Laureate 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    NU , il folosesc la scuter.

    Care ma poate ajuta cu un perete de foc si o blana de diesel ?
    Last edited by prometheus; 15 July 2015, 12:14. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Sper ca uleiul scos nu l-ai aruncat in canal sau pe vreun camp.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Motorul este destul de mic , cuplul e undeva pe la 4250 rot/minut si 75 cp la 5500 rot/minut , trebuie dus in ture , e motor de turatie
    Cei care vin de pe 1.5 dci si incearca acest motor normal ca vor fi super dezamagiti.Eu imi fac treaba cu ea si sper sa ma duca 400k in conditiile in care ii fac la timp schimbul de ulei/filtre.Zgomotul motorului s-a mai diminuat fata de cum il stiam cand avea doar 12 km de la dealer oricum si uleiul contribuie mult aici(Mobil1 NL).

    Sunt useri care nu le vine sa creada cum arata masina dupa 3 ani(30k rulaj mic dar am vazut si mai mic de atat) , arata bine pentru ca eu sunt si tipicar de fel , revizii la reprezentanta a prins doar doua , restul i-am facut eu personal si nu pentru ca nu imi permit sa ma duc la repr./service ci pentru ca ma pasioneaza acest lucru, o fac din placere in timpul liber , cand va veni timpul distributiei probabil ca voi alege vreun service , la distributie trebuie sa ai "mana" la intinsul curelei , si cum n-am mai pus mana pe o alta distributie nu ma bag.

    Si nu n-am garaj masina a stat tot timpul afara in toti acesti 3 ani.
    Last edited by prometheus; 15 July 2015, 09:50.

    Leave a comment:


  • AlexDorin
    replied
    Originally posted by fallax View Post
    Pe mine plasticele care se zgârie si scaunele ce scârție usor la denivelări ma enervează cel mai tare
    Asta ma deranjeaza si pe mine cel mai mult, dar sincer sa fiu mai mult nu poti cere pentru ca alta masina mai ieftina nu exista. Oricum pentru banii pe care ii dai e ok.

    Motorul e foarte fiabil, se fac lejer 200k-300k cu el daca e intretinut corespunzator, doar a fost pus pe clio si twingo ani la rand.

    Eu am avut ocazia in 4 ani sa merg cu masina in mai multe situatii, evident imi place cand merg singur , dar am mers si cu 5 persoane + bagaje multe...si m-a dus si intors din grecia , ma rog, nu merge cu 5 persoane la fel ca atunci cand e doar 1 dar masina merge, asta e important. Am carat faianta si gresie....cred ca am depasit masa maxima autorizata ), dar a fost un drum scurt

    Cred ca e important sa te si obisnuiesti cu ea, sa inveti motorul si schimbarea treptelor si e ok, multa lume cred ca e dezamagita pentru ca nu inteleg cum trebuie condus motorul.

    Alex

    Leave a comment:


  • fallax
    replied
    Mie motorașul nu-mi pare o așa mare dezamăgire....Depinde la ce-l folosim fiecare, dar e relativ fiabil si destul de economic in regim normal de utilizare.

    Cat despre drive test, e mai dificil de testat motorașul la dealer. Mai toți au mașini de test doar cu 1.5 si 0.9....

    Pe mine plasticele care se zgârie si scaunele ce scârție usor la denivelări ma enervează cel mai tare
    Last edited by fallax; 14 July 2015, 19:03.

    Leave a comment:


  • AlexDorin
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Te salut !
    Nu am testat acest motor inainte de achizitie(cea mai mare greseala facuta, a doua oara nu se va mai intampla).
    .
    , ma gandeam eu, asa am facut si eu, am vrut sa iau un sh prima oara, dupa cateva inspectii...m-am razgandit...si am comandat o dacie...ca e noua, ce putea sa aiba?......asa ca sa rezolv situatia..si cu 1.2...ca sa fie taxa de inmatriculare mica )...si m-am rezolvat.

    Masina merge bine cu 1 maxim 2 persoane, iar la depasiri...blana blana...asta e...daca era mai antifonata era bine.

    Salutare,
    Alex

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Salutare !
    Nu am testat acest motor inainte de achizitie(cea mai mare greseala facuta, a doua oara nu se va mai intampla).

    Masina merge ok , in afara de problemele care le-am avut cu pornirea la prima cheie cand era motorul cald , alte "belele " n-am avut.(garnitura de capac chiulasa schimbata pe garantie intra la "mici chestii")

    Cat despre motor in sine ce pot sa zic , m-am rutinat cu el , il urc in ture atat cat sa pot face o depasire fara sa am emotii .

    Leave a comment:


  • AlexDorin
    replied
    Salut,

    Felicitari...masina arata foarte bine , cum te mai impaci cu ea?, motorul merge bine nu? tin minte cand erai dezamagit de motor, aveai niste replici cand cineva posta ceva despre motasul de 1.2 , intrebare, ai testat-o inainte de cumparare?

    eu am sandelul tot cu 1.2, am ajuns pe la 55k, n-am ce zice de motor nimic, am fost doar la revizii atat.

    Te salut,
    Alex

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Stai linistit ca si eu am pe capota cateva lovituri de pietre , aparatul foto nu reflecta toata realitatea dar per total masina arata bine spre foarte bine oricum rulaj mic in comparatie cu altii , daca as fi avut vreo 150-200k in mod sigur vopseaua isi pierdea din "stralucire" si mai mult decat atat eu am grija de ea de cand am luat masina de vreo 2-3 ori am avut persone pe bancheta din spate in restul timpului doar eu si atat , nu s-a carat cu masina asta , eu practic o folosesc in principiu pentru concedii/plimbari de weekend.Nu este o masina cu care sa produc bani.
    Last edited by prometheus; 14 July 2015, 16:51.

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    O masina cu care se merge zi de zi cu ea, nu are cum sa arata asa in 3 ani...Eu am facut in aprox. 2 ani 63000 km...

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    din pacate iarna la mine mai sta cu sarea pe ea si cate 2 saptamni din cauza temperaturilor scazute, nu ai cum sa speli masina la -5, -7 grade pe timp de zi ca nu mai intri in ea si mai rau ii faci. la mine a avut cateva incidente : 3 minore din cauza mea, la inceput, cand eram bobocel si in ale condusului, acu 6 ani, si unu un pic mai "grav": iarna, masina era plina de sare de sus pana jos, oglinzile retrovizoare murdare, am parcat undeva 2 minute, cand sa ies, soarele imi batea direct in toate oglinzile retrovizoare si nu am vazut o masina 4x4 cu bull bar care venea si m-a acrosat usurel pe pragul si aripa stanga spate, pragul nu a avut de suferit (impactul a fost la imbinarea dintre prag si aripa), numai aripa un pic infundata

    4x4-ule a avut numai farul spart atat, ne-am inteles amiabil la suma de 400 de lei fara politie nimic si asta a fost


    asta iarna a fost groaznic, multe zile la rand cu -30 frecvent, a ramas vreo 3 saptamani purcel, 1 saptamana a fost blocata in parcare din cauza nametilor care s-au intarit groaznic in timpul noptilor (masina e parcata la strada, cand trecea lama dadea toata zapada langa masinile parcate formand un fel de zid destul de inalt, pana la prag care daca nu-l dadeai imediat jos se intarea si aia era, nu mai scoteai masina)
    Last edited by cristi....; 14 July 2015, 15:33.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    In partea de sud-est a tarii mai tot timpul am avut niste ierni cumplite , numai ca eu iarna nu prea circul cu masina(nu masina mea) , doar cateva iesiri pana la supermarket si cam atat si asta daca vad ca se poate circula pe stradute cat de cat ca n-am chef sa stau impotmolit printre blocuri inutil.
    Masina a fost lovita in spate acum vreo 2 ani(eu nefiind vinovat cu nimic) , in urma incidentului s-au schimbat bara spate , fusta spate , un stop si ornamentul de pe capota portbagaj(acea bagheta) in rest nimic altceva , esapamentul este cel de fabrica neschimbat(sa vezi cat de curata este toba finala pe interior pacat ca nu mai gasesc poza prin pc - de are "un amestec" cum trebuie , nu cosuma ulei sau alte probleme).
    In afara de acest incident masina nu a mai fost lovita in alta parte.
    Imi place sa o spal saptamanal , iar de sters la spalatorie baietii deja ma stiu de sters o sterg doar eu cu carpele mele iar o data la 3-4 luni aplic cu ceara solida , stiu e mult de munca(mult de frecat) dar si efectul este pe masura.

    A iesit din garantie(am avut 3 ani garantie - standard).
    Last edited by prometheus; 14 July 2015, 15:18.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Masina a implinit 3 ani luna trecuta iar ca si rulaj in jur de 30k.
    Mai este in garantie sau ai scapat de Dacia?

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    arata bine, se vede ca pe la voi nu sunt ierni asa grele...

    zic asta pt ca pe sb-bv de ex iarna se da cu f multe materiale antiderapante si f multa sare care lasa urme prin compartimentul motor (de ex la mine ochiometric rugina nu e la suprafata, pe caroserie, ci prin compartimentul motor vreo 3 suruburi de pe peretele de foc ruginite, planetarele ruginite dar nu asta e problema, cadru motor mai prezinta urme de rugina, lonjeroanele un inceput de rugina cred in partea inferioara, puntea spate unde sunt arcurile , teava aia ruginita sau probabil e doar un strat caramiziu, nu am putut sa-mi dau seama f bine, ce credeam ca e rugina pe la galeria de evacuare, unde e si sonda lambda si inca un senzor pare-se, se ia de fapt, arata ruginiu asa de vreo 2 ani pana azi cand am zis sa dau cu putina apa si cu un servetel umed pe acolo si s-a luat, e un strat mai gros de diverse, praf, etc de culoarea ruginii, asa s-ar putea sa fie si la puntea spate)

    esapamentul iar arata curat, cam suspect... la mine e complet ruginit, mai putin toba finala, anul trecut au crapat si cele 2 suporturi de sustinere ale tobei dar le-am sudat, tot de la rugina s-au rupt. m-am dus numai cu unu rupt dar cand au tras cei de la reprezentanta de esapament mai tare s-a rupt si al doilea suport


    ar merge o folie din asta...e aproape transparenta si legala. din asta ma gandesc sa-mi pun pana la anul pe toate geamurile, inclusiv parbriz
    Attached Files
    Last edited by cristi....; 14 July 2015, 15:06.

    Leave a comment:


  • vdmihai
    replied
    Arata bine, ar merge de minune niste jante si geamurile ionizate sau folie, nu neaparat de fite dar nu o mai arde soarele atat de tare. Cand aveam folie doar pe spate, in zilele cu soare nu puteam sa tin mana pe fetele usilor din fata, in schimb, pe spate nu erau asa incinse. E o diferenta mare .
    Cati km ai cu ea?Vad ca ai shimbat uleiul in cutie, a fost necesar? Eu am sarit de 100.000 si sincer, nu o sa il schimb .
    Ai putea sa pui peretele de foc, acela de vine la diesel, e o diferenta mica, dar este!.Alta schimbare de efect sunt butoanele de la climatizare de L2.
    Drumuri bune!
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google