Probleme constatare astra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sincer,daca aplica metoda PDR ,foarte putin chit si vopsita, o sa fie ca noua....Deja din cate am inteles Astra este in faliment sau cam asa ceva...deci fac tot posibilul sa iasa mai ieftin...

    Comment


    • #17
      Originally posted by cristiubs View Post
      eu nu am contestat niciodata ca nu se poate repara.Nu am sustinut ca e o dauna foarte grava, e vorba strict de ideea in sine ca se incearca sa se inchida gura in mod incorect.
      daca tu accepti sa ti se puna chit pe masina intr-o astfel de situatie, este alegerea ta, eu unul nu pot accepta asta, chiar daca e vorba de o masina din 1900 toamna.stric ca principiu.
      In fine...prea multa vorba pe langa subiect.
      Mai ai o varianta; poti cere regie proprie; eu am folosit aceasta cale.
      In acest caz ti se ofera o suma si alegi calea cea mai convenabila pentru tine, eventual usa de la dezmembrari si revopsit.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #18
        trebuia sa bagi nitel o lovitura de topor si sa tai nitel tabla......si atunci o inlocuia.

        doar asa mai convingi niste retarzi din asigurari.sunt in aceeasi situatie cu tine cu o capota pe care a cazut un pom si mi-a dat tot 2 ore de manopera, si la service mi-a zis ca la capota mea 2 ore ii ia sa o traga la tichigerie, si dupa intra 4 ore la finisat.
        niste giboni.......nu am cuvinte.
        real power..... diesel power by

        Comment


        • #19
          Originally posted by cristi3775 View Post
          Nu ai cum sa nu accepti..ti se impune. Si da, am chit pe portiera,si nu am nimic in potriva. nici nu-ti dai seama macar..caci treaba a fost facuta bine...si da, am si casco..si nu s-a inlocuit. pt inlocuirea unei portiere , dauna trebuie sa fie mult mai grava,decat ce ai tu in acea poza. ce vrei tu...sunt vb lui smiley: "cai verzi pe pereti".Poti sa faci mama contestatiei si plangerii..cei de la asigurari vor veni imediat cu raspunsul...
          eu unul zic sa accepti varianta cea mai scurta si rapida......chit si vopsea....Acu depinde si cine se ocupa de reparatie.
          am inteles ce vrei sa spui.
          Nu imi cere sa fiu de acord pt ca iti voi spune ca e cea mai mare tampenie pe care am auzit-o.PSaca ai habar ce inseamna o nota tehnica ai sa iti schimbi parerea, dar na, asa e la romani se merge pe principiu...mai taie din ele da-le draq ....daca merge chit hai sa bagam.
          Un pic mai tehnic, pt cultura ta generala, exista niste normative de reparatie, in functie de niste masuratori si niste indici se adopta sau nu anumite solutii tehnologice.Daca cei de la reprezentanta au mancat rahat cu acea nota tehnica(desi masina nu se repara la ei intrucat nu lucreaza cu ASTRA) e altceva.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google