La 0.9 TCe deținut o alegere foarte bună pentru mers preponderent în oraș, vreme rece și nu numai
este LM special tec LL 5W30 în motor si elf nfx 75w în cutie viteze.
Laureate 1.2 16v
Collapse
X
-
Diferenta cea mai notabila la mine s-a perceput la temperaturi negative, superb ulei, aviz celor carora reprezentantele i-au "fixat" cu expresia : "uleiul in cutie nu se schimba niciodata", daca cartea nu scrie nimic de asa ceva, cica nu se face, este pe viata !? foarte gresit ! Cartea nu scrie de multe secrete in legatura cu mentenanta adevarata ! Clar acest NFX protejeaza mai bine cutia decat vechiul NFJ/NFP + schimbatul treptelor, absolut o placere !
Ce nu-mi place in schimb, mirosul ! (cu toate ca la inceput mi-a placut si aceasta schimbare) daca inainte cineva imi punea la nas 2 bidoane si ma lega la ochi, stiam care-i uleiul de cutie si care-i de motor, acum cu NFX, l-au facut sa aiba acelasi miros cu cel de motor, un dezavantaj, pentru ca de exemplu, gasesc locul de parcare patat, inainte cu seria NFJ/NFP imediat stiam daca-i din cutie sau din motor.Last edited by prometheus; 2 weeks ago.
Leave a comment:
-
După 25k km cu elf nfj 75w80, azi am schimbat și eu cu elf nfx 75w. Se simte că nfx e mai puțin vâscos și practic, nu numai în fișele tehnice. De fapt și vizual, clătinând două bidoane pline alăturate, unul nfj și celălalt nfx, am observat că nfx e mai fluid.
Leave a comment:
-
Acel individ pune un Castrol Magnatec Stop-Start 5w-30 A5/B5, aste altceva, alt ulei.
Leave a comment:
-
prometheus uite aicea film cu Castrol Magnatec Stop Start A3 5w30 al altuia pe youtube https://youtu.be/ByVdyvTMhl0
eu sunt multumit dar nu am prins frig.Iarna de kko
Leave a comment:
-
prometheus uite aicea film cu Castrol Magnatec Stop Start A3 5w30 al altuia pe youtube https://youtu.be/ByVdyvTMhl0
eu sunt multumit dar nu am prins frig.Iarna de kko
Leave a comment:
-
Nu cred sa fie strict din vina uleiului, ci mai degraba din vina reviziilor facute mult prea tarziu, acest ulei tinut 15.000 km n-ar fi trebuit sa arate in halul ala, alt istoric pe revizii este prezent ? eu cred ca acel 15 k este primul facut la rulajul ala, restul sunt probabil facute la peste 25/30k fiecare, daca s-au facut si alea.
Cand vad o baie de ulei in acel stadiu, acel motor nu a beneficiat de revizii facute la timp, iar o sa-mi iau hate cat cuprinde.Last edited by prometheus; 3 weeks ago.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Motul Xcess 5w40 made in Italy, tinut 15000km in motor. prometheus si mike-5 nu luati asa ceva. Omul are dat motorul jos la service ptr curatare totala,revin cu poze care mi le va trimite.Attached FilesLast edited by 77sky; 3 weeks ago.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Urmatorul schimb va fi cu nfx 75w. Oricum doar d'ăsta se va găsi. Mulțumesc încă o dată!
Leave a comment:
-
Stiam din specificatii ca teoretic este mai fluid decat NFJ/P, totusi datorita regiunilor, unde intr-o zona se poate aduce o reteta putin alterata pe analiza de laborator, treaba asta o scriu si ei pe flacon, este o surpriza placutasa vedem ca uleiul chiar promite ce afiseaza in acele descrieri tehnice. Cea mai mare diferenta in bine am observat-o dimineata pe temperaturi negative.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Originally posted by prometheus View PostUpdate pentru NFX din cutie, am prins temperaturi de -5/-6 grade C, sunt placut impresionat de acest ulei, n-am mai simtit la schimbarea treptelor acea lentoare data de vascozitatea uleiului la temperaturi negative, cum se intampla cu NFJ. Clar este un progres fata de vechiul sortiment, bravo ELF NFX !!
Inca ceva, NFJ avea un miros specific(similar cu sulful), NFX-ul s-a debarasat de acel miros, acum are aceeasi aroma precum uleiul de motor.
Leave a comment:
Leave a comment: