Logan MCV 2017 1.5dCi (90 CP) Cu Easy-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan MCV 2017 1.5dCi (90 CP) Cu Easy-R

    Salut,

    va prezint si eu un Logan MCV, model 2017, 1.5dCi + Easy-R, in varianta Prestige, plus alte optionale:
    - cotiera centrala (din fabrica),
    - navigatie/multimedia,
    - camera recul,
    - plasa fileu de separare.

    ~~~~~~

    Puncte forte (principale):

    - cutia de viteze in 6 trepte este excelenta pentru aceasta motorizare, in treptele 3, 4 si 5 trage foarte bine dar ramane ramane suficient cuplu si pentru treapta 6
    - consumul bun, dar mai mare decat la o manuala in 5 trepte din cauza cutiei: treptele cele mai folosite fiind mai scurte implica un consum ma mare;
    - spatiul de depozitare din portabaj este ideal pentru o familie cu 2 copii mici (2 respectiv 4 ani)
    - aerul conditionat automat (acesta a fost un criteriu de baza in alegerea unei masini noi)
    - comfortul interior, net superior fata de L1 (inainte am avut un Logan 1 Ambition, 1.6MPI)
    - insonorizarea fata de compartimentul motor: abia se aude motorul de la 3500 rpm in sus;

    ~~~~~~

    Puncte slabe (principale):

    - Medianav-ul lasa de dorit pe partea de navigatie deoarece hartile sunt actualizate (desi am pus 2016.Q4) si nu ai posibilitatea de a folosi internetul (de pe telefon sau cu stick) pentru actualizari cu informatii despre trafic;
    - Medianav-ul nu permite MirrorLink sau CarPlay;
    - calitatea manerelor de pe usa fata (scartie, mai ales la caldura);
    - blocurile optice duble: la mine cel putin, faza scurta ridicata la maxim abia bate 8m in fata (am masurat lungimea maxima a luminii imprastiata in fata); s-ar putea sa fie o chestie de reglaj sau asa au fost concepute, inca nu stiu;
    - cotiera din lista de optionale: este mica si aluneca cotul pe ea; nu o recomand; mai bine se investeste in cotiera din lista de accesorii cu spatiu de depozitare;
    - spatiul de depozitare de deasupra bordului: daca puneti un telefon (sau in general un obiect mai dur) si mergeti pe drum denivelat acesta va produce zgomote;

    ~~~~~

    Lista de sus e limitata la ce am descoperit pana acum. O sa mai adaug si altele pe parcurs.
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 14 March 2018, 18:55.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

  • #2
    Am facut cateva filmulete referitoare la acceleratia in treptele 4 si 5 cu cutia Easy-R in 6 trepte.

    Treapta 4:



    Treapta 5:


    ~~~~

    Conditiile de testare: 3 adulti, portbagaj cu bagaje, A/C pornit (pe automat la 22 grade, afara fiind cam 33), drumul era drept.

    De la 130km/h, in treapta 5 si ajunge relativ usor la 180km/h pe drum drept (mai mult nu am incercat, fiind pe un drum judetean, proaspat astfaltat, drum drept si liber).
    Last edited by Silviu; 26 June 2017, 00:31.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • #3
      Si la consum, cu automata la un mers mai alert si sustinut 120 130km/h care este??

      Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

      Comment


      • #4
        Faina alegerea. Sa te duca multi km fara probleme. Legat de faruri, avem la firma un MCV luat in 2015 si a trebuit sa reglez farurile de la hexagonul din interior cu imbus. Tot asa bateau numai fata masinii. Si am mai vazut asta la inca doua masini, tot acelasi model si luate in acelasi timp. Deci cred ca sunt reglate prost sau nu sunt reglate deloc.

        Comment


        • #5
          Originally posted by mariusstf View Post
          Si la consum, cu automata la un mers mai alert si sustinut 120 130km/h care este??
          Am o filmare la 138km/h, pe autostrada Lugoj-Timisoara (traverseaza multe dealuri), in tr.6:



          ~~~~

          @logan21cdc, multumesc. Am sa merg in service sa le spun de problema sa verifice reglajul optic al farurilor.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #6
            Sa o stapaniti sanatosi si multi km fara probleme!Culoarea e brun vision?
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • #7
              Salut silviu, niste poze mai detaliate cu plasa fileu de separare, cum se prinde sus-jos, in caz de demontare, are vreun sistem de auto strangere, gen rulou ceva?

              sigpic

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru clip. Cam mare diferenta de consum fata de manuala.

                Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                Comment


                • #9
                  @micutzu666, da e brun vision, foarte pretentioasa culoarea din pacate.

                  @SoNyKeL, o sa fac niste poze cu ea montata si revin.

                  @mariusstf, e la fel consumul ca la manuala deoarece tr.6 de la Easy-R este aproape egala cu tr.5 de la cutia manuala. (doar celelalte trepte sunt mai scurte). Drumul pe care am filmat nu era tocmai drept cum am mai spus. La 140km/h cam la 6.3-6.5l/100 ramane dar pe drum drept.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Silviu View Post
                    Salut,

                    va prezint si eu un Logan MCV, model 2017, 1.5dCi + Easy-R, in varianta Prestige, plus alte optionale:
                    - cotiera centrala (din fabrica),
                    - navigatie/multimedia,
                    - camera recul,
                    - plasa fileu de separare.

                    [ATTACH]521026[/ATTACH] [ATTACH]521027[/ATTACH]
                    [ATTACH]521028[/ATTACH] [ATTACH]521029[/ATTACH]
                    [ATTACH]521030[/ATTACH]

                    ~~~~~~

                    Puncte forte (principale):

                    - cutia de viteze in 6 trepte este excelenta pentru aceasta motorizare, in treptele 3, 4 si 5 trage foarte bine dar ramane ramane suficient cuplu si pentru treapta 6
                    - consumul bun, dar mai mare decat la o manuala in 5 trepte din cauza cutiei: treptele cele mai folosite fiind mai scurte implica un consum ma mare;
                    - spatiul de depozitare din portabaj este ideal pentru o familie cu 2 copii mici (2 respectiv 4 ani)
                    - aerul conditionat automat (acesta a fost un criteriu de baza in alegerea unei masini noi)
                    - comfortul interior, net superior fata de L1 (inainte am avut un Logan 1 Ambition, 1.6MPI)
                    - insonorizarea fata de compartimentul motor: abia se aude motorul de la 3500 rpm in sus;

                    ~~~~~~

                    Puncte slabe (principale):

                    - Medianav-ul lasa de dorit pe partea de navigatie deoarece hartile sunt actualizate (desi am pus 2016.Q4) si nu ai posibilitatea de a folosi internetul (de pe telefon sau cu stick) pentru actualizari cu informatii despre trafic;
                    - Medianav-ul nu permite MirrorLink sau CarPlay;
                    - calitatea manerelor de pe usa fata (scartie, mai ales la caldura);
                    - blocurile optice duble: la mine cel putin, faza scurta ridicata la maxim abia bate 8m in fata (am masurat lungimea maxima a luminii imprastiata in fata); s-ar putea sa fie o chestie de reglaj sau asa au fost concepute, inca nu stiu;
                    - cotiera din lista de optionale: este mica si aluneca cotul pe ea; nu o recomand; mai bine se investeste in cotiera din lista de accesorii cu spatiu de depozitare;
                    - spatiul de depozitare de deasupra bordului: daca puneti un telefon (sau in general un obiect mai dur) si mergeti pe drum denivelat acesta va produce zgomote;

                    ~~~~~

                    Lista de sus e limitata la ce am descoperit pana acum. O sa mai adaug si altele pe parcurs.
                    Salut,

                    Sa o stapanesti sanatos,frumoasa si excelenta alegere,are cam tot ce iti poti dori pe o masina moderna.
                    Drumuri bune fara evenimente neplacute!

                    Comment


                    • #11
                      @Mike959, multumesc. Confirm ca are cam tot ce ii trebuie pentru o masina confortabila.

                      ~~~~

                      @SoNyKeL,

                      1. Am facut o poza cu instructiunile de montaj:
                      IMG_0628.jpg

                      2. O poza cu punctele de ancorare:
                      dacia-logan-2-mcv-11.jpg

                      2. Si o poza cu catarama de reglat/intins plasa dupa ce este ancorata. E foarte simplu de montat si reglat:
                      2.1 se rabateaza putin spatarul banchetei spate.
                      2.2 se ancoreaza in partea de sus (vezi 2.)
                      2.3 se ancoreaza in partea de jos (sunt un fel de carabiniere ce le prinzi in suportii de jos)
                      2.4 se ajusteaza din partea de jos plasa de retinere (trebuie sa fie complet intainsa)
                      2.5 se fixeaza la loc spatarul banchetei spate.

                      IMG_0629.jpg
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • #12
                        Imbunatatiri:

                        1. Folie cu transparenta 20% (omologata) pe geamurile spate si luneta

                        A costat 350 Lei si s-a realizat fara demontare geamuri.

                        2. Capace opritori usi. Se monteaza in doua feluri:

                        2.1 fie desfaceti opritorul din stalp si introduceti capacul (foarte grei de desfacut acel surub; este strans destul de tare)
                        2.2 cum am facut eu: taiati capacul si aveti grija cand il montati sa-l asezati bine

                        3. Urmeaza: montaj elemente aerodinamice inainte de rezervorul de combustibil:

                        Codurile pieselor si preturile platite de mine:

                        Deflector aerodinamic rezervor st 972841918R (1 buc) - 29 lei
                        Deflector aerodinamic rezervor dr 972841251R (1 buc) - 31 lei
                        piulita H RDL M6 7703033181 M6x100 (6 buc) - 52 lei
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 14 March 2018, 18:57.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SoNyKeL View Post
                          are vreun sistem de auto strangere, gen rulou ceva?
                          Salut,

                          nu are sistem de strangere automat. Trebuie sa o rulezi tu.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • #14
                            Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme!
                            Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Silviu View Post
                              Salut,

                              nu are sistem de strangere automat. Trebuie sa o rulezi tu.
                              Multumesc , pentru detalii, credeam ca e ceva mai rasarita aceasta plasa, la alte marci, este integrata intr-un rulou asa cum este si cel ce acopera portbagajul.

                              La folii , observ, ca pe luneta nu mai ai acel autocolant cu ELF, l-ai dat jos? Sau a ta a venit fara?

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google