Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimba si bujiile intai (asta in cazul in care n-ai facut-o pana acum).

    Comment


    • Am facut revizia acum 500 de km, inclusiv filtru de motorina. astazi dupa cateva minute de la pornire s-a aprins martorul de la bujii, iar dupa vreo 3 minute s-a stins. Ce poate fi? A mai patit cineva?
      Masina merge perfect.

      Comment


      • Cititi si aici, cei carora vi se aprinde martorul de bujii si nici nu trage masina. Doar pentru 1.5 dCi 85 CP.
        Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP

        Comment


        • martor bujii

          Am si eu o problema cu acest martor de bujii.S-a aprins si nu mai se stinge dupa ce in prealabil vreo doua zile se apindea si se stingea.Am pus-o pe tester si mi-a dat asa:
          038010 unknown code
          226901 unknown code
          S-a incercat stergerea erorilor,dar cica sunt permanente.Poate fi vreun fir intrerupt?Vreo probleme electrica.Am verificat si firele la toti senzorii,sunt toate ok.
          Bujiile sunt bune,masina merge bine,porneste bine.
          Poate sa fie releul de bujii??
          Last edited by nicxx; 12 September 2013, 09:09.

          Comment


          • Cu ce tester s'a facut diagnosticarea ?

            Comment


            • salut
              ieri in drum spre alba iulia la intrare in oras mi s-a aprins martorul bord bujii. am schimbat toate bujiile si nimic, ii tot acolo!
              masina merge ok porneste bine si in dimineata asta am pornito sa vad cum o ia fara 2 bujii(mentionez ca 2 erau duse si le-am schimbat pe toate 4) masina a pornit normal!
              ce sa fie oare?

              Comment


              • martor bujii

                Testarea am facut-o la un prieten,programul este "autocom".Nu am fost in alta parte,doar la el.O sa ma duc si la un service cu ea sa puna alt tester.A mai patit cineva asta? Ce naiba sa fie?Daca imi dadea macar un nume la erorare stiam de unde sa o iau.Nu stie nici el ce in inseamna erorile acelea.
                Last edited by nicxx; 12 September 2013, 18:00.

                Comment


                • La prima eroare s-ar putea sa fie vorba de releul de bujii, iar cea dea doua nu sunt sigur insa mi se pare ca e senzorul de la filtru de motorina. Pana nu pui un tester de reprezentanta ddt 2000 sau CLIP nu faci nimic, o iei pe ghicite, deoarece nu exista o baza de date mare cu erorile pentru autocom.

                  Originally posted by txbodigan View Post
                  salut
                  ieri in drum spre alba iulia la intrare in oras mi s-a aprins martorul bord bujii. am schimbat toate bujiile si nimic, ii tot acolo!
                  masina merge ok porneste bine si in dimineata asta am pornito sa vad cum o ia fara 2 bujii(mentionez ca 2 erau duse si le-am schimbat pe toate 4) masina a pornit normal!
                  ce sa fie oare?
                  In mod normal dupa orice operatiune de genul asta, daca se umbla pe la mufe, trebuie pus neaparat testerul pentru a sterge erorile. Probabil au ramas acele erori de la bujii, nimic grav din moment ce motorul se comporta absolut normal.
                  Last edited by ady24; 12 September 2013, 18:23. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • martor bujii

                    Am un senzor nou de la filtru de motorina,am scos mufa de la filtru si l-am bagat in el,nu este de la senzorul de motorina,am masurat daca releul baga tensiune cand pui contactul la fiecare bujie(am pus pe cineva sa puna contactul si eu in acest timp masuram) este totul ok.Este o reprezentanta dacia la noi in oras.Sa ma duc la ei pt o diagnoza?

                    Comment


                    • Originally posted by ady24 View Post
                      La prima eroare s-ar putea sa fie vorba de releul de bujii, iar cea dea doua nu sunt sigur insa mi se pare ca e senzorul de la filtru de motorina. Pana nu pui un tester de reprezentanta ddt 2000 sau CLIP nu faci nimic, o iei pe ghicite, deoarece nu exista o baza de date mare cu erorile pentru autocom.



                      In mod normal dupa orice operatiune de genul asta, daca se umbla pe la mufe, trebuie pus neaparat testerul pentru a sterge erorile. Probabil au ramas acele erori de la bujii, nimic grav din moment ce motorul se comporta absolut normal.
                      ms pentru raspuns!
                      masina se comporta normal ca si pana la aceasta problema (chiar ma mir dupa ce alti colegi de pe forum ziceau ca fuma sau merge naspa!) oricum maine bag un tester sa vedem si va las un raspuns!!!
                      bafta!

                      Comment


                      • Eu tot n-am rezolvat problema cu martorul aprins.Daca are cineva vreo sugestie as fi recunoscator....

                        Comment


                        • ori e senzorul de apa de la fitrul de motorina, ori sunt pb cu sistemul de injectie

                          Comment


                          • Cu senzorul de apa nu este problema sigur,insa daca ar fi ceva la injectie nu ar trebui sa prezinte vreo simptoma ceva?Motorul merge bine,porneste la fel de bine.Pe tester imi arata 1000 si ceva de bari pe fiecare injector sau ceva de genu,presiunea in ele este buna.Chiar nu pot sa-i dau de cap la martorul asta?

                            Comment


                            • verifica daca furtunasul de sub filtrul de aer e bagat la locul lui

                              Comment


                              • Am fost la reprezantanta sa-mi puna iar tester pe ea si mi-a dat eroare senzorul de la filtru de motorina.Se pare ca cei doi senzori pe care ii am nu sunt buni.L-am inlocuit la ei,a disparut si eroarea si stresul meu,m-am linistit.M-a costat 300ron toata treaba.Multumesc tuturor pt. sfaturi!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google