Logan MCV 2017 1.5dCi (90 CP) Cu Easy-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by vyp75 View Post
    Ai o poza ceva cu pozitia mufei de sub partbriz, unde ar trebui sa fie?
    Sa caut si la mine, nu se stie.........
    Sunt doua variante (acum am vazut-o si pe a doua in VISU):

    S9.jpg
    S10.jpg

    (mufa 1714)

    si multiplexorul ar avea o pozitie de fixare sub bord:

    S32.jpg
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Gil26 View Post
      Se pare ca este disponibila resoftarea la Easy-R. Oricum tu deja te-ai obisnuit cu dinamica masinii.
      Stiu ca este dar pentru TS4 inca nu. Am verificat deja ;-). Am inteles ca urmeaza sa apara si la TS4 (cel putin aici in TM inca nu au vazut update pentru TS4 disponibil).

      Eu pot reproduce oricand acea trepidatie :-) o duc pana in 4750rpm si cand schimba se simte in treapta superioara. Mai are cateodata si niste vibratii la plecarea de pe loc, dar doar cateodata :-). Cred ca incepe si la TS4 ...
      Last edited by Silviu; 28th March 2018, 19:26.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • #48
        S-ar putea vedea cumva prin aerisiroare? Exista sanse sa gasim acea mufa?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #49
          Revin cu un update: am verificat eu mai amanuntit, bagat mana bine de tot in zona si nu e nici urma de mufa. Am gasit suportul de fixare al multiplexorului dar mufa nu.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #50
            Sa mai stergem praful putin.

            Azi am ajuns sa montez bavetele de noroi fata (denumirea oficiala) sau elementele aerodinamice din fata rotilor. Le aveam de cateva luni bune dar a durat pana am gasit nituri potrivite (nu am vrut cu suruburi).

            Le-am montat folosind nituri (floare) + niste saibe mai mare deoarece nitul are un oarecare joc in gaura si am vrut sa fiu sigur ca se fixeaza bine:

            31f44d2fc59bd02701ac2220ce7bf4cf.jpg b9cd09c2ae9390d926beda6070537a7f.jpg
            IMG_20180816_132326.jpg IMG_20180816_132334.jpg

            aceste nituri sunt mai ieftine decat cele de origine (aproximativ 13lei/bucata), punga de 30 de bucati a costat 50 de lei. Sunt folosite de Peugeot/Citroen exact pentru acelasi tip de fixari.

            Si dupa montaj arata cam asa:

            IMG_20180816_132431.jpg IMG_20180816_132453.jpg

            ~~~~~

            Urmeaza si prelungirea de bara fata ("barbita") sa o fixez tot cu astfel de nituri. Initial am fixat-o cu nituri normale (tip bulb) dar a inceput sa cedeze (vara de la caldura) si am dat-o jos.

            ~~~

            Apoi urmeaza scutul punte spate (555821506R) dar astept sa primesc doua repere:

            2x clips de fixare (7703077470)
            2x surub M6x22 (7703602059)

            (repere luate din catalog).
            Last edited by Silviu; 16th August 2018, 18:40.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #51
              Update:

              1. am montat si eu scutul spate, pana la urma cu suruburi M8x25 + 2x saibe + 2x piulite. Am folosit doar doua suruburi si niste serpisori pentru urechea laterala deoarece clipsurile de fixare nu au mai venit (sunt foarte greu de gasit la cantitate mica). Vedeti postul lui @Cavalerul de aici, doar ca eu am folosit suruburi M8x25 si doar doua nu trei. Lungimea de 35mm a fost prea mare (initial asa am cumparat si eu) si le-am scurtat la 25mm.

              2. Am montat din nou prelungirea transversala de bara fata (barbita) dar cu niturile din postul de mai sus + 1x saiba / nit (deoarec gatul nitului mi s-a parut un pic cam ingust). In total 12x nituri + saibe.

              Dupa montajul scutului spate am iesit pe autostrada la niste reprize si ce am simtit este ca urca mai usor in viteza de la 120km/h in sus (cand rezistenta la inaintare este mare). Aceasta a fost prima senzatie. Poate este doar placebo.

              Acum am toate elementele aerodinamice montate si pot spune ca nu se mai simte efectul de barca la turbulentele de aer la viteza. Efectiv trec pe langa TIR-uri fara sa simt ca depasesc un tir. Deci merita investitia.

              ~~~~

              Mi-au ramas 12x nituri pe care le donez daca exista doritori.

              Se folosesc pentru fixare elemente aerodinamice in fata rotilor fata: 2x elemente x 3x nituri de element SAU toate 12x pentru o prelungire de bara fata.

              Personal recomand montarea doar a elementelor aerodiname sau doar a prelungirii de bara. Eu le-am montat ambele ca le aveam deja cumparate.

              Am facut teste cu ambele separat si efectul este acelasi: anularea senzatie de barca la turbulentele de aer.
              Last edited by Silviu; 21st August 2018, 23:12.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google