Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ca e logan nu observa nimeni ?
    aviz "reisarilor" !!!

    sa va zic eu ce greutate are un logan (gol) pe fata si ce greutate pe spate ? e clar ca a luat piciorul de pe acceleratie in curba si l-a intors.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • @madi
      Si eu m-am gandit la asta, dar nu mi-am putut da seama daca e profilat; e posibil.
      ...
      Trebuia sa apara si un post ca cel de mai inainte.
      Daca era fosfagen nu se putea intampla.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • DACIA test severnog jelena- DACIA severe lane

        la 0:50 rezultatul fara un pilor foarte bun e usor de prevazut , la 1:12 se vede roata in aer. acolo contrabracheaza pilotul , altfel , rezultatul e ca in testul nemtilor , pe care cred ca-l stiti.
        greutate mica pe spate , punte fixa , centru de greutate ridicat , aderenta scazuta (cel putin de la carosabil ud) si un sofer slab pregatit (sau neatent) e exact ce trebuie. nici nu e de mirat. daca analizam acesti factori doar soferul e o variabila daca mergi cu un logan stock.

        si polo , sau mai corect spus ESC test : https://www.youtube.com/watch?v=QhmN3qDu6L0
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • In situatia gagiului, masina nu prea mai conteaza...doar cauciucuri + idiotul care-i la volan. Si am vazut ca in RO...cam nu prea stim sa mergem nici pe ploaie, nici pe zapada...si ce-i mai grav...nici pe uscat.

          Comment


          • O masina buna ajuta un sofer prost.
            Nu-i un secret ca Loganul nu sta bine pe drum. Bine cei care merg precum mosnegii, nu au cum sa-si dea seama de asta.
            Last edited by mr.K; 19 April 2017, 21:19.

            Comment


            • Nu, o masina buna ajuta un sofer bun. Pe un sofer prost doar politia il poate ajuta (suspendant permisul)

              Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

              Comment


              • o masina buna ajuta. buna, adica siguranta activa si pasiva. de aia chinezii inca importa tehnologie si automobile.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • Reiau...ajuta un sofer bun...nu un sofer prost. Pe ala nici preotul nu-l poate ajuta.
                  Sa nu uitam, sistemele astea nu sunt cu scopul de a evita accidentul, ci de a ajuta soferul sa evite accidentul. Si daca soferul este prost...nici mama sistemului nu-l ajuta

                  Comment


                  • prietene , nu toti care se urca la volanul unui logan au cursuri de pilot. in acel caz particular soferul loganului circula (linistit as putea zice) in coloana, desi a lasat loc suficient fata de cel din fata lui. daca as fi rautacios as zice ca tinea coloana circuland pe banza a doua incet si nepermitand altor autovahicule sa circule cu viteza mai mare. greseala lui a fost ca a luat piciorul de pe acceleratie in curba (fiind nesigur pe masina, de ce oare?). altii mai pun si frana si nu patesc ca el. pe contrasens , unu opreste din timp si altul (cu o coaja de masina nemteasca parca) il ocoleste desi frana violent. daca avea logan era si el victima sigura. deci masina te ajuta.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Nu, astia care se cred piloti...sunt soferi prosti.
                      Probabil avea cauciucuri mai bune. Greseala lui au fost probabil cauciucurile.
                      Hai sa-ti explic ceva (ca am acvaplanat de multe ori...si cam de fiecare data intentionat ). Nu conteaza atat de mult incarcarea masinii...ci calitatea cauciucului (mai exact, cum este gandit profilul. Poti sa ai rosturi mari, dar gandite prost...si prin urmare, nu reuseste sa evacueze apa). Mai mult, in momentul in care a inceput acvaplanarea (nu se simte cand incepe)...controlul asupra masinii se reduce dramatic (seamana foarte mult cu mersul pe gheata).
                      Mai exista o problema in fenomenul asta...si asta am observat cel mai bine la o masina fara servo (un VW Golf). Daca in secunda 1 ai o anumita rezistenta din partea volanului, in secunda 1.01 ai doar 10% din rezistenta. Problema-i daca reusesti sa reactionezi atat de rapid (adica sa nu aplici forta asupra volanului). De asta de regula in momentul in apare fenomenul, in aproape 90% din cazuri se termina cu un derapaj necontrolat.

                      Si raman la parerea mea: sofer prost (pentru ca nu stie cu ce este incaltata masina...prin urmare nici nu poate anticipa) + cauciucuri proaste (cel mai probabil si uzate foarte tare)
                      P.S. AIa pare o toyota...pare

                      Comment


                      • din spatele loganului da , pare toyota corolla de prin 2000. pe contrasens o skoda rapid face o manevra dubioasa rau si in spatle ei un dokker alb deabia opreste .
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • Originally posted by Costi-bc View Post
                          ...daca as fi rautacios as zice ca tinea coloana circuland pe banza a doua incet si nepermitand altor autovahicule sa circule cu viteza mai mare...
                          toti mergeau "bine" peste limita legala, pe ploaie, intr-o curba cu inclinatie inversa si tu vii si ne spui ca esti baiat gigea ca nu-l injuri pe ala ca a mers prea incet mai un pic si-o sa ne spui ca daca erai in locul aluia cu totoyoda, i-ai fi dat flash-uri sa se grabeasca un pic
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Asa vede un "sofer bun" situatia.

                            Comment


                            • Alt accident, aceeasi masina un PH2, aceleasi conditii...carosabil umed si cu anvelope uzate, combinatia perfecta pentru un accident.

                              Accident Milcoiu. Loganul nu a adaptat viteza la conditiile meteo, a patinat in curba si a patruns pe contrasens unde a fost lovit de Honda si apoi de Sprinter.


                              Partea a-II-a cu urmarile.

                              videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă

                              Comment


                              • de unde stiti ca loganurile (in amandoua clipurile) au anvelope uzate ? presupunem ? sau ne bazam pe fapte ? de fapt is logan ...

                                din ce se vede , pe fata stanga are anvelopa foarte buna de iarna.
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google