DE CE VAND MEMBRII Ce Au Investit In Masinile Lor? De Ce Mai Nou Vor O Masina Stoc?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DE CE VAND MEMBRII Ce Au Investit In Masinile Lor? De Ce Mai Nou Vor O Masina Stoc?

    Deschidem acest thread dupa o idee a lui leo_negrescu care e bine venita .

    S-au saturat de DACIA?sunt foarte curios.chiar atat de putin sa tina epoca DACIA?face-ti sa cred ca nu este din cauza crizei.cand am intrat in acest club,am vazut totul:critici,prieteni,poate chiar dusmani.
    astept raspunsuri,oricare ar fi ele.TOTUTSI NU INTELEG.
    Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

  • #2
    Per ansamblu, raspunsul e foarte simplu: In timp, prioritatile omului se schimba.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      probabil pentru ca vor alta masina, si o vand stock... Nu toti ar da 1000 euro in plus pt ca e tunata de exemplu...
      MY CLA

      Comment


      • #4
        1000 de euro??...ma faci sa zambesc

        Cred ca Dark a dat cel mai bun raspuns
        sigpic
        "BRABUS" STYLE

        Comment


        • #5
          am dat doar un exemplu... poate fi mai mult sau mai putin... Sunt oamenii pe care chiar nu ii impresioneaza elementele de tuning.
          MY CLA

          Comment


          • #6
            Originally posted by darksid3 View Post
            Per ansamblu, raspunsul e foarte simplu: In timp, prioritatile omului se schimba.
            Si pentru ca oricat am modifica noi la ele : jante, anvelope, suspensii, evacuari, axe, leduri, bari din carton sau xenoane ieftine....tot mai bine merge o masina stock

            Comment


            • #7
              bari(e) de carton , sau ai vrut sa zici carbon ?

              Pentru mine este simplu, a fost o etapa din viata, una frumoasa cei drept.

              Comment


              • #8
                Acel tot unitar care constituie o masina reprezinta rezultatul unor cercetari, experiente acumulate de producatori si e probabil cel mai bun compromis pret/fiabilitate; restul "imbogatirilor" after sunt compromisuri pe care le facem fara sa stim adevaratul cost pe termen lung sau mediu. Asadar o masina stock, ramane cea mai corecta alegere; cine dintre voi cumpara o masina tunata?
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  S`a scris si mai sus, sunt etape in viata, ca am nimerit la logan, asa a fost soarta.
                  Last edited by vitriol; 23 December 2012, 16:40.

                  Comment


                  • #10
                    o masina tunata are nevoie de o anumita atentie, atentie care inseamna bani, gandeste-te ca de ex. intra in familie un nou membru, unde crezi ca va intra tot capitatulu rezervat pentru masina ?

                    Comment


                    • #11
                      Eu cred ca sunt persoane pentru care la un moment dat masina in care au investit o suma semnificativa de bani nu mai prezinta o asa mare importanta cum era "odata". Probabil au realizat care au fost costurile mofturilor de a personaliza acea masina, poate au alte planuri ...sa investeasca banii in altceva in "casa" spre exemplu, sau de ce nu: poate s-au hotarat sa isi cumpere o alta masina si dupa cum au scazut preturile la Logan ...ce a investit in ea poate nu isi recupereaza nici 20% preferand astfel sa vanda separat elementele adaugate in timp.
                      Daca eu am investit in masina mea (1.4 - 03.2007 full options) 2000 euro si pretul pietei la o astel de masina este apoximativ 3000 - 3500 inseamna ca o sa iau vreodata 5000 sau macar 4500 pe ea?! Nu cred !!

                      Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by CataFOF View Post
                        bari(e) de carton , sau ai vrut sa zici carbon ?
                        Nu nu...ai inteles bine, CARTON

                        Ma refer aici la aceia care isi modifica barile fara a avea nici cel mai mic habar sau cea mai elemantara notiune despre bunul gust sau esteticul care place ochilor publicului latg.
                        Se nasc astfel niste adevarati monstri, sperietori de copii mici.

                        O masina stock nu exceleaza dar nici nu deranjeaza ochiul.
                        Last edited by alessandro; 23 December 2012, 17:12.

                        Comment


                        • #13
                          Nu mai fiti ariciosi. IancuMic si-a exprimat parerea, asa cum o poate face fiecare.

                          Eu cred ca "tiunigul" in multe cazuri vrea sa acopere "distanta" dintre VIS si Realitate. Adica visul de a avea o masina sport, "suparata", puternica, etc - care sa te faca mai "fasnet" pe sosea. Realitatea este masina stoc pe care o cumperi noua sau second-hand in functie de banii din portofel si decizia de moment pentru care optezi. Si tot Realitate inseamna si banii pe care ii scoti din portofel pentru a-ti indeplini VISUL.

                          Si se intampla fie ca banii din portofel sa se termine inainte sa iti indeplinesti VISUL sau chiar sa te trezesti din VIS la Realitate - adica esti posesorul unui Logan, care e o masina OK pentru scopul pentru care a fost creata.

                          Din punctul asta de vedere am scris de mai multe ori pe acest forum ca in loc de "tuning" la un 1.4 MPI ar fi fost mult mai bine cheltuiti acei 2 - 3000 euro pentru achizitia din start a unui 1.6 16V sau 1.5 DCI 90PS (strict opinie personala)
                          Last edited by ion_R5; 23 December 2012, 18:27.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by CataFOF View Post
                            S`a scris si mai sus, sunt etape in viata, ca am nimerit la logan, asa a fost soarta.
                            Corect!
                            Lasam loc , poate si putina inspiratiei celor care vin din spate
                            sigpic
                            "BRABUS" STYLE

                            Comment


                            • #15
                              Aici e urmatoare chestie...Toti care intra pe forum si au logan isi pun arcuri, tobe, folii, etc, sa fie in rand cu lumea, fara sa stie ce ii asteapta...iar pe urma, stok direct, nu le place rigiditatea, zgomotul intunericul, problemele cu politia etc...Nu mai e mult si o sa ramanem doar cativa care o sa mai avem modificari la masini...
                              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google