Permisul Pentru Scuter: O Idee Buna Sau Rea?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sunt pentru obtinerea unui permis indiferent cum ii spune dar obligatoriu sa se aplice contraventiile si infractiunile din codul rutier.

    Comment


    • #17
      O idee care trebuia implementata demult.
      Daca ar fi dupa mine as pune permis si la biciclisti ca multi nu stiu sa mearga bine pe bicicleta,ce sa mai vorbesc de legislatie rutiera.

      Comment


      • #18
        Care ai dat, Bre, votul negativ, si de ce?
        P.S. Cumva ai citit postul meu (nr. 15) si ai zis sa faci nota discordanta?
        Last edited by 77sky; 27 May 2009, 20:25.
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #19
          DA , nu sunt educati in trafic ca sa nu mai zic de motociclisti
          1.6 MPi Icy White

          Comment


          • #20
            trebuia sa se lase votarea transparenta. macar daca votezi, sa-ti asumi si votul. asa votam pe ascuns. nici post nu a lasat respectivul, nici nu si-a exrimat parerea in scris. noi ce intelegem din asta? daca vedeam cine cum a votat, macar puteam sa-l invita pe om la un dialog .

            Comment


            • #21
              Astia cu mopedele sunt camicaze sa i scoata de pe drum ca se baga printre masini de zici ca suntem jaoane!

              Comment


              • #22
                Acu pun eu o mica intrebare pe cei care au zis permis la biciclisti ... Eu as fi deacord dar de la ce varsta sa te plimbi si totusi cand te plimbi cu bicicleta nu cred ca ai nevoie de legislatie (stop inseamna sa opresti , ca romnu ala galben e ca ai prioritate si ca triunghiu rosu e ca nu ai prioritate) , sa fie un examen practic (adica pe un poligon pe ceva sa se testeze si reflexele biciclistului cand vede o masina venind din spate etc )


                P.S eu ca biciclist nu mai stiu pe unde sa merg , pietonii nu ne suporta, soferii nici aia ...

                Comment


                • #23
                  Pt biciclist, permis...mi se pare exagerat.
                  Eu unul cand vad persoanele pe doua roti las distanta cat mai mare fata de ele, nu trec razant. Sunt unii care nu pot mentine directia dreapta, ma trezesc ca il ating usor si il fac varza apoi...
                  Asta din prima zi a permisului, era noapte si un istet s-a gandit el sa mearga cu bicicleta si cu un sul de plasa impletita de vreo 2 m, de-a curmezisul bicicletei. Daca nu aveam distanta din precautie, mai trageam si ponoasele...

                  Un vehicul motorizat reprezinta un grad de risc crescut, mai ales in circulatia asta haotica. Sunt multi care gandesc ca sunt obligati soferii, indiferent de circumstante, sa ii protejeze.

                  In primul rand te feresti pe tine, nu trebuie sa te astepti la altul pt asa ceva.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #24
                    necazul ca odata cu incalzirea au aparut si calaretii fara ,,cap,, am tot respectul ptr. cei care poseda permis A si stiu sa penetreze traficul in limita max.de siguranta ,dar cei care nu stiu nici care ii st.sau dr. au si am o mare problema .Sunt pro permis cel putin ptr. mopedisti ,cu sala ,cu poligon,cu traseu prin trafic (,asa era o data ,si asa am obtinut permisul cat A acum 23 de ani,)iar ptr.cei cu biciclete un atestat care sa mentioneze faptul ca stiu regulile de baza, ar fi tocmai indicat ,dar domnilor mai avem o problema ,hai ca cei din orasele mari nu se intalnesc cu posesori de carute dar cei care umbla pe judetene au intalnit carutasii,alte pericole in trafic ,cred ca si lor nu le-ar strica un atestat ,sunt multi inconstienti dar noi ii toleram ,iei pe noi si sa ne pazeasca D-ZEU.
                    http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                    Comment


                    • #25
                      la biciclisti difera putin, ei ar trebui sa se diferentieze de cei pe scootere prin banda speciala ce ar trebui s-o aiba la dispozitie. de trecut strada, ar trebui sa treaca pe la trecerea de pietoni, nu odata cu masinile ca motoristii. sunt conditii putin diferite. da, "stop" inseamna stop, rombul ala e ce e, dar asa o putem lua si noi. "a, stiu ce-i aia, la ce-mi mai trebuie examen? ce ma intereseaza ca n-au voie carutele pe nustiu unde, io doar dau pentru cat. b, nu pentru carute, nu? asta-i useless, asta la fel...". nu conteaza. legislatia e legislatie, vrei pe strada, o inveti si o dai la examen. i-as scuti in schimb pe biciclisti de ceva, de mecanica ce se baga la B si celelalte. de grilele alea nu au nevoie. in rest....strada-i strada, pentru toti "participantii la trafic". asa le zice, nu?
                      Last edited by bro; 27 May 2009, 21:25.

                      Comment


                      • #26
                        TOTAL DE ACORD Doamne fereste te trezesti cu unu ca ti-o smuls usa de la masina si nu stii cum sa-l iei iar cel mai mult este nevoie pentru ca si ei sunt conducatori in trafic si au si ei de respectat indicatoarele alea la care ne chioram si noi
                        Dacia Logan KissFM 1.5 DCI 90 CP B-76-SKF
                        Seat Leon 2001 1.6 16v 106 CP TM-11-MFD viitor TM-31-MMN

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by NPoWer View Post
                          Acu pun eu o mica intrebare pe cei care au zis permis la biciclisti ... Eu as fi deacord dar de la ce varsta sa te plimbi si totusi cand te plimbi cu bicicleta nu cred ca ai nevoie de legislatie (stop inseamna sa opresti , ca romnu ala galben e ca ai prioritate si ca triunghiu rosu e ca nu ai prioritate) , sa fie un examen practic (adica pe un poligon pe ceva sa se testeze si reflexele biciclistului cand vede o masina venind din spate etc )


                          P.S eu ca biciclist nu mai stiu pe unde sa merg , pietonii nu ne suporta, soferii nici aia ...
                          Este adevarat ca in Romania nu sunt respectate benzile dedicate biciclistilor in caz ca exista.
                          Eu ma refeream la altceva cand am spus ca pentru biciclisti trebuie un anume atestat si anume de cate ori s-a intamplat sa era sa ma trezesc pe capota cu cate un betivan nesemnalizat pedaland de zori pe mijlocul drumului.Deci aici e problema,dom"le daca ai baut sa nu mai ai voie nici pe bicicleta,in caz contrar sa ti se retraga dreptul de a mai merge pe bicicleta pe o perioada de timp su stiu eu.

                          Comment


                          • #28
                            adica sa-ti suspende carnetul de biciclist ca te-ai urcat la ghidon in stare de ebrietate

                            Comment


                            • #29
                              Cam asa ceva.Desi suna comic va rog sa ma credeti ca la tara e dezastru din punctul asta de vedere.

                              Comment


                              • #30
                                citez intrebarea chestionarului : "Ati fi de acord cu introducerea carnetului pentru scutere si mopede?" - scuterul prin definitita din forma actuala a oug195/2002 este un moped.

                                DA sunt pentru.

                                p.s. stiam ca legislatia in vigoare prevede permis de orice categorie sau o tidula de la o scoala de soferi cum ca a facut un curs de legislatie rutiera.
                                vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google