te duci la magazin
io inafara de redline si triax,nu am comandat ulei
comandasem in vara termometru auto 12v de habitaclu si imi vine prin emag easybox, termometru cu 4 baterii r6 care era mai ieftin decat ce platisem eu. Facut retur si sunat si tipat la easybox la telefon sa ma racoresc pe ei
Laureate 1.2 16v
Collapse
X
-
Am mai comandat eu de pe alt site un Shell Helix Ultra 5w-30 cu A3/B4 si mi-a venit 5w-30 cu C3. Ar fi foarte tare chiar sa-l comercializeze astia pe bune, nu doar virtual. Pe piata de la noi, foarte greu am gasit un 5w-30 cu A3/B4, sunt rare.
Leave a comment:
-
se incalzeste greu motoru cu uleiu asta.Da senzatia ca la Redline 0w40 care l-am pus in 2012.
Am mers pe A2 Buc - Calarasi in treptele 3 si 4 schimbat la 6000-6300 rpm.
Nu stiu daca il tin, pare greu pentru motor. E ptr V8-uri americane, masini mari. Nu ptr ascutitori de pe logan
Leave a comment:
-
Schimburi dese + filtre de calitate, cu putin noroc, chiar si acest motor considerat mega slab pe parte de CP/cuplu, poate atinge lejer un 200k, fara interventii interne, pana la urma este valabil la orice motor, ai grija de el, va rezista mult si bine. Ce-i drept este ca la ora actuala un banal schimb de ulei intr-un service de reprezentanta si nu numai, ajunge la un scor destul de piperat, dar cum eu am scapat de mult timp de povara garantiei, imi fac singur schimburile de ulei motor/cutie.
Leave a comment:
-
[QUOTE=Leo0608;n3671523]arata misto chiulasa.Cumva culoarea auriu e de la Castrol folosit in trecut?
Îți spun eu, nu de la Castrol, ci de la schimburi ale uleiului ceva mai devreme de 10k km. Cu un ulei nu trebuie mers până la uzura lui maximă, de altfel nici nu știi când este uzat la maxim decât dacă îl duci la analize. Dacă îl schimbi când încă e în mințile lui, se evită depunerile în motor. Mai bine un ulei semisintetic aprobat schimbat mai des decât un sintetic scump schimbat mai rar.
Leave a comment:
-
Pentru iarnă, un 5w30 sau 0w40 e mai bun în general decât 5w40.Alt aspect, consider că la mersul preponderent urban și/sau curse scurte, este important să se schimbe uleiul mai devreme ca număr de km, știind că în mers urban aditivii, tbn-ul se duc mai repede. În mers urban se fac mai repede ore de funcționare decât kilometri. Indiferent urban/extraurban nu ține uleiul din motor mai mult de 10k km.
În privința culbutorilor la 1.2 16v, este foarte important reglajul culbutorilor, aș zice obligatorie după 100k km mers pe benzină și 30k km pe gpl. Este o operație de finețe și puțini mecanici cunosc valorile în functie de camă la 1.2 16v.Last edited by mike-5; 29 October 2022, 18:49.
Leave a comment:
-
Am pus uleiu nimic wow, nu e prima oara cand ldpe mananca spanac pe softpedia
, ma mai aburise el cu redresoru cu robot de pornire lidl cand aparuse. Mai bun e Norauto HF1500 care l-am luat io prima oara si i-am zis si lui sa isi ia
Gen cum patisei tu cu Ravenol SSL0w40 care ti-l recomandase IancuMIC.
Leave a comment:
-
Cand ai timp, dupa vreo 500/1000 km posteaza cum s-a comportat, imi place ce specificatii are ! poate il incerc si eu.
Leave a comment:
-
am luat eu Triax euro lx 0w40 din cluj de pe site-ul uleidemotor, firma westone
SPECIFICATII SI APLICATII: TRIAX EURO LX 0W-40 este proiectat pentru motoare europene ca BMW, Audi, Porsche, Fiat și Mercedes Benz, de asemenea pentru multe alte masini care necesita un ulei de motor cu viscozitate 0W-40. Este recomandat doar pentru vehiculele pe benzină si ofera compatibilitate deplina cu toate tipurile de convertoare catalitice.
maine il pun, cu filtre mann
Leave a comment:
-
Treci pe 0w40, e mai bun la rece,mai fluid decat 5w30 iarna.
Ptr motor curat n-ar strica un engine flush din cand in cand.
Leave a comment:
-
Nu cred sa fie de la Castrol acea culoare, ma asteptam sa fie mult mai curata, avand in vedere ca fac schimburile la km relativi putini.
Leave a comment:
-
arata misto chiulasa.Cumva culoarea auriu e de la Castrol folosit in trecut?
cat despre uleiul de cutie, 75w este echivalentul lui 75w80
Leave a comment:
-
Inlocuit ulei cutie de viteze, ce se vede in atasament este un ELF NFJ 75W-80, in cel de 5 l este ulei uzat de cca 30000 km, facuti in 1.4 ani, in recipientul de 1.5 l este ulei nou. Degradarea este evidenta, uleiul si-a schimbat culoarea destul de mult, cu toate ca multi ar spune ca sunt km putini pentru a face un schimb, insa eu consider ca este o mentenanta preventiva si relativ ieftina mai ales daca se face personal, 4 l de ulei sunt cca. 140 lei, cu ocazia asta se verifica si daca au existat pierderi de ulei. La acest schimb, am ales NFX 75W pentru ca NFJ sau NFP au disparut de pe raft si acest sortiment inlocuieste ambele versiuni, evident este tot un API : GL4, daca nu avea aceasta norma clar nu-l alegeam, cum fac multi am observat, cauta API : GL5 pentru ca se "aude" prin folclor ca este mai bun, total gresit, pentru cutiile de viteze manuale de la Renault, in speta grupa JXX, producatorul recomanda doar API : GL4, probabil pentru ca internele cutiei sunt facute din materiale care nu suporta orice norma de cutie manuala, cum ar fi sincroanele din bronz, un API GL5 le distruge.Attached Files
Leave a comment:

Leave a comment: