B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dsign View Post
    Repartitorul nu stiu in ce stare e, pentru ca nimeni nu stie cum functioneaza si ce trebuie sa se miste si ce nu prin el. Asa ca l-am strans blana (in pozitia incarcat)

    Dupa ce rezolv cu pedala, o sa imi pun si flexibile d-alea de care trebuie
    Nu aveai Goodridge parca?

    Originally posted by alessandro View Post
    furtune are colegul matale la cel mai bun pret de pe piata. daca sunt fata + spate e beton pretul

    vorbeste cu VRN u ca zicea el ceva de niste supape pe la repartitorul ala. nu mai tin minte exact.
    Am vazut la diverse firme kit-ul pt logan insa multi au numai pentru fata.Singura la care am vazut kit-ul complet fata/spate a fost la 4turbo.
    sigpic

    IL 1 3 MIU

    Comment


    • Am schimbat eu si fata si spatele la un loganar ,cu totul facut la manual si nu a fost nici o diferenta ... degeaba va dati cu presupusul ,nu sunt decat 2 solutii :1curatata instalatia din nou si a doua sa reglezi repartitorul de stand

      Comment


      • Vorbim de cursa lunga la pedala de frana in utilizare obisnuita, de strada, nu vorbesc de utilizare in regim de curse.

        Vom discuta despre furtune cu invelis intarit doar cand m-oi plange de ineficienta in regim de curse.

        Azi m umblat la reglajul de la pedala, ala e doar pentru inaltimea ei fata de podea. Atat. Cel putin asa am dedus eu, dupa ce am invartit 3 ture si am observat cum era pedala mai sus.

        Am facut un schimb de lichid la un coleg azi, am folosit la aerisire pompa cu vid plus metoda "amicul la pedala". Pedala tot are cursa moarta.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • eu cred ca pompa aia noua are scapari sau trage aer. asa am patit la un break pana am cumparat o pompa noua si atunci si-a revenit.

          Comment


          • Pai si de ce am frana buna si la prima dar si la a20a pedala?!
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • ai incercat sa pui putin mai mult lichid?
              sigpicMy ride

              Comment


              • Lichid este cat trebuie, intre cele 2 indicatoare.

                Va reamintesc, aceasta problema exista la majoritatea celor care si-au pus discuri ventilate si etrieri mari, de VAN.

                Pana acum mi s-a sugerat sa pun si pompa de VVAN, am pus-o si... tot asa face.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Mda..nu stiu ce sa zic ..eu nu am problema asta ,ciudat rau

                  Comment


                  • Sunt ferm convins ca nici la tine nu e frana ferma, cum era de fabrica.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • ba da, tin sa zic ca am mers cu masina lui recent si tine sus si chiar foarte bine.

                      Comment


                      • @ FOF CGK u are ABS ?

                        Comment


                        • stiu ce spui. la logan, initial, cand piscai frana , te scotea prin parbriz, dar nu puteai sa dozezi corect. mie mi-a placut faza cu pedala abia la fund...

                          Comment


                          • S-a dezmintit aseara mitul pompei cu impuritati....si deteriorarea garniturilor la aerisire.Urmeaza si aerisirea tuturor imbinarilor.
                            sigpic

                            Comment


                            • Modificarile au fost facute de-a lungul timpului, in urmatoarea ordine :

                              - discuri ventilate + etrieri de berlina DCI, in loc de discuri simple
                              - etrieri de VAN + discuri de VAN
                              - discuri spate
                              - pompa de VAN

                              Incepand cu inlocuirea etrierilor mici cu cei de DCI, pedala n-a mai fost la fel de ferma ca la o masina iesita din fabrica. Atunci am schimbat etrierii in service DACIA.

                              Ieri am desfacut si am demontat mitul cu garniturile pompei master : pompa cea veche, care a servit masinii mele timp de aproape 7 ani arata ca noua pe dinauntru. Voi pune poze cu ea desfacuta imediat ce ajung acasa. Nici vorba de asperitati in capatul cursei, nici vorba de garnituri obosite, pompa arata excelent pe dinauntru. Nu cred ca pompa de VAN (care este mult mai noua) poate arata mai rau.

                              Asadar, cine spune ca se strica garniturile cand faci aerisirea "pedale/apasa" pentru ca face pompa o cursa mai mare ca de obicei, maninca r..hat!!!



                              Am mai testat zilele astea: cu masina pe loc, motorul pornit, apas pedala pana la 3 sferturi de cursa si acolo moare, nu se duce mai spre podea, semn ca nu exista pierderi, nici interne si nici externe.

                              Daca las masina sa curga la vale, apas pedala cam 2 cm, nu se intampla nimic, la al 3-lea cm incepe sa pompeze, abia la a 4-lea cm incepe sa decelereze agregatul. Testul asta l-am facut in curte, la o viteza infima.


                              Incerc zilele astea sa fac o alta aerisire
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Dsigne, intreb si io, aiurea cred: VAN'urile au o cantitate de lichid mai mare in instalatie fata de berline?
                                If it ain't broke, don't fix it!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google