce garda la sol? Si ce avantaje simti ca ai castigat?

                Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Raspund eu : garda la sol a unei astfel de masini este dictata de arcuri.

                  Deci da, cu arcuri dedicate scade garda la sol.

                  Se reduce inclinareamare a caroseriei in viraje, la accelerare si la franare. Rezultatul : stabilitate mai buna. Combinat cu amortizoare dedicate efectul este si mai pronuntat.

                  Dezavantaj : scade confortul la rulare pe suprafete denivelate.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    3-4 cm in minus fata de arcurile stoc de pe masina. Avantaj ar fi o stabilitate mai mare in viraje, nu se mai simte efectul ala de balans ca o barca pe apa cand revii la o traiectore dreapta.

                    ps : dsign avand o experienta mai mare a punctat exact avantajele + dezavantajele.

                    Comment


                    • #25
                      Intreb pentru ca am si eu in plan in viitorul apropiat un upgrade... la viteze mari 160 170 se mai ridica masina ? La mine la vitezele alea parca simt sa ridica in sus.

                      Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #26
                        Discutia este mult mai lunga de atat si avem topic de suspensii...

                        Evident ca se ridica masina un pi din cauza aerului care trece fortat pe sub masina. La vitezele alea mult mai mult conteaza suspensia, anvelopele, franele.

                        Anvelopele trebuie sa fie de calitate, umflate la presiunea corecta.
                        Suspensia (ansamblul arc - amortizor) trebuie sa lucreze in parametri
                        Franele trebuie sa fie revizuite la zi, sa te poti opri de la viteza aia in siguranta.

                        Cu ocazia fiecarui schimb de ulei (o data pe an sau la x km) trebuiesc verificate franele si suspensia pe stand, trebuiesc curaate etrierele de frana si gresate axele culisante, trebuiesc desprafuiti tamburii, gresati sabotii in zonele de contact cu platoul, trebuiesc verificate amortizoarele pt scurgeri, lovituri, rupturi, etc...

                        Dupa ce ai facut toate astea si esti sigur ca masina e ok, abia atunci poti inceppe cu upgrade! Daca mecanicul tau n-a mai desfacut etrierele de 3 ani ... fii sigur ca nu mai opresti magazia in caz de ceva.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Schimbat ulei(motul 8100 x-cess 5w40) + filtre (aer/ulei/polen). Nu mai bag in viata mea Elf 10w40 ))))

                          Comment


                          • #28
                            Regulatorul de presiune l-ai făcut?! De ce zici că numai bagi Elf ?! Din 2006 până în prezent am mers numai cu ELF!.
                            My turbo lag, give your MPI, a chance

                            Comment


                            • #29
                              Regulatoru de presiune nu ma deranjeaza

                              Poti incerca 1 data si un ulei mai exotic si o sa vezi singur diferenta. Cel putin la mine 10w40 de la elf era aproape apa de ploaie dupa 5500 km.

                              Comment


                              • #30
                                Pregatiri pentru 2016 primavara
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google