semnalizare stanga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    pai clar ca uch le comanda, dar actionarea motorului se face printr-un releu din uch...tranzistorii mos se folosesc la alte minuni, gen semnalizare, iluminat interior...tre' sa fac rost de-o schema interna a uch si atunci vedem ce se mai poate imbunatati
    Last edited by crististreulea; 24 December 2007, 11:10.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Csebalyn buzzerul e tot in UCH
      Captain of the black pearl

      Comment


      • #33
        pai da, ca renault nu-i in stare sa faca masinile pe modelul alorlalti, gen ford, volvo, peugeot, mercedes...astia tot timpul au cate ceva diferit fata de celelate ecu-uri ale concurentei la majoritatea masinilor buzzerul e in bord, la renault e in portbagaj...
        Last edited by crististreulea; 24 December 2007, 11:10.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          Originally posted by csebalyn
          pai clar ca uch le comanda, dar actionarea motorului se face printr-un releu din uch...
          Da, ai dreptate, acum am vazut releul pentru stergatoare.

          Originally posted by giurisici fabian
          Csebalyn buzzerul e tot in UCH
          Asa e, uite si o poza pentru cine e interseat cum arata buzzerul de pe placa UCH. E cel rotund din stanga jos.
          Attached Files
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            Originally posted by giurisici fabian View Post
            nu e vina nimanui(a proprietarilor ma refer).conectorii aia de la stopuri sunt de tot rahatul,in timp se oxideaza si nu mai fac contact bine, se incalzesc(mai ales plotul de masa).Am vazut la un logan,la plotul de masa se topise plasticul stopului din cauza asta si cand dadea semnal sau punea frana se aprindeau in bord martorii de la proiector ceata spate si degivrare pe langa ca becurile din stopuri faceau ca pomul de iarna ca nu aveau masa.
            Am descoperit in aceasta seara exact aceasta situatie, bold-uita mai sus....intrebare....tot ce trebuie sa fac este sa desfac mufele si sa le curat? Sau sa verific si pozitia becurilor in stop?
            Multumesc anticipat!!!

            sigpic

            Comment


            • #36
              intru si eu in discutie. am si eu un logan 1.5 2006...de ceva vreme nu imi merge semnalizarea pe stanga iar cand misc putin de mufa de la uch-ul de sub bord de acolo(mufa alba) incepe sa mearga semnalizarea,dar depinde in ce pozitie sta mufa,daca o intr-o pozitie de ex. merge,dar daca o mai misc putin iar nu mai merge. mentionez ca pe partea stanga semnalizarea din lateral nu merge nici chiar atunci cand reusesc sa le fac pe alea din fata si din spate sa mearga,si becul nu e ars,firul,atat cat il pot vedea nu e intrerupt..ce poate sa fie? uch-ul de fect?un pret..poate a schimbat cineva,alte chestii ce trebuie facute la schimbarea uch-ului( daca o fi nevoie)? mersi tuturor..scuze ca am pus intrebare in loc sa dau un raspuns la topic:-s

              Comment


              • #37
                Salut, sun nou pe aici.
                Am intampinat aceeasi problema cu semnalizarea pe partea dreapta. Daca, in timp ce e activata semnalizarea dreapta, apas si pe frana, semnalizarea incepe sa palpaie mult mai rapid. Pe langa asta, cand franez, in bord mi se aprinde martorul luminos de semnalizare tot timpul si cateodata si cel de lumini ceata.
                Intrebare : trebuie sa sterg mufele de la tripla de pe drepta si sa verific becurile sa fie fixe sau trebuie sa umblu si la becul de semnalizare de pe fata?

                Comment


                • #38
                  Am patit si eu acelasi lucru.Ai un fals contact din cauza umiditatii.Desfa stopul pe spate si curata bine contactele,sr fi ideal un sprey de contacte.

                  Comment


                  • #39
                    Salutare! Am curatat si eu anul trecut contactele blocului optic, insa zilele astea am patit chestia colegului razvan2007, dar pe partea dreapta. Ce e ciudat e ca, atunci cand pun semnalizarea, in locul becului portocaliu se aprinde cel rosu de pozitie si frecventa ticaitului creste. Am verificat becurile, nu sunt arse. Am mai curatat nitel contactele, dar tot la fel.
                    In afara de contactul de masa, in jurul caruia plasticul e ars - bineinteles, toate par curate. Nu ma prind de unde e buba.
                    Ce sa mai verific? Multumesc!

                    Salutare!
                    Revin cu update: cand eram gata sa "cedez" si sa merg la un service, am mai curatat inca o data si inca o data conectorii stopului, dat temeinic cu wd-40, am mai apropiat micii conectori din conectorul cu cablajul si intr'un tarziu a disparut simptomul. Ciudat tare!
                    Last edited by Macs; 27 April 2013, 21:49. Reason: Automerged Doublepost
                    I don't ride low, I fly high...

                    Comment


                    • #40
                      Salutare,
                      Am o problema cu semnalizarea la logan.
                      Dau semnal stanga, merge ok, bec fata, beb aripa, bec spate.
                      Dau semnal dreapta, ok la fel, numai ca semnalizeaza si stanga, dar nu la fel de intens, mai slab pe stanga.
                      Am verificat becurile, functioneaza toate.
                      De ce cand dau semnal dreapta, functioneaza si stanga, dar, repet, mai slab pe stanga ?
                      Multumesc.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google