Super Logan Tunat Sb 20 Mam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E cam intortocheata pozitionarea motorului la Logan MPi ca sa poti sa montezi decent un filtru Sport cu tubulatura pana-n fata dar oricum se aude bine de tot) Cred ca tre` sa incercam ceva in genul Impreza WRX (filtru lat - cu racire prin capota) mai ales ca MAM are gaurele Si sa nu fie doar de forma
    1.6 MPi Icy White

    Comment


    • chestia aia de sus de pe capota de la sti nu-i intercoolerul cumva? filtrul de aer e undeva langa roata din fata. stiu pe cineva care din cauza unei protectii de aripa cazute de pe masina a luat apa prin filtru, turbina, a ajuns in cilindru, supapele s-au inchis, pistonul a venit sus si-a puscat chiulasa de pe bloc.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Dap . Se pare ca am gresit . Cel din poza este intercoolerul la STI , insa am avut dreptate caci filtrul de la Impreza este tot dreptunghiular . Dar habar nu am unde e pozitionat (sper sa nu ma insel dar s-ar putea sa fie exact sub cel de la intercooler) pt ca la cele tunate "rau" de acolo pleaca pipe-urile pentru racirea cu filtre tip NUCA
        Attached Files
        1.6 MPi Icy White

        Comment


        • Deocamdata o sa pun filtrul in fata, si o sa fac eu o inginerie sa tr aga numai aer rece, dat o sa fac o proba daca gasesc o capota sh. sa dau gaura in ea si sa vad cum functioneaza!
          Sau daca nu, fac ca la TIR-uri cu admisia la aer sus pe plafon
          Last edited by sibianul; 16 February 2009, 21:25.
          aham......Restul e LOGAN


          http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

          Comment


          • de la intercooler nu cred ca pleaca aerul la admisie, ca ar veni aer cald, ceea ce e de evitat. iar intercoolerul exact asta face, raceste aerul ce intra in motor, nicidecum nu-l duce in zona filtrului. filtrul e pus inainte de intercooler, nicidecum filtrul nu trage din spatele intercoolerului...traseul e filtru-turbina-intercooler-galerie admisie. m-as mira ca japonezii sa-si duca tevile sub forma de "69" cu intercooler la mijloc
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Nu inteleg de ce atata bataie de cap pentru un amarat de cal in plus.
              sigpic

              Comment


              • sunetul conteaza Domneeeee !!
                sigpic

                Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                Comment


                • Eu am dat jos filtrul sport pentru ca nu se simtea nimic in plus, si nici nu suna spectaculos, pentru sunet mi-am pus toba sport. Nu se compara.
                  sigpic

                  Comment


                  • Unora le place, altora nu!
                    Pe mine ma unge la suflet sound-ul de la filtru!
                    Si daca e vorba de "calutul" ala, mai stii ca nu e calul lui Fat Frumos? si poate face cat 10
                    aham......Restul e LOGAN


                    http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                    Comment


                    • mie mi se pare ca suna la fel nici o schimbare

                      Comment


                      • Pai, cred ca n-ai ascultat masina "cu" si masina "fara"!Intradevar, suna mai misto in sarcina, dar si in gol suna bine!Poate n-ai sesizat sound-ul filtrului!
                        Daca vii la Bv., o sa asculti si o sa vezi diferenta si sound-ul!
                        aham......Restul e LOGAN


                        http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                        Comment


                        • da boxele mai tare Sunetul de filtru este altceva decat sunetul de toba ! Are un sound aparte si il poti avea cand vrei..nu tot timpul ..adica..de la 3500 ture in sus , pe cand toba..mai ai sanse sa ramai si fara talon !
                          Sibiene..go for it tata
                          sigpic

                          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                          Comment


                          • Intr-adevar. Am vazut si eu diferenta intre cu si fara filtru. E un sound aparte, pe la 4000 de ture. Am mers cu un 1.4 si aveam senzatie ca se aude o turbosuflanta. Se aude super, pe cand la mine, fara filtru, are un sound de masina fortata :|
                            sigpic

                            Comment


                            • Mersi mult Thejock3r!
                              Nici eu n-am crezut cu filtrul pana nu l-am montat!
                              Acuma, parca SIMTI CUM TRAGE MASINA!
                              Scuze de entuziasm, dar este tare de tot!!!!!!
                              aham......Restul e LOGAN


                              http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                              Comment


                              • sa o stapanesti sanatos...arata frumos masinuta! bafta omule!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google