Discutii despre orice, mai putin pe teme politice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vanzarile SEAT pe luna ianuarie 2015 in Romania:

    - 56 masini noi fata de 31 in ianuarie 2014 cu o crestere de 80%

    la masini sh inmatriculate(aduse din afara) , 362 masini fata de 334, cu o crestere de 8%.

    cele mai vandute modele noi:

    TOLEDO - 33 bucati
    LEON -18
    IBIZA - 2
    ALTEA XL- 2
    EXEO - 1

    Clasamentul primelor 20 modele noi vandute in Romania in ianuarie:

    LOGAN 608
    DUSTER 444
    OCTAVIA 246
    SANDERO 203
    RAPID 119
    FOCUS 108
    DOKKER 102
    FIESTA 93
    GOLF 93
    JETTA 91
    PASSAT 90
    CLIO 87
    CAPTUR 82
    500L 80
    CORSA 65
    IX35 56
    TIGUAN 55
    FLUENCE 51
    RANGE ROVER EVOQUE 50
    I20 48

    Ceea ce e de mentionat e ca piata de autoturisme noi in ianuarie in Romania este in scadere cu 2%, iar SEAT este in crestere cu 80%, Audi cu 21%, VW cu 3%.

    _________________
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Pai se mai vinde exeo? O fi stoc mare...ca nu se mai fabrica...nu?!


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Keep walking...

      Comment


      • habar nu am.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • vad ca in 2011 a primit un facelift si de-abia intra pe piata din romania.
          cred ca se mai fabrica. scoateti pauza..
          http://www.pro motor.ro/masini-noi/news/cat-costa-noul-seat-exeo-in-romania-9041376

          Comment


          • Originally posted by B997NDL View Post
            vezi ca exista tirolul german care face parte exact din bavaria.
            ii recunosti dupa pantalonii de piele si iodlere.


            The first of several divisions of the duchy of Bavaria occurred in 1255. With the extinction of the Hohenstaufen in 1268, Swabian territories were acquired by the Wittelsbach dukes. Emperor Louis the Bavarian acquired Brandenburg, Tirol, Holland and Hainaut for his House but released the Upper Palatinate for the Palatinate branch of the Wittelsbach in 1329. In 1506 with the Landshut War of Succession, the other parts of Bavaria were reunited, and Munich became the sole capital.
            Da' in epoca Imperiului roman nu ma duci?
            Exista si Tirol italienesc, dar asta nu schimba cu nimic faptul ca, actualmente, BAVAREZI se numesc aia de produc BMW-ul.

            Comment


            • Originally posted by B997NDL View Post
              vad ca in 2011 a primit un facelift si de-abia intra pe piata din romania.
              cred ca se mai fabrica. scoateti pauza..
              http://www.pro motor.ro/masini-noi/news/cat-costa-noul-seat-exeo-in-romania-9041376


              Foarte misto arata exeo, e un audi a4, da altfel, mult mai frumos, mai ales interiorul, cu gurile alea frumoase de ventilatie
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Răspund unei chestiuni puse mai sus, ceva mai demult, fiindcă am fost prea ocupat să mai pot intra pe-aici o vreme.
                Există două teorii pentru formarea petrolului (hidrocarburilor): una biogenă, cealaltă abiogenă. Din numele lor ne dăm seama că prima susține formarea lor din organisme, cealaltă din roci bogate în C și H. Dacă am fi depins de petrolul format din dinozauri, am fi fost demult pe jantă. În fapt, străvechiul plancton, străvechile organisme animale și vegetale marine, în cantități uriașe sunt "cauza" formării petrolului, după ce au ajuns la adâncimi potrivite pentru a se declanșa reacțiile necesare.
                Un rus cică ar fi "demonstrat" că teoria abiogenă ar fi cea corectă, argumentul fiind descopărirea de zăcăminte la adâncimi foarte mari, unde, chipurile, n-ar avea ce căuta sedimentele străvechi. Iar pungile de petrol de mai sus, ar fi ajuns acolo migrând de la adâncimi mari.
                Viitorul va decide care din teorii e coectă, dacă nu ambele. Personal, înclin spre prima.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • Originally posted by Kojak View Post
                  nea Iancu, esti offtopic!

                  Trebuia sa postezi in topicu' dedicat
                  http://www.loganclub.ro/forum/350_ti...77#post1650277
                  Am comis-o deci. Nu mi-a trecut prin cap.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • S-a mucificat in ultimu' hal A2, pana la Km 35 (nod Fundulea), pe B1.
                    Dezastru!!! Fisuri si gropi adanci si late dispuse transversal, f. dese, fiind practic imposibil de ocolit. Deplorabil!
                    Singura solutie, c.o.x. pe B2 (care are o stare acceptabila spre buna, la fel ca-n vara), cu retragere temporara doar cand vine vreu "zeu" din spate.
                    O mizerie de sistem rutier rigid facuta de jmecherii de la Colas cu 12 ani in urma!

                    Comment


                    • Manastirea Samurcasesti a dat in judecata Consiliul General al Municipiului Bucuresti, dupa ce municipalitatea a refuzat sa permita construirea unui bloc de cinci etaje pe un spatiu verde de 1.390 metri patrati, de pe bulevardul Regina Maria din Capitala. Terenul apartine bisericii, iar pentru edificarea blocului ce ar urma sa adaposteasca birouri si spatii comerciale, aceasta s-a asociat cu un dezvoltator imobiliar. Manastirea a cerut Primariei Capitalei, in 2009, sa ii aprobe un Plan Urbanistic Zonal, care sa ii permita sa ridice in asociere cu un investitor privat un bloc cu doua subsoluri, parter, mezanin si cinci etaje pe terenul pe care il detine pe bulevardul Regina Maria, chiar langa biserica Samurcasesti. In documentatiile de urbanism, terenul figureaza ca spatiu verde. In plus, la fata locului se poate vedea clar ca pe teren se afla mai multi arbori.
                      Popii nu pot fi chemati la DNA, din pacate, ca ar face coada la audieri.
                      Inclusiv copy-lotul care a retrocedat catre biserica, inainte de campanie, terenuri si imobile, fara numar, fara numar...

                      Comment


                      • pe timpul comunistilor popii se bateau cu caramida in piept ca is persecutati de regim , ca se construiesc blocuri prea aproape de biserici , sau se darama bisericile si se construieste.
                        acum ar fi in stare sa darame ei bisericile pentru bani.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • asta da bmw... "sleeper" !
                          eliminati spatiile dintre 4 si tuning (2 locuri)

                          http://www.4 tuning.ro/filme-masini/view/uYTu-meoo8N?utm_source=Newsletter__Newsletter_4 Tuning.ro&utm_medium=yahoo.com&utm_campaign=newsle tter_208103

                          Comment


                          • De banii bagati, cred ca-si lua un F30.

                            Avea unul un A6 Allroad cu probleme la o valva de la suspensie, dimineata masina statea aplecata de o roata, ii dadea cheie si se redresa.
                            Last edited by mr.K; 17 February 2015, 16:24.

                            Comment


                            • dar si cand te pui cu ala langa un lambo de dorobanti si ii dai fum...
                              in ce mare fel se aude motorul ala...

                              Comment


                              • Au și ei cocalarii lor.
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google