Dupa lungi cautari pentru un mecanic adevarat, am gasit in final pe cineva care a fost in stare sa-mi regleze si mie culbutorii cum trebuie, dupa nenumarate respingeri de pe la alte mega service-uri gen APAN la care in opinia lor culbutorii nu se regleaza la 1.2 16v D4F-732, ca problema este in mod sigur din alta parte, sau alte ateliere unde am fost si s-au batut cu caramida in piept ca ei stiu sa regleze si de fapt au facut mai rau, prin eliminarea tolerantelor pe care inca le mai aveam, am gasit un mecanic bun care a stiut sa-mi regleze culbutorii, evident omul nu este la prima lucrare de acest gen.
Valori corecte de reglaj, la mine pe axa cu came intre camele A2 - E2 exista acel canal enigmatic, in functie de acest semn valorile de reglaj evident difera (au fost reglate la cotele maxime) !
supape admisie : 0,25mm la 0,32 mm
supape evacuarea : 0,35mm si 0,42 mm
Laureate 1.2 16v
Collapse
X
-
118 k, povestea continua, pompa de servo imi da putin de furca, transpiratii pe la axul fuliei, necesita schimbare in rest totul merge ok. Se apropie si schimbul de distributie care va fi executat luna aceasta.
Attached Files
- Likes 2
Leave a comment:
-
Danke ! pe tamburi am dat 200 lei din dezmembrari, daca schimbi rulmentii, mare grija la inelele de ABS, sunt facute dintr-un material casant si se sparg usor. Nu trebuiesc inlaturate, insa in procesul de "servisare" rulmenti poti avaria inelele, depinde cu ce sunt scosi.Drumuri bune si tie !Last edited by prometheus; 1 December 2019, 13:04.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Felicitari pt modul cum intretii in continuare Loganul din dotare! Partea cu filetul la tamburi , e o boala generala , pe multi i-am auzit ca au problema asta, printre care si eu
. Am citit ca ai luat altii din dezmembrari, cam care e pretul lor prin dezmembrari ? Multumesc si drumuri bune !!!
Leave a comment:
-
Ajuns la 100k, cu ocazia schimbarii gumelor, am inlocuit si tamburii, daca tot am umblat aici am facut si o desprafuire pentru garnituri,saboti si anexe. Pe spate am ramas fara filetul original pentru strangerea rotii, s-a facut in trecut rectificare la M14 iar unu mai nou a fost rectificat cu un prezon la M16, puteam sa mai rulez asa, insa nu-mi place ideea de a avea alte tipuri de suruburi la roata + ca deja la demontarea rotii dreapta un altul era pe jumatate barbierit, am impresia ca pe spate au mai redus din costuri fata de ce se pune pe fata pe partea de roti/prinderi, pe fata n-am avut nici o problema de acest gen, toate 8 sunt cu filetul original si merg impecabil, la tamburi am impresia c-au renuntat sa-i trateze corespunzator + strangeri repatate peste valoarea recomandata de producator (105 NM), au dus la pierderea filetului original M12.
Tamburii de origine au fost inlocuiti cu altii din dezmembrari tot OEM, la acestia am scos rulmentii si i-am inlocuit cu altii care in opinia mea sunt inferior calitativ fata de cei pusi de fabrica, rulmentii de pe acesti tamburi desi pareau a fi OEM erau distrusi asa ca am fost fortat sa-i schimb cu altii noi Gyrotec(80 lei/buc), ca feeling imi par niste gunoaie, dar atat timp cat isi fac datoria, macar 20/30 k sunt multumit. Sunt pregatit sa-i inlocuiesc cu altii de origine in viitorul apropiat, cu aceasta ocazie mi-am bricolat si o presa pentru a putea fi schimbati.
Placutele de frana arata foarte bine la acest rulaj, discurile in mod straniu sunt cele care imi par mai uzate decat placutele, insa nu sunt sub limita admisa.
Attached Files- 100 k.png (634.6 KB, 137 views)
- Cric cu piesa custom atasata.png (956.5 KB, 100 views)
- Atentie Inel ABS.png (866.4 KB, 103 views)
- 20191112_082501.png (976.5 KB, 98 views)
- disc placuta.png (607.2 KB, 108 views)
- Anexe saboti dreapta.png (1,007.5 KB, 107 views)
- Anexe saboti stanga.png (980.4 KB, 107 views)
- Gume noi Alpin.png (408.4 KB, 110 views)
- disc placute 5.png (500.3 KB, 100 views)
- Golan calare pe capre.png (772.7 KB, 103 views)
- Pereche tamburi SH.png (571.4 KB, 97 views)
- Insertie rulment finished process.png (984.6 KB, 99 views)
- disc placute 4.png (1,020.2 KB, 98 views)
- Insertie rulment mid process.png (921.3 KB, 97 views)
- disc placute 3.png (968.8 KB, 100 views)
- Insertie rulment mid process good img.png (947.1 KB, 100 views)
- Presa 1.jpg (68.7 KB, 98 views)
- Preparare insertie rulment.png (940.3 KB, 99 views)
- Presa inserare rulment.png (889.6 KB, 96 views)
- placute disc 2.png (800.4 KB, 96 views)
- placute disc 1.png (976.5 KB, 90 views)
- presa insertie rulment.png (979.4 KB, 92 views)
- Presare rulment insertie stage 1.png (971.1 KB, 97 views)
- Rulment cu piesele custom atasate.png (942.2 KB, 92 views)
- Rulment cu piesa custom int.png (947.0 KB, 98 views)
- rulment cu piesa custom ext.png (945.2 KB, 89 views)
- Rulment cu piesele custom exploded.png (942.5 KB, 91 views)
- Rulment insertie top view.png (636.7 KB, 93 views)
- Rulment cu piesele custom.png (959.3 KB, 94 views)
- Rulmenti spate one exploded.png (953.4 KB, 96 views)
- Rulment scos closer look.png (1,014.6 KB, 97 views)
- Tambur dreapta vechi.png (358.6 KB, 92 views)
- Rulment scos cu presa.png (998.4 KB, 95 views)
- Saboti stanga closer look.png (866.1 KB, 96 views)
- scoatere rulment cu presa.png (932.6 KB, 97 views)
- Scoatere rulment mid process top view.png (966.1 KB, 96 views)
- Tambur fara rulment.png (974.6 KB, 93 views)
- Scoatere rulment cu presa mid process.png (996.5 KB, 101 views)
- Tambur SH int.png (960.9 KB, 104 views)
- Tambur stanga filet marit.png (954.6 KB, 94 views)
- Likes 3
Leave a comment:
-
O revizie uzuala la 99.172 km cu un Castrol Magnatec Stop-Start 5w-30 A3/B4 + Filtron OP 642/2 si filtru de aer O.E.M. Renault.
Dupa curatarea clapetei au trecut cca 15/16.000 km , o porniri ratate la cald , clapeta pare ca deja are mici depuneri , ceea ce ma face sa cred ca baietii de la APAN mi-au facut un update de soft la E.C.U., atunci cand mi-au curatat clapeta. Fara scurgeri pe la burdufuri , totusi in primavara voi schimba colectia de garnituri pentru capac chiulasa , curelusele arata ok la 40k ,toba arata impecabil multumita catalizatorului care si acum isi face treaba cum trebuie+ drumuri dese la drum intins , cat de curand va primi si un set nou de anvelope Michelin Alpin 5 , astept sa vina prima zapada/inghet ,pana atunci , apa , paie si bataie.Cheers
.
Attached Files- 4.jpg (64.6 KB, 138 views)
- 5.jpg (65.7 KB, 124 views)
- 1.jpg (41.0 KB, 124 views)
- 2.jpg (76.1 KB, 119 views)
- 6.jpg (69.3 KB, 121 views)
- 7.jpg (66.5 KB, 125 views)
- 9.jpg (68.8 KB, 118 views)
- 8.jpg (75.3 KB, 124 views)
- 13.jpg (154.8 KB, 125 views)
- 14.jpg (156.6 KB, 131 views)
- 11.jpg (46.8 KB, 125 views)
- 3.jpg (67.9 KB, 129 views)
- 10.jpg (64.3 KB, 126 views)
- 12.jpg (60.6 KB, 130 views)
- 15.jpg (67.6 KB, 126 views)
- 17.jpg (191.1 KB, 121 views)
- 18.jpg (49.1 KB, 128 views)
- 16.jpg (35.0 KB, 127 views)
- 20.jpg (92.0 KB, 123 views)
- 19.jpg (102.7 KB, 124 views)
- 21.jpg (99.8 KB, 116 views)
- 22.jpg (112.4 KB, 113 views)
- 23.jpg (106.9 KB, 118 views)
- 26.jpg (98.7 KB, 116 views)
- 24.jpg (103.7 KB, 117 views)
- 25.jpg (99.5 KB, 118 views)
- 27.jpg (100.9 KB, 124 views)
- 28.jpg (90.4 KB, 124 views)
- 29.jpg (79.1 KB, 132 views)
- 31.jpg (91.3 KB, 124 views)
- 30.jpg (84.3 KB, 122 views)
- 32.jpg (101.2 KB, 121 views)
- 33.jpg (104.6 KB, 131 views)
- 35.jpg (103.3 KB, 126 views)
- 34.jpg (87.2 KB, 129 views)
- Michelin 2.jpg (86.5 KB, 136 views)
- Michelin 1.jpg (97.7 KB, 146 views)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Update , se confirma , becul cu soclu alb nu se mai fabrica , inlocuitorul lui pe cale oficiala este un altul cu soclul negru conform celor de la Dacia, avand codul : 7700761132 , denumire "dulie lampa plafo" , cost : 39 lei.
Leave a comment:
-
Salutare t0rquemada , am gasit asa ceva (atasament) , de 12V 1.5W , n-am idee daca este compatibil cu soclu vechi, par asemanatoare , n-am gasit soclu identic cu cel vechi , din ce am inteles cica nu s-ar mai fabrica.
Leave a comment:
-
Becul se schimbă cu tot cu soclu. La nevoie se pune led dar nu orice tip de led va lumina uniform
Leave a comment:
-
Buna seara ,
Care se pricepe la panoul de climatizare ? am un bec ars de ceva timp , cel de pe partea dreapta a panoului , am cumparat din timp un bec T5 in speranta ca acest tip este si la mine , vizionand cateva clipuri cu tipi care schimba acest bec la console de Renault , insa surpriza , la mine este alt tip de bec cu "craci lungi" care se muleaza pe soclu , mecanism asemanator cu butonul de actionat geamul "electric". Ce tip de bec este ? care ati mai schimbat la Logan I Ph 2 2012 Laureate cu AC. Torque ?
Attached Files- IMG_20190618_201510.jpg (56.4 KB, 163 views)
- IMG_20190618_214006.jpg (26.8 KB, 154 views)
- IMG_20190618_213847.jpg (27.7 KB, 146 views)
- IMG_20190618_213958.jpg (27.6 KB, 146 views)
- IMG_20190618_213908.jpg (26.7 KB, 146 views)
- IMG_20190618_201746.jpg (45.4 KB, 147 views)
- IMG_20190618_214025.jpg (32.3 KB, 149 views)
Leave a comment:
-
Update rulaj : 93081 km
Azi am schimbat proiectoarele , cele vechi sunt crapate/sparte , mizeria si-a facut loc in interiorul acestora , la nevoie riscam sa raman fara proiectoare , asa ca le-am dat afara.
Le-am inlocuit cu un set identic , au venit cu becuri incluse
. De teama sa nu constat si ca acest set nou va ceda relativ repede datorita localizarii in spoiler , care la Logan I Ph 2 , sunt foarte apropiate de sosea si evident predispozitie la lovituri de pietricele in mod frecvent , am aplicat pe sticla/geamul proiectoarelor o folie Oraguard Stone Guard Film , este special conceputa pentru a proteja partile masinii , inclusiv farurile de pietricele si raze UV.
Bonus : Inlocuit si becurile de pe pozitie , arhicunoscutele w5w + o mica inspectie vizuala pe sub motor/cutie , totul pare ok , fara scurgeri .
Pentru schimb proiectoare la L1 Ph2, aveti nevoie de un torx de 20 , o surubelnita lata , una tip stea , in functie de cate negrese aveti puse pe la carenaje
+ o bere fara alcool. In prima etapa trebuiesc date jos carenajele de sub proiectoare , sunt prinse in 3 suruburi tip torx (T20) + 2 agrafe , una mare si o alta tip nit , la asta sa aveti grija ca o puteti rupe usor , proiectoarele sunt prinse in 2 suruburi tip torx T20 , la mine a fost mai greu de scos/montat cel din dreapta datorita canistrei de carbon , nu prea ai loc sa strangi suruburile.
Attached Files- Cutie motor 2.jpg (56.4 KB, 217 views)
- Alternator.jpg (84.7 KB, 196 views)
- cutie_motor.jpg (37.1 KB, 194 views)
- Acesorii.jpg (81.8 KB, 194 views)
- Bot Logan cu pro noi.jpg (87.2 KB, 193 views)
- Canistra de carbon.jpg (79.2 KB, 197 views)
- Fata logan cu pro noi active.jpg (83.8 KB, 197 views)
- Folie.jpg (31.5 KB, 192 views)
- Poza Bec w5w in far.jpg (110.6 KB, 191 views)
- pro int.jpg (40.7 KB, 183 views)
- Pro nou ST.jpg (62.8 KB, 190 views)
- Pro noi la set.jpg (69.3 KB, 181 views)
- pro nou DR.jpg (60.5 KB, 185 views)
- rulaj.jpg (55.5 KB, 184 views)
- pro st spart.jpg (104.0 KB, 184 views)
- Pro DR vechi.jpg (62.2 KB, 179 views)
- pro vechi vs nou.jpg (71.1 KB, 183 views)
- Pro vechi DR 3.jpg (79.8 KB, 182 views)
- Spoiler fara pro.jpg (57.4 KB, 185 views)
- Pro DR vechi 2.jpg (59.6 KB, 178 views)
- spoiler zona proiector int.jpg (49.6 KB, 187 views)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Bravo, felicitari!
Pe astea noi nici anu' nu le prinde fara rugina sau vopsea sarita...standarde domne'
Leave a comment:
-
Pai tocmai asta-i ideea , ca nu are , dezamagit in sensul bun
, ma asteptam sa vad ceva horror , ca de , masina lowcost de 7 ani .
Leave a comment:
-
Dezamagit total de catre Dacia , masina este plina de rugina la chederul tip streasina.

Attached Files- 1_2.jpg (36.1 KB, 267 views)
- 1_3.jpg (45.1 KB, 255 views)
- 1.jpg (44.7 KB, 247 views)
- 1_5.jpg (71.7 KB, 243 views)
- 1_1.jpg (37.9 KB, 254 views)
- 1_4.jpg (51.4 KB, 255 views)
- 1_6.jpg (55.2 KB, 245 views)
- 2.jpg (42.0 KB, 246 views)
- 4.jpg (35.1 KB, 251 views)
- 6.jpg (43.3 KB, 249 views)
- 3.jpg (36.6 KB, 239 views)
- 5.jpg (48.3 KB, 251 views)
- PD.jpg (76.4 KB, 244 views)
- 7.jpg (39.3 KB, 261 views)
- PS.jpg (83.9 KB, 254 views)
Leave a comment:

Leave a comment: