Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • .....repozitionand bucsele masina a devenit mai confortabila decat inainte?
    si odata cu distentierele devine instabila masina?(atunci de ce se mai pun?sau trebuiesc si pe fata sa fie complet pentru siguranta)
    bafta multa

    Comment


    • tot inainte colegule si bine ai venit pe forum!
      lipsa text

      Comment


      • Deci se simte si pe spate repozitionarea bucselor caci eu numai pe fata mi-am facut. Astept sa vad primul Logan 16v cu serpi (eu unul nu am mai vazut).

        @Bleizer: cum adica bine a venit), e destul de vechi.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • Originally posted by danni View Post
          .....repozitionand bucsele masina a devenit mai confortabila decat inainte?
          si odata cu distentierele devine instabila masina?(atunci de ce se mai pun?sau trebuiesc si pe fata sa fie complet pentru siguranta)
          bafta multa
          Daca lasi masina din suspensii si nu repozitionezi bucsile, ele stau torsionate. Din cate stiu, in fabrica sunt montate cu masina suspendata, deci pozitia lor neutra e cu bratul inferior al suspensiei lasat. Torsiunea din busci adauga rigiditate suspensiei la denivelarile mici, de unde si efectul de clantanit de dinti. Repozitionand bucsile se elimina torsiunea (se prelungeste durata lor de viata) si suspensia devine mai comfortabila pe denivelari.

          Distantierii trebuie pusi cu dimensiuni egale pe fata si pe spate pentru a pastra raportul intre ecartamente. Marind ecartamentul spate, masina devine instabila in virajele luate foarte rapid, existand o usoara tendinta subviratoare (fuge spatele). La utilizare normala, nu se simte.

          Originally posted by B-53-SDP View Post
          Bravos ! Asteptam suspensia aia reglabila.

          Cand afli ceva pune si tu un anunt pe aici sa vada si ochiul nostru ca sigur ne strangem si poate o luam mai cu o reducere ceva.
          Roger! O sa apara la anunturi cand sunt gata.
          Last edited by Valentin_N; 10 May 2010, 10:44. Reason: Automerged Doublepost
          sigpic
          ^Logan turbat (WIP)^

          Comment


          • mersi pentru raspuns..multa bafta

            Comment


            • O masina facuta intr-un stil mai simplu...lasata,remapata si cu niste roti dementiale ...intr-un cuvant nervoasa...deci trage intr-un fel...grav!!..eu unul am toata stima pentru Vali si pentru ce a facut la masina...bafta Vali..
              sigpic
              "BRABUS" STYLE

              Comment


              • Inca un upgrade, de data asta, distantieri Sparco de 20mm pe fata. Rotile fata arata perfect ca ET acum.
                Desi am distantieri de 20mm de jur imprejur dar nu sunt inca pe deplin multumit de cum arata spatele, probabil o sa-mi cumpar niste flanse cu prindere dubla de 30-40 mm ca sa aduc toate rotile la linie cu caroseria
                Dupa ce le aduc pe toate la linie, urmeaza inca un drop de 1-2 cm ca sa fie totul cat mai "flush"

                P.S. Mersi Jock3re ca-mi faci poze la masina ca mie mi-e lene
                Attached Files
                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment


                • Deci daca te prind mai jos...ne certam ....
                  sigpic
                  "BRABUS" STYLE

                  Comment


                  • Abia astept sa te vad cu KW-uri in viitor ca sa te certi cu matheo. Rotile sunt la "linie" cu caroseria dar ar merge cum spui tu un mic retus in spate, sa mai distantezi nitel rotile!
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Un update ca n-am mai postat de mult:
                      1. Am dat comanda de serpi de Clio RS care dupa ce vor fi sudati pe flansa de 1.6 16v, vor veni la fix. In maxim o luna o sa am si traseu complet fara catalizator dar cu centrala si finala "silentioasa".
                      2. Tot pe comanda vine si corpul clapeta de 2.0 cu diametru interior de 65mm.
                      3. Masina sufera azi operatii majore la sistemul de rulare. Operatiunea are doua parti, intai se va opera cu bisturiul industrial (aka flex) pentru a se extirpa cate o spira din fiecare arc si 4.5 cm din tija amortizorului apoi doctorul ortoped suspensolog va intari amortizoarele. Convalescenta va fi scurta!
                      4. Discurile vor fi schimbate. Afara cu EBCurile care s-au ovalizat dupa 15.000km, intra Brembo Max de la Dacia Shop.

                      Planuri de viitor:
                      1. Prin cautarile mele am gasit si alti nebuni care fac axe de 1.6 16v: Shriek din Germania si Colombo & Bariani din Italia. Ambii fac set de axe pe la 600E, ceva mai ieftine decat cei 800 ceruti de CatCams. Faza tare e ca cele de la Colombo & Bariani sunt de 280 de grade. Prin comparatie, Shriek face de 245 si CatCams de 250. F*** yeah!
                      2. Urmeaza sa comand flanse pe spate de 30-40mm, in functie de cum arata masina dupa operatiile de azi.
                      3. Volan de faza 2.
                      sigpic
                      ^Logan turbat (WIP)^

                      Comment


                      • esti hotarat rau pe alergatura valentine, daca tot o faci sa fuga, trebuie sa incepi si sa usurezi din ea :P ! ! !
                        sigpic
                        The MVP

                        Comment


                        • Eu sunt sictirit pe Dacia ca n-au scos Logan RS asa ca-mi fac singur!
                          La usurat o sa dau vreo 10kile din burta jos si inca ceva daca imi iau scaune...
                          sigpic
                          ^Logan turbat (WIP)^

                          Comment


                          • perfect si asta, la fiecare 10 kile, ai aproape un cal putere in plus ! ! !
                            sigpic
                            The MVP

                            Comment


                            • Revin cu poze dupa operatiile de azi. Arcuri H&R mai scurte cu o spira, amortizoare intarite 25%, schimbat discuri + placute fata (Brembo Max + Ferodo Premier), curatat tamburi spate. Multumesc cos_min_i si aleXpeed pentru ajutor si lui Canto pt poze!
                              Probabil ca maine la Polivalenta vor iesi niste poze mai clare pe lumina

                              Sunt foarte multumit ca nu-mi mai vibreaza volanul la franare si ca masina e beton de beton pe curbe. In cateva zile sper sa ma obisnuiesc si cu rigiditatea sporita a suspensiei.

                              Nota: dupa ce imi pun flansele de 35mm pe spate, s-ar putea sa mai tai o spira de acolo
                              Attached Files
                              sigpic
                              ^Logan turbat (WIP)^

                              Comment


                              • arata ok masina...numai taia nimic...vrei sa numai dai cu ea nici peste o denivelare
                                AdY_JmL_2015

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google