If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
cu gurile de pe capota fara un sistem calumea de protectie poate sa directioneze si apa in filtru, nu doar aer. la fel si cu cel in sistem deschis. ganditi-va bine ce debit de aer aveti de transportat prin fantele alea si daca se poate...si mai ales cum faceti sa bagati doar aer in motor, exclus pasari, avioane, caramizi
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
eu n-as decupa capota, ca n-ai unghi de atac mare si n-o sa ai suprafata utila mare, chiar daca faci ditamai gaura in capota. mai degraba sa iei aer din fata si sa-l bagi fortat in cutia filtrului, cutie ce o izolezi cu fibra de sticla, banda izolatoare de instalatii si aluband. eu am izolat asa toata galeria de admisie la ex 16v-ul meu si dupa pitesti-buc-slobozia la viteza maxima, galeria era rece. inainte, se incalzea ca dracu'. si inca ceva, chiar daca arata urat cand te uiti de aproape, da jos plasticul ala de deasupra radiatorului, sa intre aer rece sub capota. si de acolo fa cumva sa duci aer la cutia filtrului, daca tot vrei sa bagi aer rece cu tiraj fortat. ca sa vezi cat de mare trebuie sa fie fanta de admisia a aerului, tine cont ca la 6000rpm, motorul tau consuma 70 litri de aer/secunda. asta inseamna suprafata fantei[cm2] x viteza[cm/sec]=70000[cm3/sec]. aplica un factor de pierderi de 1,25 si vezi ca ai nevoie de S*v=80000cm3/sec. in tr4 la 3000rpm ai cam 85km/h, deci v=2360cm/sec. rezulta suprafata fantei de 34cm2. asta poate fi o gura de 17x2cm sau o teava cu diametru de 6-7cm.
In ceea ce priveste suprafata, in cele doua guri de admisie de pe capota s-ar strange 34cm2, ideea e ca as vrea sa incerc mai intai cu i capota sh. sa vedem cum se comporta si apoi o sa iau o hotarare!
Oricum ca idee de baza, raman pe filtru inchis!
Cred ca sigur voi face functionale cele 2 guri de admisie, dar mai intai sa montez filtrul saptamana asta(daca am timp-...trebuie sa-mi fac!) si apoi vom vedea!
Daca nu trebuie sa gauresc capota, ma mai gandesc la gurile atasate!
Spor la montat - schimba sunetul admisia ! Daca montezi burduf / metal - suna aproape de bemwe
bemveee... the ultimate car!!!
dsign ...nu fii rau
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Da bine ma Cristi_xp ce-ai fi vrut sa monteze filtru racing sa sune a GALLARDO Intr-o mie de ani n-o sa se schimbe motorul ala "infundat" de 8 supape si n-o sa sune altfel (mai ales si 1.4)
Ideea e ca poate BMW-ul suna ca masina mea
Impresiile dupa ce o sa-l montez!
M-am documentat si intradevar, nu o sa fie schimbari majore, dar suna binisor!
Daca e misto, poate o sa montez doua glumind desigur!
De maine incep sa ma ocup , printre altele si de omologarea jantelor pe masina!!!!!!
De maine incep sa ma ocup printre altele si de omologarea jantelor pe MAM -ul meu!!!
Last edited by sibianul; 12 January 2009, 21:56.
Reason: Automerged Doublepost
am inteles faza cu omologarea...insa nu vad cum ai putea face acest lucru..Spor sa ai . Din cate stiu eu ai fi cam primul care face asa ceva ! Poate vei fi un deschizator de partii
sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
sincer, si eu as putea, dar intai imi trebe bani pentru jante, cu in jur de 100-200 iepuroi nici nu trebuie sa ma deplasez pana la sibiu, doar dau cuiva actele si mi le aduce seara ;)
prin natura meseriei mele am reusit sa dau de omul potrivit la locul potrivit
norooooocosilorrrrrr Mare grija insa. Nu trebuie sa scrie doar in talon ci si in baza de date RAR. Atunci cred eu ca omologarea este 100% facuta ! Asta cred eu...
NUmai bine ,
sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment