Laureate 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    Diferenta cea mai notabila la mine s-a perceput la temperaturi negative, superb ulei, aviz celor carora reprezentantele i-au "fixat" cu expresia : "uleiul in cutie nu se schimba niciodata", daca cartea nu scrie nimic de asa ceva, cica nu se face, este pe viata !? foarte gresit ! Cartea nu scrie de multe secrete in legatura cu mentenanta adevarata ! Clar acest NFX protejeaza mai bine cutia decat vechiul NFJ/NFP + schimbatul treptelor, absolut o placere !
    Ce nu-mi place in schimb, mirosul ! (cu toate ca la inceput mi-a placut si aceasta schimbare) daca inainte cineva imi punea la nas 2 bidoane si ma lega la ochi, stiam care-i uleiul de cutie si care-i de motor, acum cu NFX, l-au facut sa aiba acelasi miros cu cel de motor, un dezavantaj, pentru ca de exemplu, gasesc locul de parcare patat, inainte cu seria NFJ/NFP imediat stiam daca-i din cutie sau din motor.
    Last edited by prometheus; 21 January 2023, 22:50.

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    După 25k km cu elf nfj 75w80, azi am schimbat și eu cu elf nfx 75w. Se simte că nfx e mai puțin vâscos și practic, nu numai în fișele tehnice. De fapt și vizual, clătinând două bidoane pline alăturate, unul nfj și celălalt nfx, am observat că nfx e mai fluid.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Acel individ pune un Castrol Magnatec Stop-Start 5w-30 A5/B5, aste altceva, alt ulei.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    prometheus uite aicea film cu Castrol Magnatec Stop Start A3 5w30 al altuia pe youtube https://youtu.be/ByVdyvTMhl0
    eu sunt multumit dar nu am prins frig.Iarna de kko

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    prometheus uite aicea film cu Castrol Magnatec Stop Start A3 5w30 al altuia pe youtube https://youtu.be/ByVdyvTMhl0
    eu sunt multumit dar nu am prins frig.Iarna de kko

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    sigur iti iei de la hateri,nu de la oameni normali

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Nu cred sa fie strict din vina uleiului, ci mai degraba din vina reviziilor facute mult prea tarziu, acest ulei tinut 15.000 km n-ar fi trebuit sa arate in halul ala, alt istoric pe revizii este prezent ? eu cred ca acel 15 k este primul facut la rulajul ala, restul sunt probabil facute la peste 25/30k fiecare, daca s-au facut si alea.
    Cand vad o baie de ulei in acel stadiu, acel motor nu a beneficiat de revizii facute la timp, iar o sa-mi iau hate cat cuprinde.
    Last edited by prometheus; 13 January 2023, 17:18.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Motul Xcess 5w40 made in Italy, tinut 15000km in motor. prometheus si mike-5 nu luati asa ceva. Omul are dat motorul jos la service ptr curatare totala,revin cu poze care mi le va trimite.
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 13 January 2023, 20:43.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    prometheus o sa iau anul asta NFX,la vara. Mersi

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Urmatorul schimb va fi cu nfx 75w. Oricum doar d'ăsta se va găsi. Mulțumesc încă o dată!

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Stiam din specificatii ca teoretic este mai fluid decat NFJ/P, totusi datorita regiunilor, unde intr-o zona se poate aduce o reteta putin alterata pe analiza de laborator, treaba asta o scriu si ei pe flacon, este o surpriza placuta sa vedem ca uleiul chiar promite ce afiseaza in acele descrieri tehnice. Cea mai mare diferenta in bine am observat-o dimineata pe temperaturi negative.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Am citit si eu pe forumuri din afara tarii,de prin state si din uk ca este mai bine un ulei mai fluid la cutia de viteze decat unul gros.
    Last edited by 77sky; 10 January 2023, 09:16.

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Update pentru NFX din cutie, am prins temperaturi de -5/-6 grade C, sunt placut impresionat de acest ulei, n-am mai simtit la schimbarea treptelor acea lentoare data de vascozitatea uleiului la temperaturi negative, cum se intampla cu NFJ. Clar este un progres fata de vechiul sortiment, bravo ELF NFX !!
    Inca ceva, NFJ avea un miros specific(similar cu sulful), NFX-ul s-a debarasat de acel miros, acum are aceeasi aroma precum uleiul de motor.
    Am comparat acum fișele pdf și arată că nfx 75w este mai fluid.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    nu mai luati motul, am 2 colegi de serviciu nemultumiti si suparati. Orice altceva fie si Total, e peste motul.
    Vorbim de 2 masini diferite motul xclean+ 5w30vw507 si motul8100 xcess 5w40 a3b4 facut in italia

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    este bun si elful,acum pe sezonul rece.Circula rapid in tot motorul este A5B5. Eu mai dau talpa unde prind liber,ptr protectie motor am pus ulei+aditiv. E verificat de colegul de serviciu cu 0.9 turbo zeci de mii de km combinatia aia.El mi-a zis,eu eram reticent anti magnatec din auzite, mi-a dat masina lui sa o conduc prin oras vreo 11km si mi-am schimbat parerea.Lui i-a zis mecanicu lui personal din service Dacia,ca se cunosteau de mult,sa le cumpere

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google