Laureate 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus ai mai luat redresorul ala recomandat pe softpedia de ldpe? Cum merge incarcarea
    ​​​​​​

    Comment


    • Scuze pentru intarzieri, sunt in concediu si postez/verific rar formurile, in legatura cu Totalul, masina merge super, evident ca acel LM este peste ELF, ma mai gandesc daca-l pun la iarna, oricum, iernile pe la noi au inceput sa fie destul de blande, Leo0608, daca te referi la VictronEnergy, livreaza conform asteptarilor, incarcare impecabila, am postat pe acel forum poze cu testerul, cat are bateria pe hartie si la cat a reusit acest redresor s-o aduca, ma refer la curentul de pornire la rece.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • prometheus ce noutati mai ai cu masina?
        ​​​​​​

        Comment


        • Ne apropiem cu pasi repezi de 190k, in rest nimic special, benzina buna si drumuri lungi.
          Attached Files
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Ce ulei bagi pentru sezonul rece ? Eu am băgat zilele trecute shell helix ultra 5w40. Se simte mai fluid decât triax euro lx 0w40 cu care am mers 9k km, foarte mulțumit folosit vara.

            Comment


            • Urmeaza sa-i fac schimbul de ulei, acum pun Ravenol VST USVO 5w-40, l-am mai avut si mi-a placut. Legat de fisa tehnica, ce-mi face cu ochiul cel mai mult, este acel NOAK = 7.3 si pour point = -57 gr. C + acel HTHS = 3.9
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Urmeaza sa-i fac schimbul de ulei, acum pun Ravenol VST USVO 5w-40, l-am mai avut si mi-a placut. Legat de fisa tehnica, ce-mi face cu ochiul cel mai mult, este acel NOAK = 7.3 si pour point = -57 gr. C + acel HTHS = 3.9
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • În cei 9000 km, am forjat triax ul vreo 2500 km prin țară, a prins și caniculă, restul în oraș . Nu s a simțit obosit când l am schimbat ca alte uleiuri precum elf sxr 5w40 , rowe hightec synt rsi 5w40. Cel mai probabil tot triax voi folosi de primavara până în iarnă. Schimb uleiul între 8k-10k km. Cel mai ok s-a comportat triax ul, urmat de Liqui Molly special tec LL 5W30. Să vedem shell ul (luat direct de la importator elgeka, bidon 4L=140 lei, îmbuteliat italia, bidon 1L=40 lei imbuteliat germania).La 0.9 Tce bag 4,2 litri.
                  Așa cum am folosit toți trei (eu,tu și aris86) filtrul ulei polonez de calitate op642/2 care se mai găsește si acum la preț foarte bun, așa am găsit filtru aer hârtie cu pliuri dese filtron polonia , în locul celui de origine din pâslă cu pliuri puține la 0.9 Tce.

                  Comment


                  • In wk care tocmai ce-a trecut, m-am hotarat sa fac o verificare pentru tolerante culbutori, pentru ca la rece iar aveam acel mers neregulat in ralanti cu motorul rece, nu era un mers ca atunci cand tot cautam pe cineva priceput insa se agrava cu fiecare pornire la rece, asa ca, am verificat personal, mi-am luat una pereche lere pentru reglaj, 2/3 beri reci si am trecut la treaba !
                    Pentru a ajunge la culbutori, sunt ceva repere de scos, care aveti AC, este dificil de inlaturat galeria de admisie, asta daca nu se doreste sa deconectati ceva de pe la compresor, insa fara o extensie cardanica, nu scoateti galeria, nu este loc suficient si nici vizilibitate buna.
                    Pe admisie toti inca sunt in tolerantele specificate de catre producator, adica 0.25 mm dar pe evacuare erau valori mari, adica peste 0.42 mm (ax came cu canelura intre culbutorii de pe cilindrul 2), au fost adusi toti la 0.35 mm, am schimbat garnitura capac chiulasa, pentru ca iar pierdeam ulei prin spatele capacului !, am inlocuit inclusiv garniturile de la galeria de admisie si cele patru garnituri din jurul bujiilor. La capac culbutori, am adaugat silicon nu doar in zona distributiei dar si la toate suruburile care vin in interiorul acelei garnituri, sper sa tina minunea cat mai mult timp + o curatare corp clapeta, atunci cand am reglat culbutorii, am scos si bujiile, toate in stare foarte ok, culoare specifica de motor sanatos, all good

                    Vreau sa-i multumesc pe aceasta cale lui Gil26, m-a ajutat cu niste informatii tehnice, thx man !
                    Attached Files
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google