Factori Cauzali In Accidente: Viteza Vs Neasigurarea.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Factori Cauzali In Accidente: Viteza Vs Neasigurarea.

    am vazut cateva mostre de soferi de logan mergand cu 80-90/h (care incurca traficul) si pe urma au consum de ramai cu fata-masca. am fost si prin bucuresti, pitesti, curtea de arges, transfagarasean, sibiu, fagaras, brasov, dambovicioara, pitesti, bucuresti. am estimat un consum de vreo 7,5%. 3 pers adulte, 1 copil, portbagajul burdusit de bagaje.
    sigpic

  • #2
    Originally posted by bogdan_1984 View Post
    am vazut cateva mostre de soferi de logan mergand cu 80-90/h (care incurca traficul)
    Mai bine si-ar lua bicicleta asa-i. Cum indraznesc aia sa mearga si sa respecte legile...

    Comment


    • #3
      Gamezcdr : Cu 80/h respecta legea, dar incurca circulatia acolo unde traficul nu e chiar lejer, mergi mai incet ca tirurile. Numai asa...ca vrea el sa aibe consum de dizal nicidecum sa respecte legea. Pt ca la intersectie sau sens giratoriu de cele mai multe ori uita sa mai si semnalizeze...sa nu consume curent....si seara porneste numai pozitiile ...

      Si cum la noi pe europene avem voie cu 100 km/h ceea ce pe ceas s-ar traduce intr-un 93-95/h real e ''minunat'' sa mergi cu 80 (adica ~75 km/h real) ca se respecti legea.
      Si unde e permis 100 km/h se poate merge fara probleme cu ~110 data fiind abaterea de kilometraj + marja lasata de Politie/radar (pt ca exista).
      Da...deci sunt ferm convins ca aia care merg ca melcii tocmai de asta merg incet, ca sa respecte legile...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Gamezcdr View Post
        Mai bine si-ar lua bicicleta asa-i. Cum indraznesc aia sa mearga si sa respecte legile...
        asa cum cei care circula sub limita de viteza (si incurca traficul) asa sunt si cei care circula cu 9 km/h peste limita de viteza, adica sunt regulamentari. ca sa nu mai discut de cele 2 Autostrazi. cu viteza legala de 130-140 (pe ceas) eu depasesc foaaarte multe masini care circula cu 100-110 km/h si din cauza carora se intampla multe accidente de pe A-uri.

        scuze de dar unii posteaza doar de dragul de a posta si trebuie lamurita treaba.
        sigpic

        Comment


        • #5
          @bogdan: limita MAXIMA legala este de 130 km/h.
          Eu unul merg cu 110-120 km/h. Accidentele sunt cauzate de cei ca tine, ce apasa pedala de acceleratie prea mult.
          Vezi statiscile.
          "scuze de off-topic dar unii posteaza doar de dragul de a posta si trebuie lamurita treaba"

          Comment


          • #6
            Oooo ce urat.
            Daca eu merg cu ~140 (pe ceas e in limita legalitatii) pe autostrada si acolo unde se poate pt ca asa doreste muschiu meu, fara sa periclitez pe nimeni (pe vreun ametit care merge cu 80), sunt pericol public?
            Ai spus bine ca accidentele sunt cauzate de oameni si nu de masini in fond, dar departe cred eu sa nominalizezi pe cineva pe care probabil nici nu-l cunosti, asa direct ''ca tine''.

            Comment


            • #7
              S-a pornit de la urmatoare afirmatie: "cu viteza legala de 130-140 (pe ceas) eu depasesc foaaarte multe masini care circula cu 100-110 km/h si din cauza carora se intampla multe accidente de pe A-uri."
              Statistica si realitatea spun altceva, fie ca dorim a recunoaste sau nu.
              Cat despre nominalizare, a fost nu la adresa persoanei strict, ci asupra tipologiei.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Cezar View Post
                Accidentele sunt cauzate de cei ca tine, ce apasa pedala de acceleratie prea mult.

                hai ca esti tare de tot. n-ai fost la spatele meu sa stii ca eu depasesc limita viteza si cea de eroare.
                hai ca n-ai mai gandit-o pe asta. bv domnu doftor comunist te-ai intrecut

                LE: nu ma simt deloc atacat si nici nu creez flame-uri pentru ca nu am nici un motiv. cu atat mai mult, cand spun ca sunt cat se poate de regulamentar ( ca or mai fi unele exceptii, asta e) ma crede cineva? nu! pentru ca nu a fost nimeni la spatele meu ca sa vada. doar prietenii ma stiu si nu cei de pe forum si care vorbesc in lipsa de cunostinta de cauza si fara dovezi arunca vorbe deplasate si doar de a scrie ceva, ca in word nu pot
                Last edited by bogdan_1984; 17 August 2009, 18:41.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Desi discutia a degenerat putin, hai sa te lamuresc.
                  Ai facut o antiteza intre cei ce merg incet ( anume cei ce se deplaseaza cu 110 km/h pe A) si cei ce se deplaseaza peste aceasta viteza, asadar mai rapid.( Chit ca se deplaseaza cu 130-140 km/h), si ai sustinut faptul ca din cauza celor dintai se produc accidente.
                  Repet: statistica si realitatea spune altceva.
                  Cine n-a gandit?

                  Ps: insa nu crede ce spun eu, documenteaza-te si vezi care e realitate. Mai fa si un calcul, vezi distanta de franare 0-110 km/h, si 0-140 km/h, cu alte cuvinte "posibilitatea" de a evita un obstacol.
                  Last edited by Cezar; 17 August 2009, 18:40.

                  Comment


                  • #10
                    teoria ca teoria, dar practica ne omoara si la propriu si la figurat. am avut cateva zeci de curse pe A2 si pot spune ca cei care stau pe banda 1 si incearca sa depaseasca pe panda 2 intra in depasire fara sa se asigure daca de pe banda 2 vine vreo masina. am aflat asta pe pielea mea. si atunci cine este vinovat, pers care circula pe banda 2 cu 130 km/h (regulamentar) sau cel care circula cu 100 km/h(tot regulamentar) si a intrat in depasire fara sa se asigure? hmmm?
                    ieri am trantit o frana pe A1 din cauza unui ametit (care cred ca asa a iesit) de pe la vreo 130km/h (regulamentar) pana pe la vreo 50/h, ca asa se deplasa in momentul ala. asa ca cine era (slava domnului ca nu s-a intamplat nimic pt ca Loganul ABS plus are frane bune) vinovat? eu ca eram atent la drum la viteza legala sau el ca mergea prea incet si nu era atent.
                    apropo, chiar si la 55km/h se poate deceda.
                    nu instig la viteza, dar cand se circula regulamentar cu 130/h, inseamna ca incalci vreo regula de circulatie sau ca esti vitezoman?
                    mai bine ai muta discutia asta intr-alta parte
                    Last edited by bogdan_1984; 17 August 2009, 18:55.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Cat despre viteza de deplasare, si schimbarea benzii de mers: extrapoland, putem spune ca cei ce merg cu peste 150 km/h si neasigurandu-se la schimbarea benzii ( datorita oboselii, neatentiei) sunt implicati in accident cu participantul regulamentar la trafic ( cel ce se deplaseaza cu 130 km/h).
                      Acum cine e de vina? Dumneata ca mergi cu viteza regulamentara? sau cei ce nu s-au asigurat ca au schimbat banda?
                      Cu asta sper ca am incheiat off-topicul. Continuam prin PM.
                      Last edited by Cezar; 17 August 2009, 19:13.

                      Comment


                      • #12
                        Hai sa nu mai extrapolam, afirmatia ta nu are sustinere, eventual mai citeste o data ce ai scris, cazurile sunt rare sau aproape imposibile/fara logica.

                        Update consum: ~5% extraurban, mers 100-110 ( cu Mercedesu 200 dizal aspirat ).
                        Si cu utilaju: 9,5% extraurban (Arad-Resita, l-am si lasat acasa, am venit inapoi cu ceva care nu trage dar consuma putin).
                        Last edited by Octavian; 19 August 2009, 22:02.

                        Comment


                        • #13
                          Ipoteza ramane in picioare, chit ca vrei sau nu stimabile. Logica ramane in mainile celor ce o au, si au interpretat corespunzator spusele mele.
                          Last edited by Cezar; 19 August 2009, 23:33.

                          Comment


                          • #14
                            Baza/ponderea accidentelor in cazul prezentat de tine (stimabile Cezar) se intampla cand aia cu viteza mica schimba banda de mers si sunt loviti de vitezomani, NU invers.
                            Citeste inca o data ce ai spus poate te dumiresti.
                            Vad ca umbli sa dai un warn la Tavi sau ce vrea muschiul tau, nu e problema, dar nu poti sa sustii ceva ilogic aproape si sa mai crezi ca ai si dreptate, asta numai daca tu asa vrei

                            PS: plus ca ai fost off topic posturi fara nr, da' cf regulamentului nu conteaza.
                            Imi port crucea pt ca am dreptate si fa ce vrei.
                            Daca tu nu poti sa inchei printr-o afirmatie logica, nu conteaza daca spui tamepnii sau nu.
                            Last edited by Cezar; 19 August 2009, 23:46. Reason: am vb cu el, s-a calmat:) Deh, scot ce-i mai "bun" din oameni.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Octavian___30 View Post
                              Baza/ponderea accidentelor in cazul prezentat de tine (stimabile Cezar) se intampla cand aia cu viteza mica schimba banda de mers si sunt loviti de vitezomani, NU invers.
                              Citeste inca o data ce ai spus poate te dumiresti.


                              .........
                              Cu alte cuvinte, nu viteza este factorul cauzal, ci neasigurarea la schimbarea benzii de mers, cum si asta sustii.
                              Tampenii? Daca astea sunt, chiar si tu le sustii. Cine are de dumerit acum?

                              Pt celelalte probleme, ai pm.
                              Last edited by Cezar; 19 August 2009, 23:34.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google