My Ride : B 20 YDH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Enkei ? sau replici
    My turbo lag, give your MPI, a chance

    Comment


    • #32
      Frumoase!!!! Dar vad eu sau tot la 15' ai ramas? Oricum dau bine cu buza aia polisata si masina trantita !!! Grija mare la borduri din primavara !!!


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      sigpic
      The MVP

      Comment


      • #33
        Originally posted by puimik View Post
        Regulatoru de presiune nu ma deranjeaza

        Poti incerca 1 data si un ulei mai exotic si o sa vezi singur diferenta. Cel putin la mine 10w40 de la elf era aproape apa de ploaie dupa 5500 km.

        Asteptam sa ne zici daca nu cumva si noul ulei este "apa de ploaie" !

        Fara suparare, dar pipaitul cu degetele pe ulei nu reprezinta un studiu coerent!
        Altii au echipamente sofisticate de testat proprietatile uleiului iar voi va dati cu parerea doar din miros si pipait!

        Fara supapare, inca o data. Nu apar interesele niciunei companii, ba chiar sunt utilizator de Motul, atat la serviciu cat si acasa.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • #34
          Uleiul ala de la ELF o fi el in parametrii lui optimi, eu l-am simtit in zgomotul motorului la peste 3000 rpm. Nu mi-a placut deloc sunetul motorului dar nici nu schimbam uleiul la 500km de la schimb doar pentru ca se aude intr-un fel sau altul. Nu era chiar terminat de tot uleiul ala dar ulei mai negru ca ala nu am pomenit la mine in motor, nici macar la 10.000 km parcursi cu un motor.

          Astept sa ma impresioneze placut acest Motul, pana acum in circa 1000km facuti pe oras inca arata bine la culoare, de consistenta nici nu vorbesc.

          Comment


          • #35
            Jr7

            Am ramas pe 15 de-al dracu si de-ambitios.

            Am considerat ca nu am placerea sa ma feresc de garda si as vrea sa raman si cu bani in portofel.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Sunt mai frumoase decat in pozelea de pe net
              sigpic
              Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

              Comment


              • #37
                Inca un mic upgrade asa ca de inceput de iarna.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Eu am pus arcuri Kib si sunt foarte multumit, a devenim brusc foarte rigida masina si mai stabila. Sa le folosesti cu placere.

                  Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #39
                    La arcuri am optat pentru Eibach, probabil ca isi faceau datoria foarte bine si astea de la KYB doar ca la momentul respectiv nu citisem despre ei. Azi le-am montat pe alea de pe fata, maine cred ca urmeaza cele pe spate. Deabia dupa aia sper sa imi dau un verdict despre rigiditatea masinii

                    Comment


                    • #40
                      Eibach scade si garda , eu nu am urmarit lucrul asta, pentru ca la tara cand ajung cred ca n-as mai fi putut intrat pe strada.

                      Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #41
                        Să le rulezi cu plăcere. Sunt curios.. s-a rigidizat mașina? Se simte? Ar trebui să faci diferența între puntea de rulare față și cea spate..acolo având încă amortizoare pe ulei. Să nu uiți de geometrie
                        My turbo lag, give your MPI, a chance

                        Comment


                        • #42
                          Pentru ce geometrie ? N-am schimbat bucsi sau alte nebunii. Amortizorul n-are nici o treaba, cand am schimbat arcurile am fost cu masina la geometrie si era totul stas, nefiind nevoie de nici un reglaj.

                          Masina s-a rigidizat bine de tot mai ales dupa ce le-am schimbat si pe alea de pe spate. Amortizoarele de pe spate mai mergeau dar am zis ca n-are rost sa le las pe alea vechi.

                          Comment


                          • #43
                            Geometria rotilor se verifica periodic, cam la un an, datorita uzurilor elementelor de articulatie ale suspensiei.

                            Cu atat mai mult trebuie sa faci asta acum, cand s-a modificat garda la sol (s-a modificat pozitia basculelor, a puntii)
                            Neaparat trebuiesc puse bucsele de caucicu de la bascule si de la punte in noua pozitie de repaus.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Cand schimbi amortizorul se modifica garda la sol ?

                              La bucsi inca n-am umblat sa le fac nimik. Teoretic acum stau un pic mai tensionate pt ca arcul este mai scurt si mai tare. Lasa sa se uzeze ele mai repede sa am motiv sa le schimb, nu-i bai.

                              Comment


                              • #45
                                Pai nu ai pus arcuri Eibach?
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google