Discutii despre orice, mai putin pe teme politice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cherubino View Post
    oameni circulă zilnic cu ele, poate fără să-și dea seama la ce pericole se expun prin simpla urcare într-o „tablă” dintr-asta.
    ei, nici chiar asa. ce pericole ? totusi fac itp-ul la 6 luni.
    n-or avea cele mai scumpe placute, dar nici nu gonesc cu masina.
    acum se roaga sa prinda cateva semafoare, nu mai e ca mai demult.

    Comment


    • eu am avut ocazia sa merg cu un taxi de-asta la aeroport, cu itp din 6 in 6 luni: fumega ca o soba, troncanea tot in el, frane la treia pedala, joc de o palma stg-drp la volan. in acte masina era perfecta. avea ce-i drept aproape 700000km, dar da-o dracu de troaca. si ala mai si mergea cu niste crenvursti uzati din 2005 pe post de gume (nici n-a stiut ca rotile trebuie echilibrate din cand in cand, el credea ca-i moft, ca pe dacia lui aia veche si pe mercedesul de dinainte de logan el n-a echilibrat nici o data rotile) pe ud, cu 70-80km/h, probabil cat ducea apoape "blana" masina aia. din pacate nu e caz singular. bine, loganul cu radiatorul spart arata impecabil pe langa asta cu care m-am "carutat" eu la eroport, dar faptul ca taximetristii fac itp din 6 in 6 luni pentru mine e irelevant. daca ar fi pe bune acel itp, am avea cu 80% mai putine taxiuri.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Lasati rabla in pace, mai bine dati mesaje de incurajare lui Halep, sa-si revina dupa bataia sora cu moartea incasata de la chinezoaica aia care o mai batuse odata de o demontase.


        Da ce bataie a luat. Ca magaru-n panta )


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Keep walking...

        Comment


        • Ghinion ar fi sa mai dea inca odata de chinezoaica la Australian Open.

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            eu am avut ocazia sa merg cu un taxi de-asta la aeroport, cu itp din 6 in 6 luni: fumega ca o soba, troncanea tot in el, frane la treia pedala, joc de o palma stg-drp la volan.
            Taxiurile ca taxiurile astia oricum merg incet si doar prin oras, dar ce parere aveti de rablele inmatriculate in alte tari? vad ca se chinuie guvernantii nostri sa ne scape de ele si nu reusesc.

            Comment


            • printre "rablele" alea sunt si masini foarte bine intretinute, intr-o stare mai buna decat multe masini inmatriculate pe romania. cand nu-ti permiti masina, dar vrei sa te cari totusi cu una, faci cumva sa te plimbi cu o trotineta de-aia de pica tot de pe ea. ca multi isi aduc rable e pe undeva vina guvernantilor. daca s-ar vana rablele indiferent de tara in care sunt inmatriculate, am scapa de multe dintre ambuteiajele din trafic. acum jumatate de ora, de exemplu, pe langa faptul ca la noi se lucreaza la pasajele care fac legatura intre nordul sudul orasului (pe sub calea ferata) si s-a ingustat strada pentru a avea loc aia cu constructiile, mai si crapa un cielo exact la semafor, in panta. dupa 5 minute, ghici ce? masina de firma de asigurari, ruginita, gume praf, fum de sub masina de peste tot, parca avea esapamentul ca o para de dus, pe sub toata masina. masina cu numere de timis, nu bulgaria sau anglia.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Adevarul este urmatorul: masina este un beneficiu...o facilitate...si daca nu-ti permiti...mergi cu mijloacele de transport in comun (tramvai/firobuz/autobuz/tren/avion etc). Dar din nefericire romanul este rasa superrioara...si el nu merge cu prostimea...chiar daca nu-si permite sa intretina o masina...si nu are bani decat de 10l benzina+10 gazolina...sau 10L motorina din locomotiva.
                Primul loc in care as actiona: statiile ITP...peste jumatate din masini n-au luat ITP-ul pe bune.

                Comment


                • Corect, sunt destule "rable" si autohtone dar, in primul rand ar trebui sa nu mai intre altele in tara, apoi sa le rezolve si pe acestea. Mai grav este ca sunt firme care folosesc masini inmatriculate pe Bulgaria si aici stiu eu cateva firme care au destul profit.

                  Comment


                  • alinn28 sincer...pe mine nu ma deranjeaza ca aduc rable in RO...cat timp isi permit sa le intretina sa functioneze conform normelor si sa treaca de toate testele de siguranta...este dreptul lui. Tu de ce crezi ca pe dincolo lumea incearca sa scape dupa 7-8 ani de masina? Nu-si mai permit intretinerea ei. Acolo ITP-ul se ia pe bune.
                    Daca rezolvi cu ITP-ul...eu zic ca 40-50% din masiniile de pe strada dispar...pentru ca sunt niste epave...care nu trec nici de cel mai indulgent test...pe bune

                    Comment


                    • Aveti grija ca nu cumva tocmai Daciile noi sa nu treaca primul ITP pe bune. In special standul de frana.

                      Grupul Renault recheamă în service 245 de maşini cu probleme la frânare. Iar proprietarii autoturismelor Dacia care primesc o notificare din partea firmei trebuie să se prezinte de urgenţă la un service autorizat pentru a înlocui sistemul de frânare

                      Comment


                      • mr.K logan-ul meu de 12 ani a trecut toate ITP-urile fluierand. Ba chiar am banuieli ca au mai trecut inca 4-5 masini pe spatele loganului meu. Nu as baga mana in foc pentru mercedesurile sh de pe sosele...deh...reparate in spatele blocului cu piese..."de origine"...

                        Comment


                        • La Dacia problemele sunt la frana spate, care e la limita. Vorbesc de masini noi.
                          Al tau o fi fost pentru "export".

                          Comment


                          • 245 masini din 50.000...adica sub 0.5%...cand altele se rasturnau in propiortie de 100% de au trebuit sa le recheme pe TOATE? Eu zic ca-i bine.

                            Comment


                            • E bine, e bine... e foarte bine. Mai ales cand franezi de urgenta si strangi din fese ca nu se opreste masina. Dar bine ca actele sunt in regula.
                              La alea 245 era groasa treaba, o fi vreun lot de piese cu defecte. N-au mai avut ce face.
                              Restul, sunt proiectate sa treaca standul de frana. Nu cu magna cum laude, ci sa-l treaca si atat.
                              Eu n-am fost multumit de frana de pe Dacia, indiferent de anul de fabricatie al masinilor, din 2005 pana in prezent. Probabil compar cu franarea la alte masini.
                              Last edited by mr.K; 7 October 2016, 09:50.

                              Comment


                              • mr.K Sincer eu am fost multumit...chiar foarte multumit. Adevarat...nu mi-am cumparat cauciucuri resapate...si nici cele mai ieftine cauciucuri...pe care sa le tin 10 ani (cred ca de asta am si fost lovit in spate de vo 3 ori)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google