Laureate 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    73283 km.

    2 bucati jante de tabla noi pe fata + capace roti.

    De ce am schimbat jantele originale pe puntea fata ? la viteze de peste 60-70 km/h sesizam o oarecare trepidatie ciudata a schimbatorului de viteze ,volanul nu-mi vibra absolut deloc , insa oscilatia schimbatorului in orice treapta peste viteza mentionata mai sus nu era in regula , banuiam ca este de la roti cauza fenomenului ciudat aparut la levier insa nu eram sigur.(Echilibrasem toate jantele insa fara rezultatul asteptat) La un alt service de roti am primit si confirmarea la banuiala mea , centru janta terminat (probabil strans putin prea tare suruburile in fuzeta au cauzat in timp distrugerea jantei), o problema care nu prea se mai poate remedia , cumparat alte jante , problem solved , levierul sta nemiscat acum cu noile jante , in orice treapta si la orice viteza abordata.
    Alte probleme , tacaneli la rece subtile , o data cu schimbarea uleiului(Valvoline SynPower 5w-40) cu un alt filtru (Filtron OP 642/2) au disparut pret de 1300-1500 km , dupa care au reaparut aleatoriu , pana la urma dau vina pe clapeta de acceleratie , facand un experiment simplu , actionat pedala de acceleratie de 2 ori (curse complete) , dupa care pornit motorul (fara sa actionez pedala) , 0 tacaneli , mers rotund , fara trepidatii. Un fenomen ciudat si cam greu de diagnosticat cu aceasta clapeta electronica , probabil s-a murdarit si de aici probleme cu ralantiu uneori instabil , tremurat la rece , posibil oare si acele tacaneli subtile si scurte la rece(probabil sunt generate de esapament , motor care vibreaza putin mai accentuat decat in mod normal cred ca poate pune sistemul de esapament la un stres mai pronuntat avand in vedere ca totusi masina are deja 6 ani , racordurile din cauciuc probabil s-au intarit , teava de esapament trecuta de prima tinerete si de aici acele sunete care te pot induce in eroare...sper , este o ipoteza).

    Cum trec de 6-7000 km cu Valvoline-ul (momentam am facut cu el aprox. 1480 km)dau jos filtrul si-l disec , promisiune pentru @mike-5.
    Attached Files
    Last edited by prometheus; 13 May 2018, 23:35.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Multumesc pentru raspunsuri , mike-5 - buna idee , defapt mai am o rola de mastic pentru fete de usi de anul trecut cand am scos fata de usa stanga spate si am resigilat-o. Voi pune mastic(eu am pus vaselina).

    Se pare ca pot folosi si sampon auto in loc de acea solutie care am primit-o in pachetul argilei.Danke.

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Care ati mai decontaminat cu celebra argila ? la mine s-a terminat lubrifiantul de dat pentru a putea aluneca usor argila pe suprafata ce urmeaza a fi tratata, mai am "clay" cat pentru inca 2-3 decontaminari dar am terminat solutia de dat pe vopsea , stiti cumva vreun inlocuitor ? cumva sampon auto ?
    Tipul asta vad ca foloseste intr-adevar sampon diluat in apa!

    Leave a comment:


  • mike-5
    replied
    Dupa curatare,papucul firului de masa de la pasajul roata dreapta spate,se poate acoperi cu mastic negru.Din ce cunosc,acest mastic nu crapa si protejeaza de umiditate acel papuc.Este vorba de masticul care se pune din fabrica la fetele interioare din plastic ale portierelor.Este doar o idee.
    Referitor la antena radio,am tinut-o si eu in jos,numai ca in pozitia aceasta imi atingea varful antenei de plafon si a mai si zgariat lacul vopselei (a mea este gri platine).
    Last edited by mike-5; 31 March 2018, 19:51.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Azi am trecut la adidasi.

    Starea placutelor de frana este buna/foarte buna pentru un rulaj de 70430 km.
    Cu ocazia schimbarii gumelor am inspectat burdufurile planetarelor , bieletelor etc etc , totul este ok mai putin un mic joc de bieleta pe partea stanga , va trebui sa le schimb pe ambele cat de curand.
    La cum se prezinta placutele de frana in mod sigur pot afirma ca prind lejer 100k , mai degraba au inceput discurile sa se toceasca WTFClar nu sunt placute ecologice.

    Am profitat de schimbul gumelor si am curatat firul de masa din pasajul de roata -> spate dreapta , era destul de ruginit acel papuc.

    Am reusit sa decontaminez haionul , capotele(motor + portbagaj) si aripile fata , dupa aceasta operatiune am ceruit aceste elemente , rezultatul este pe masura efortului depus , arata excelent vopseaua.
    Care ati mai decontaminat cu celebra argila ? la mine s-a terminat lubrifiantul de dat pentru a putea aluneca usor argila pe suprafata ce urmeaza a fi tratata, mai am "clay" cat pentru inca 2-3 decontaminari dar am terminat solutia de dat pe vopsea , stiti cumva vreun inlocuitor ? cumva sampon auto ?

    Sunt foarte multumit de acest proces numit "decontaminare vopsea" , la inceput am fost sceptic , am avut mici punctulete care pareau a fi rugina pe aripile fata , o data aplicata argila(clay) + lubrifiant (claylube), am inlaturat acele mici contaminari destul de lejer, este incredibil cat de usor se pot "sterge" folosind ustensilele adecvate.
    Va doresc un weekend placut !
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Gabi GL
    replied
    Si eu tot pe cel original il am, am avut ocazia sa-l schimb, dar am renuntat pt ca, cu siguranta nici cele oem nu mai sunt ca cele cu care a venit masina din fabrica .

    Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Depinde de la caz la caz , eu am doua fisuri , una langa alta , riscul este cam mare sa se extinda daca aleg sa le las asa , pentru aprox. 100 de lei pot salva lejer parbrizul(este cel de origine) .

    Un parbriz O.E.M. costa cu tot cu montaj 4-500 lei , eu zic ca merita sa-l repar, o alta varianta ar fi sa-l las asa si cand crapa sa-l schimb cu un altul pe la 180-200 de lei dar nu este atat de rezistent ca cel de origine.

    Pentru blocul de lumini m-am cam grabit sa cumpar altul din dezmembrari , daca-l inspectam inainte sa iau aceasta decizie il reparam in maxim 2 zile(pana faceam rost de un aparat de lipit bun) , un fir rupt care se poate rezolva rapid.
    Drumuri bune si tie !

    Leave a comment:


  • Gabi GL
    replied
    Eu am o astfel de ciupitura de vreo 6 - 7 ani si sta cuminte la locul ei, eu avand ph1 din 2006 . Blocul de lumini cam devreme si-a dat duhul ;) .Drumuri bune!

    Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Update : rulaj 70.260 km

    La 70.130 km am inlocuit blocul de lumini (proiectoare moarte , inlusiv martor in bord inactiv) cu unul luat din dezmembrari.

    Blocul cu probleme are firul alb rupt , cel mai probabil de aici si problema cu proiectoarele + martor in bord , consider ca-l pot repara relativ usor.

    Cauze rupere fir ? in opinia mea un factor important l-a avut si temperatura cu care s-a actionat maneta , -12/-15 Gr. C , probabil firele au devenit casante , firul alb fiind cel mai scurt dintre toate la o simpla manevra de semnalizare, s-a rupt.
    Dupa un drum Braila-Bucuresti mi-am fisurat parbrizul , o data ce se incalzeste afara voi cauta un centru pentru reparat parbrize , sper ca pana atunci sa nu se extinda vreuna din fisuri.
    Attached Files
    Last edited by prometheus; 26 March 2018, 09:49.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Update : 68720 km .

    Pe temperaturi negative incepand de pe la -8°C la pornire cu motorul rece am un zgomot care pare specific de curea tensionata prost , se manifesta timp de 10 sec.
    La temperaturi mai ridicate , exemplu -3/-1° C n-am zgomote , cam ciudat fenomen , probabil ca de la -8/-10°C cureaua de accesorii(pe ea o consider vinovata) nu este tensionata la valori corecte iar la acele temperaturi devine prea dura si cand pe sistem n-ai rola cu intindere dinamica ci fixa este nasol , trebuie tensionata cureaua fix la valorile scrise de catre producator in manual , nu dupa mana mecanicului(APAN) , nu ca am eu ceva cu omul dar la astfel de sisteme sa foloseasca scula care trebuie pentru verificat tensiunea.

    Atatasez si cateva poze , in ultimele doua masina este cam murdara , n-am ce face , oricat de des as incerca sa o spal in aceasta perioada , se murdareste in 20 de minute.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    A fost verificata , este buna.
    90% cred ca este din maneta problema , totusi ciudat cum de s-a stricat pe proiectoare unde acel "inel" este folosit destul de rar , fata de inelul de pozitii/faza scurta unde l-am folosit foarte mult , aici nu sunt probleme ! Ciudat.
    Last edited by prometheus; 24 February 2018, 23:21.

    Leave a comment:


  • moses
    replied
    Sigurana?

    Trimis de pe al meu VFD 710 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    S-au stricat proiectoarele(nu se aprind) , avarie decoperita acum 30 de minute , ideea este ca nici in bord nu se aprinde martorul specific , ceata spate functioneaza , inclusiv martor in bord. Pozitie , faza scurta/lunga , semnalizari , claxon functioneaza.

    N-am intervenit asupra instalatiei electrice , player-ul este cel original.

    Sfaturi ?
    Last edited by prometheus; 22 February 2018, 23:04.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Ai dreptate , s-ar preta bine la acest tip de faruri. Nu-i rea ideea !
    Last edited by prometheus; 30 January 2018, 18:12.

    Leave a comment:


  • kkhheelloo
    replied
    Avand dispersorele clare, i-ar fi stat bine cu niste Osram Diadem

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google