Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am si eu o problema. astazi in timpul mersului mi s a aprins martorul la bujii. Am oprit si am repornit dar la fel. pun contactul se apride se stinge, dupa care se reaprinde din nou si asa ramane. Ce poate fi? O fi vreun scurt pe undeva , sau necesita schimbara lor? Aveti idee? Se poate intampla ceva?
    Problemele nu exista! Noi le creem!

    Comment


    • @ colbert
      V-am mutat postul in topicul potrivit unde sunt sigur ca veti reusi sa gasiti o explicatie la problema ridicata, inca de la primele posturi.
      Last edited by IancuMIC; 15 April 2014, 22:06.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Multumesc frumos. Astept vreun coleg cu o explicatie.
        Problemele nu exista! Noi le creem!

        Comment


        • Sa inteleg faptul ca nu v-au ajutat deloc, cei ce au postat la inceputul acestui topic?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • NU. e ok. eu am postat , dvs a ti mutat postul unde era normal si astept raspuns . e ok multumesc
            Problemele nu exista! Noi le creem!

            Comment


            • Originally posted by colbert View Post
              Am si eu o problema. astazi in timpul mersului mi s a aprins martorul la bujii. Am oprit si am repornit dar la fel. pun contactul se apride se stinge, dupa care se reaprinde din nou si asa ramane. Ce poate fi? O fi vreun scurt pe undeva , sau necesita schimbara lor? Aveti idee? Se poate intampla ceva?
              Ei bine, poate sa fie vorba de orice. De la o mufa care nu face contact perfect la defect mecanic(gen egr, sau ceva pe la injectoare)
              V-as recomanda sa mergeti la o diagnoza.

              Comment


              • La mine cand sa aprin martorul am fost la dacia si am facut un test si mi-a zis ca am probleme cu injectorul trei,minciuna,i-am zis sa imi verifice bujiile si sa depistat doua buji moarte,le-am schimbat,recunosc ca mi-a pus si noul soft de ph2 de 85 de cai ca e mai economic fata de ph1,iara minciuna,si asa am scapat de martorul buji,la vremea aia aveam undeva la 70,000km si acuma am aproape de 140,000km,bafta.

                Comment


                • Verific0Œ0 dac0Œ0 nu cumva a ie0”6it furtunul de sub filtru de aer.

                  Comment


                  • Am schimbat un injector, ala era de vina. acuma tipul nu a avut laptopul la el si urmeaza sa i sting si matorul cu bujia din bord.
                    Problemele nu exista! Noi le creem!

                    Comment


                    • Am patit si eu o chestie cu martorul de bujii... La 120 de km pe ora se aprindea si murea motorul la 2500 rot/min, nu mai trăgea... Era un furtunas nepus de mecanic care se prindea pe filtrul de aer cu un colier care se strângea k sa-l desfăcut.. L-am prins eu la loc si merge ok..

                      Comment


                      • Buna baieti!
                        am un logan dci 2006 simtomele,cind in cind mi se aprinde martorul de bujii si atuncea motorul merge in 3 pistoane,am fost la tester si mi a dat intrerupere la cilindru 3 a sters eroarea si mi a zis sa inversez injectorul 3 ok facut problema tot mai apare dar nu mai am nici o eroare pe calculator,am incercat sa scot mufa de pe injector cind intrerupe si tot la injectorul 3 este problema cu fisa sau fara tot asa merge,am miscat cablurile mufele nimic,poate sa fie din ECU?

                        Comment


                        • Problema poate sa fie din ecu sau firul sa fie intrerupt pe undeva. Un electrician priceput iti poate verifica daca ai continuitate intre mufa injectorului nr. 3 si calculatorul de injectie. Aceasta operatiune se mai poate verifica si cu CLIP.

                          Comment


                          • Buna!
                            Testerul nu da nici o defectiune,am incercat ca am miscat firele mufele la injector,ecu fara nici un rezultat.Acum vreau sa schimb ecu daca imi spune cineva ce trebe sa fac nu masi duce la serviz sau daca stiti pe cineva din cluj care se pricepe.
                            Multumesc!

                            Comment


                            • nu schimba ecu!
                              n-are nicio treaba calculatorul in sine.
                              verifica mufa care intra in injector,ca pe la mufa asta ti s-a coclit vre-un fir si poate nu-l vezicu ochiul liber, fiind in interiorul plasticului sau papucii mufei.

                              Comment


                              • nu merge in tot timpu in 3 pistoane si am incercat sal misc de mufa de la injector,ma gandesc ca daca ar fii deacolo sar intrerupe dar nimic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google