Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • george.sce
    replied
    Da, si ieo, nasol cu virajele astea mi-luat dacit 3 ani de profesionism sa nu mai tai coltul la viraj stinga

    Dar am reusit

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Faimosul viraj la stanga si fortarea virajului. Ce imi mai aduc aminte de examenul auto. Eram pe banda a doua, prima era partial ocupata de mașini parcate. Vine o primă mașină și se poziționează să facă stânga de pe sensul opus. Eu mă aflam la vreo 30 m și rulam cu 35-40 km/h. Și mai vine încă o mașină și vrea și ea să facă stânga. Se poziționează în paralel cu prima, în spatele ei. Atunci m-am cam temut și nu mă uitam decât la ele. Am mutat piciorul de pe accelerație pe frână, și am decuplat ambreiajul lăsând mașina să curgă liber. Eram pregătit să mă înfig în frână. În special mă temeam de această configurație în care, cel din spate, când se poziționează în paralel cu mașina din față care este deja oblică, pregătită să facă virajul la stânga, atunci mașina din spate, ca să aibă vizibilitate la ce vine, se bagă mai în față cu un pas. Deci te cam înghesuie pe sensul tău de mers înainte. Am impresia ca și cel de la permise din MAI tot doar la cele două mașini se uita..... doar, doar se va găsi una care să forțeze trecerea....

    Nu au făcut-o. Am trecut lin cu mașina fără motor prin intersecție și apoi am accelerat și recuplat ambreiajul. Dar și acum tot aceste momente mi se par periculoase în orașe.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    https://www.viata-libera.ro/evenimen...strada-brailei

    Am sosit acolo la cca un minut de la producere; traversam strada pe la spital cand am auzit bubuitura.
    Soferita speriata, motociclistul era constient si cineva ii tinea capul in palme. sper sa nu aiba traumatisme grave. Masina, avea parbrizul infundat, semn ca impactul a fost destul de violent.
    Dupa cca un minut au venit in ordine ambulanta smurd, politia si salvarea cam in acelasi moment dupa care o autospeciala de pompieri.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Nu-i mai faceți milițieni, aceia își făceau treaba, aveai curaj sa ieși seara pe strada. Ăștia din ziua de azi sunt vai de mama lor, reflecta societatea în care trăim,puși pe ciubucareala, nici nu au instrumente, sare alde Renate Weber ca nu respecta drepturile omului.

    Leave a comment:


  • Silica
    replied
    De asta sunt MILITIENI! Nici macar nu isi dau seama ca si pentru ei (si ai lor) pericolul vine tot de la cei care nu stiu si nu pot sa respecte reguli de civilizatie.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Si in Brasov sunt degeaba militienii... I-am si claxonat deseori, si le arat cu mana sa vada ce se intampla langa ei, si ei ghici ce, intorc spatele...
    In Sacele in schimb este un politist mai in varsta ca la carte. Jos palaria.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    In Buc e la fel, te calca pe trecerea de pietoni, nu iti da prioritate domnule. Despre ce vorbim?

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Domnule Dan, (77sky), in Bucuresti politia e de forma. Mai mult incurca circulatia dimineața cand se baga ei sa dirijeze circulatia. Se fac si ambuteiaje de numa. Ce am mai observat e ca se fac ca ploua in multe cazuri când melteni incalca reguli de circulație cu ei de fata. Nici la accidente rutiere auto sau cu motoclisti pe jos cu ei în apropiere nu se baga. Ii trimite sa faca amiabila sau sa meargă la accidente ușoare la sectia de politie sa declare cum s-a întâmplat tamponarea

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Pe mine chiar nu ma superi
    Am camera video de ani buni. Frecvent am parte de faze in cascade, 2-3-4 incidente in 5-7 km, urban. Ma intreb ca idiotu', precum in bancul acela in care sofa un nebun pe contrasens, la radio se anunta asta si el urla ca apucatul: Nu este unul, sunt sute! Sunt miii!
    Deci ma intreb: nu mai stiu eu regulile?
    Nu, se circula de mult timp cum vrea muschiul sau. Va pot da exemple cu duiumul. Politia NU exista, pentru a le sanctiona!
    Sta la panda - radar - zona libera, industriala. Nu contest asta, DACA ar fi fost prezenta in zonele critice!
    Exemplu: eram in urma cu ani cu copilul in brate pe trecerea de pietoni, distanta absolut suficienta sa opreasca in siguranta, zona buna de vizibiitate, eu sunt "micut" - doar 1.95 si el trece ranjind pe langa noi, Frecvent o pateam!

    Cea mai buna metoda de a respecta legea este sa existe o supraveghere a politistilor - in civil! - echipaje care urmaresc in zone critice - intersectii, treceri de pietoni etc - auto neinscriptionate si motociclist care il opreste pe x.
    Atunci vor incepe sa gandeasca unii (cat de cat).
    Cand ma uit la discutii contradictorii pe tema unor regimuri de prioritate banale, ma intreb: daca ai atat timp la dispozitie, sa te documentezi, sa inveti si tot prost raspunzi, DAR in trafic, atunci cand ai cateva secunde pentru decizie (in cazurile ultrafericite!), ce mai faci? Evident, daca se intalnesc cel putin 2 care nu au in sange preventia, se intampla un poc!.

    In rest, vom ajunge ca in Rusia. Care pe care!
    Bafta!

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    economie de filament. nu se arde becul, nu consumi curent, nu consumi nici combustibil, tine si acumulatorul mai mult. doar avantaje. mergi pe lumea cealalta cu sufletul impacat c-ai fost econom si ecologist. si un idiot intergalactic. cat am umblat eu prin tara, fara sa vreau sa supar pe nimeni, cei mai multi imbecili de genul i-am vazut in jud Buzau, pe drumul mortii, cum mai zic unii. intr-o singura zi, un drum ploiesti-galati, 3 retardati in jurul Buzaului, innourat, masina gri, fara becuri, la orele 7-8 seara.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    De ani buuuuni, de cand a pornit motorul indeiferent de zona rulata (oras/extern), le am pornite.
    Nu inteleg modul cum gandesc (de fapt NU gandesc) cei care ruleaza fara ele aprinse in timp ce de ploaie torentiala/ninsoare abundenta/ amurg si diverse alte situatii, care impun pentru vizibilitate aceasta
    Da, am multe filmari de genul (mai ales in situatii cand vezi la maxim 100 m).
    Am inghetat odata, cand la fel am executat o depasire, ninsoare consistenta, asflaltul nu era tocmai asfalt si apare X pe contrasens, fff in scurt, masina inchisa la culoare, fara nici macar pozitii active...
    Economie de carburant? De becuri? NUUUU...Nepasare!

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    La ora 20:40, pe un drum european, ma apuc sa depasesc. Contrasensul liber cat vedea ochiul. Cand trecusem de bara fata a celui depasit, vad un flash din fata. Am continuat cu pedala la podea si am reintrat pe sensul meu. Am fost foarte surprins sa constat ca era totusi cineva in fata desi ochii mei nu il vazusera. Iata de ce. In poza este o masina de culoarea nisipului, a vegetatiei uscate in lumina mai slaba si galbuie a inserarii. Si mergea fara lumini de intalnire sau de zi aprinse pe drum european (motiv de amenda). I-am dat flashuri enervat. Dupa aceea am tot revazut scena depasirii pe camera. Chiar nu se vede deloc pe prima jumatate a depasirii. M-a pus pe ganduri faza asta.


    Capture.PNG

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    daca doar penduleaza catre mijlocul drumului nu am stress, daca iese in depasire sau vine constant pe contrasens, frana si tras dreapta, claxoane, flashuri, daca nu revine, continui cu frana si daca drumul permite, pui o roata jos de pe asfalt. daca e sa iasa din scurt, oricum nu prea ai ce face. speri sa nu ajungi vrodata in situatia aia si asta e. altfel, ori stam acasa, ori mergem cu trenul, ca ala e mare, greu si la noi are si avantajul ca merge incet, nu exista pericolul sa te rastorni cu trenul pe drum drept. cum sunt tot mai putine trenuri, viteza e tot mai mica si cum inca n-au furat reciclatorii tot sitemul de semnalizare cat sa iti vina alt tren din contrasens, e cea mai sigura optiune oricat de precaut ai conduce, daca adoarme unul si iese scurt in fata ta, doar norocul mai conteaza si tabla groasa. de exemplu, drum european, ambii merg cu 100-110 (inca legal) si unul adoarme la 50m de masina care vine din fata. ambii sunt victime, la viteza aia, in mai putin de o secunda, masinile sunt cu motorul uneia in cutia de viteze a celeilalte, iar pasagerii din spate ai uneia dintre masini sunt pe locurile din fata a celeilalte. timpul de reactie pentru o franare de urgenta e mai mare de jumatate de secunda. intr-o asemenea situatie, cea mai amre realizare e ca s-au aprins stopurile de frana, dar masina n-a apucat sa inceptineasca la momentul impactului. la 100m intre masini deja e loc de manevra, vorbim de 2 secunde, timp triplu aproape pentru frana si manevra de evitare si tot s-ar putea sa nu fie destul.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    https://www.youtube.com/watch?v=GTtB9eWnXD0

    Un microbuz Sprinter Mercedes dotat in 2013 cu un nou sistem de stabilitate ESP. La 50 km/h aproape se răstoarnă când nu este activat. Mi s-a părut interesant. Probabil că dacă scăpa de impact, s-ar fi răsturnat în șanț.
    Zona în care s-a produs accidentul pare a fi "localitate" dar poate mergea așa cum merg multe microbuze cu 70 km/h. La viteza asta, se răsturna destul de probabil dacă nu era model mai nou.

    Eu spun cum fac eu. Când un șofer atinge axul drumului, am apăsat instantaneu pe claxon și frânez moderat dar pregătit de urgență și, deși merg aproape de margine, mai verific partea dreaptă a drumului și acostamentului (să nu fie obstacole). Nu flashuri... acestea sunt mofturi de semnalizat filtrele de poliție. Claxon luuuuuung.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    Discutabila faza cu frontalul. Daca mcrobuzul tragea maxim dreapta, nu avea de unde sa stie ca fiatul o sa redreseze. soferul microbuzului poate a presupus si avea tot dreptul s-o faca ca soferul fiatului a adormit si ca nu va raspunde la flashuri/claxoane. Insa o chestie e de luat in seama, reflexul te face sa tragi dreapta, sa revii. Asta n-a luat in calcul soferul microbuzului. Manevra lui a fost ok pentru doi soferi cu sange rece. Daca unul nu gandeste 100% ca celalalt, situatia devine nasoala. Sa pui roata jos de pe drum e riscand, depinde al naibii de vitea masinii si de tipul acostamentului, poti incerca sa eviti un accident usor si rastorni microbuzul, iar daca plin de oameni, risti sa omori sau sa bagi in spital mai multi decat daca lovesti masina din fata. Legal si "la rece", microbuzul nu trebuia sa intre pe contrasens, dar nu-i putem imputa accidentul 100% soferului micorbuzului. Daca fiatul isi vedea de drum in mod corect, nu se intampla nimic. fiatul a declansat situatia, microbuzul a agravat-o.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google