Laureate 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mike-5
    replied
    La 0.9 TCe deținut o alegere foarte bună pentru mers preponderent în oraș, vreme rece și nu numai
    este LM special tec LL 5W30 în motor si elf nfx 75w în cutie viteze.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    uleiu asta o sa-l pun la primavara in cutie .

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Diferenta cea mai notabila la mine s-a perceput la temperaturi negative, superb ulei, aviz celor carora reprezentantele i-au "fixat" cu expresia : "uleiul in cutie nu se schimba niciodata", daca cartea nu scrie nimic de asa ceva, cica nu se face, este pe viata !? foarte gresit ! Cartea nu scrie de multe secrete in legatura cu mentenanta adevarata ! Clar acest NFX protejeaza mai bine cutia decat vechiul NFJ/NFP + schimbatul treptelor, absolut o placere !
    Ce nu-mi place in schimb, mirosul ! (cu toate ca la inceput mi-a placut si aceasta schimbare) daca inainte cineva imi punea la nas 2 bidoane si ma lega la ochi, stiam care-i uleiul de cutie si care-i de motor, acum cu NFX, l-au facut sa aiba acelasi miros cu cel de motor, un dezavantaj, pentru ca de exemplu, gasesc locul de parcare patat, inainte cu seria NFJ/NFP imediat stiam daca-i din cutie sau din motor.
    Last edited by prometheus; 2 weeks ago.

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    După 25k km cu elf nfj 75w80, azi am schimbat și eu cu elf nfx 75w. Se simte că nfx e mai puțin vâscos și practic, nu numai în fișele tehnice. De fapt și vizual, clătinând două bidoane pline alăturate, unul nfj și celălalt nfx, am observat că nfx e mai fluid.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Acel individ pune un Castrol Magnatec Stop-Start 5w-30 A5/B5, aste altceva, alt ulei.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    prometheus uite aicea film cu Castrol Magnatec Stop Start A3 5w30 al altuia pe youtube https://youtu.be/ByVdyvTMhl0
    eu sunt multumit dar nu am prins frig.Iarna de kko

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    prometheus uite aicea film cu Castrol Magnatec Stop Start A3 5w30 al altuia pe youtube https://youtu.be/ByVdyvTMhl0
    eu sunt multumit dar nu am prins frig.Iarna de kko

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    sigur iti iei de la hateri,nu de la oameni normali

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Nu cred sa fie strict din vina uleiului, ci mai degraba din vina reviziilor facute mult prea tarziu, acest ulei tinut 15.000 km n-ar fi trebuit sa arate in halul ala, alt istoric pe revizii este prezent ? eu cred ca acel 15 k este primul facut la rulajul ala, restul sunt probabil facute la peste 25/30k fiecare, daca s-au facut si alea.
    Cand vad o baie de ulei in acel stadiu, acel motor nu a beneficiat de revizii facute la timp, iar o sa-mi iau hate cat cuprinde.
    Last edited by prometheus; 3 weeks ago.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Motul Xcess 5w40 made in Italy, tinut 15000km in motor. prometheus si mike-5 nu luati asa ceva. Omul are dat motorul jos la service ptr curatare totala,revin cu poze care mi le va trimite.
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 3 weeks ago.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    prometheus o sa iau anul asta NFX,la vara. Mersi

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Urmatorul schimb va fi cu nfx 75w. Oricum doar d'ăsta se va găsi. Mulțumesc încă o dată!

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Stiam din specificatii ca teoretic este mai fluid decat NFJ/P, totusi datorita regiunilor, unde intr-o zona se poate aduce o reteta putin alterata pe analiza de laborator, treaba asta o scriu si ei pe flacon, este o surpriza placuta sa vedem ca uleiul chiar promite ce afiseaza in acele descrieri tehnice. Cea mai mare diferenta in bine am observat-o dimineata pe temperaturi negative.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Am citit si eu pe forumuri din afara tarii,de prin state si din uk ca este mai bine un ulei mai fluid la cutia de viteze decat unul gros.
    Last edited by 77sky; 4 weeks ago.

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Update pentru NFX din cutie, am prins temperaturi de -5/-6 grade C, sunt placut impresionat de acest ulei, n-am mai simtit la schimbarea treptelor acea lentoare data de vascozitatea uleiului la temperaturi negative, cum se intampla cu NFJ. Clar este un progres fata de vechiul sortiment, bravo ELF NFX !!
    Inca ceva, NFJ avea un miros specific(similar cu sulful), NFX-ul s-a debarasat de acel miros, acum are aceeasi aroma precum uleiul de motor.
    Am comparat acum fișele pdf și arată că nfx 75w este mai fluid.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google