Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gecmc94
    replied
    Puteți să o vedeți în carne și oase, dar mai ales ce privire aruncă spre camera TV. Eu înclin spre linia roșie.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    După mine faci asa ceva numai dacă ai un spate beton, sau ai linia roșie pe buletin. O sa vedeți ca o sa scape, numai sa mai aflam ceva de mersul anchetei.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Da, am auzit ieri de accident dar atunci inca nu o prinsesera pe criminala.
    Procurorul de caz a încadrat-o deja la tentativă de omor sub forma ultrajului (pentru că a virat înspre motociclist și l-a lovit cu mașina!). Tentativa de omor se pedepsește cu cinci ani!

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Fara dubiu, din manevra soferului se observa clar faptul ca "l-a aruncat" in dreapta, spre autoturismul stationat, care s-a si miscat putin...(!!)
    Alta stire, subiect oarecum similar, tot pe 2 roti, motorizate. https://www.buzoienii.ro/ca-n-filme-...recut-pe-rosu/
    Si cand te gandesti ca totul a pornit de la observatia politistului cum ca nu functiona un bec!
    Ce poti sa ai in cap? Acum s-a ales cu dosar penal si, in mod cert, cativa ani de inchisoare!
    Nu, nu a consumat nici alcool, nici alte substante stupefiante

    Ce am scris mai sus se adevereste, iar acestea sunt cazurile vadite, mai sunt o groaza cele care nu sunt raportate.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Admirați tentativa de omor făcută de un șofer de Dacia. Judecătorul ar trebui să îi interzică urcatul la volan câțiva ani de zile. Dincolo de pușcărie sau suspendare. Ce a făcut el este o tentativă de omor.


    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Da, si ieo, nasol cu virajele astea mi-luat dacit 3 ani de profesionism sa nu mai tai coltul la viraj stinga

    Dar am reusit

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Faimosul viraj la stanga si fortarea virajului. Ce imi mai aduc aminte de examenul auto. Eram pe banda a doua, prima era partial ocupata de mașini parcate. Vine o primă mașină și se poziționează să facă stânga de pe sensul opus. Eu mă aflam la vreo 30 m și rulam cu 35-40 km/h. Și mai vine încă o mașină și vrea și ea să facă stânga. Se poziționează în paralel cu prima, în spatele ei. Atunci m-am cam temut și nu mă uitam decât la ele. Am mutat piciorul de pe accelerație pe frână, și am decuplat ambreiajul lăsând mașina să curgă liber. Eram pregătit să mă înfig în frână. În special mă temeam de această configurație în care, cel din spate, când se poziționează în paralel cu mașina din față care este deja oblică, pregătită să facă virajul la stânga, atunci mașina din spate, ca să aibă vizibilitate la ce vine, se bagă mai în față cu un pas. Deci te cam înghesuie pe sensul tău de mers înainte. Am impresia ca și cel de la permise din MAI tot doar la cele două mașini se uita..... doar, doar se va găsi una care să forțeze trecerea....

    Nu au făcut-o. Am trecut lin cu mașina fără motor prin intersecție și apoi am accelerat și recuplat ambreiajul. Dar și acum tot aceste momente mi se par periculoase în orașe.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    https://www.viata-libera.ro/evenimen...strada-brailei

    Am sosit acolo la cca un minut de la producere; traversam strada pe la spital cand am auzit bubuitura.
    Soferita speriata, motociclistul era constient si cineva ii tinea capul in palme. sper sa nu aiba traumatisme grave. Masina, avea parbrizul infundat, semn ca impactul a fost destul de violent.
    Dupa cca un minut au venit in ordine ambulanta smurd, politia si salvarea cam in acelasi moment dupa care o autospeciala de pompieri.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Nu-i mai faceți milițieni, aceia își făceau treaba, aveai curaj sa ieși seara pe strada. Ăștia din ziua de azi sunt vai de mama lor, reflecta societatea în care trăim,puși pe ciubucareala, nici nu au instrumente, sare alde Renate Weber ca nu respecta drepturile omului.

    Leave a comment:


  • Silica
    replied
    De asta sunt MILITIENI! Nici macar nu isi dau seama ca si pentru ei (si ai lor) pericolul vine tot de la cei care nu stiu si nu pot sa respecte reguli de civilizatie.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Si in Brasov sunt degeaba militienii... I-am si claxonat deseori, si le arat cu mana sa vada ce se intampla langa ei, si ei ghici ce, intorc spatele...
    In Sacele in schimb este un politist mai in varsta ca la carte. Jos palaria.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    In Buc e la fel, te calca pe trecerea de pietoni, nu iti da prioritate domnule. Despre ce vorbim?

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    Domnule Dan, (77sky), in Bucuresti politia e de forma. Mai mult incurca circulatia dimineața cand se baga ei sa dirijeze circulatia. Se fac si ambuteiaje de numa. Ce am mai observat e ca se fac ca ploua in multe cazuri când melteni incalca reguli de circulație cu ei de fata. Nici la accidente rutiere auto sau cu motoclisti pe jos cu ei în apropiere nu se baga. Ii trimite sa faca amiabila sau sa meargă la accidente ușoare la sectia de politie sa declare cum s-a întâmplat tamponarea

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Pe mine chiar nu ma superi
    Am camera video de ani buni. Frecvent am parte de faze in cascade, 2-3-4 incidente in 5-7 km, urban. Ma intreb ca idiotu', precum in bancul acela in care sofa un nebun pe contrasens, la radio se anunta asta si el urla ca apucatul: Nu este unul, sunt sute! Sunt miii!
    Deci ma intreb: nu mai stiu eu regulile?
    Nu, se circula de mult timp cum vrea muschiul sau. Va pot da exemple cu duiumul. Politia NU exista, pentru a le sanctiona!
    Sta la panda - radar - zona libera, industriala. Nu contest asta, DACA ar fi fost prezenta in zonele critice!
    Exemplu: eram in urma cu ani cu copilul in brate pe trecerea de pietoni, distanta absolut suficienta sa opreasca in siguranta, zona buna de vizibiitate, eu sunt "micut" - doar 1.95 si el trece ranjind pe langa noi, Frecvent o pateam!

    Cea mai buna metoda de a respecta legea este sa existe o supraveghere a politistilor - in civil! - echipaje care urmaresc in zone critice - intersectii, treceri de pietoni etc - auto neinscriptionate si motociclist care il opreste pe x.
    Atunci vor incepe sa gandeasca unii (cat de cat).
    Cand ma uit la discutii contradictorii pe tema unor regimuri de prioritate banale, ma intreb: daca ai atat timp la dispozitie, sa te documentezi, sa inveti si tot prost raspunzi, DAR in trafic, atunci cand ai cateva secunde pentru decizie (in cazurile ultrafericite!), ce mai faci? Evident, daca se intalnesc cel putin 2 care nu au in sange preventia, se intampla un poc!.

    In rest, vom ajunge ca in Rusia. Care pe care!
    Bafta!

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    economie de filament. nu se arde becul, nu consumi curent, nu consumi nici combustibil, tine si acumulatorul mai mult. doar avantaje. mergi pe lumea cealalta cu sufletul impacat c-ai fost econom si ecologist. si un idiot intergalactic. cat am umblat eu prin tara, fara sa vreau sa supar pe nimeni, cei mai multi imbecili de genul i-am vazut in jud Buzau, pe drumul mortii, cum mai zic unii. intr-o singura zi, un drum ploiesti-galati, 3 retardati in jurul Buzaului, innourat, masina gri, fara becuri, la orele 7-8 seara.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google