Amabilitate Angajati Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    E o piramida a furtului. Constuctorul fura de la client, angajatii lui de la constructor (dar mai putin). Daca diferenta dintre cat a furat si cat i s-a furat e pozitiva, e bine.
    Sa zici ca gasesti constructor cinstit e ca blonda inteligenta.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #77
      Angajatorul mai fura si de la angajat, nu e doar invers. Il plateste 8 ore si-l foloseste 10-12.
      De aia sunt nemultumiti si aia din reprezentante. Dar nu e de vina clientul...

      Comment


      • #78
        Originally posted by mr.K View Post
        In servicii facturezi si tu un pic mai mult, sa nu se prinda clientu'.

        Asa cum fac reprezentantele Dacia, cu ora tehnologica.
        Dupa mentalitatea dumitale ar inseamna ca la fiecare angajat sa mai existe inca un supraveghetor care sa-i contorizeze munca si randamentul. Corect. Asta n-ar insemna o crestere a pretului final....Nu....

        Originally posted by einstein1984 View Post
        E o piramida a furtului. Constuctorul fura de la client, angajatii lui de la constructor (dar mai putin). Daca diferenta dintre cat a furat si cat i s-a furat e pozitiva, e bine.
        Sa zici ca gasesti constructor cinstit e ca blonda inteligenta.
        Exista constructor cinstit. Sigur, nu aia gasiti pe google via "construim foarte ieftin" "cele mai mici preturi". De unde dracului sunt preturile alea mici? Din lipsa unei calitati. Cine stie ce face, vinde la pret mare (adica adaos comercial 50%). Cine stie putina economie intelege ca pt acel 50% adaos ai si cheltuieli mari si implicit dari la stat mari, rezultand un pret mare!

        Originally posted by mr.K View Post
        Angajatorul mai fura si de la angajat, nu e doar invers. Il plateste 8 ore si-l foloseste 10-12.
        De aia sunt nemultumiti si aia din reprezentante. Dar nu e de vina clientul...
        Unii lucreaza in 12 ore cat ar trebui sa lucreze in 4. Fac multa munca insa foarte proasta, cu randament extrem de scazut.
        Angajatorul care fura de la angajat e cel mai prost de pe planeta, si in general nu sunt multi asa. Ca voi credeti ca exista, e partea a 2 a, ca va luati informatiile din TV. Insa, sa furi de la angajat e ca si cum ai vinde frigiderul bunicilor si apoi te dai mare ca ai bani!

        Tocmai ce ziceam: toata lumea este ferm convinsa ca toti fura.
        Implicit, e ok sa furi daca ai ocazia.
        Iar apoi ne gandim de ce e tara unde e si de ce avem conducatorii pe care-i avem...

        Daca zic ca nu fur, toti sa o sa ziceti ca mint.
        Insa, de ce dracului n-as vrea o guvernare pontina daca as fi cu furturile, ha? De bou?

        Comment


        • #79
          Insa, de ce dracului n-as vrea o guvernare pontina daca as fi cu furturile, ha? De bou?
          Ca ai lipeala la ailalti?
          In servicii, inclusiv juridice, toti incarca un pic factura clientului, pe motiv ca s-a gandit la dosar si cand isi facea nevoile pe WC.


          Iar apoi ne gandim de ce e tara unde e si de ce avem conducatorii pe care-i avem...
          Crezi tu ca firmele de avocatura din USA nu fura, de exemplu? Normal ca da, incarca factura clientului.
          La firmele mari, in cazul dosarelor clientilor cu bani multi, pana si masa de pranz ce o ia avocatul la o intalnire cu clientul, o pune pe factura clientului.


          Unii lucreaza in 12 ore cat ar trebui sa lucreze in 4. Fac multa munca insa foarte proasta, cu randament extrem de scazut.
          Ce angajezi, de cati bani oferi, aia ai. Da-l afara! Si munceste tu si pentru el.

          Angajatorul care fura de la angajat e cel mai prost de pe planeta, si in general nu sunt multi asa
          99% sunt asa. In Romana resursa umana e cea mai putin apreciata resursa, angajatorul pune mai presus de om consumul de hartie, de exemplu.

          Bun si ieftin nu exista ! Valabil si la angajati.

          Pai la reprezentante ce mecanici mai ai? Tinerei cu tuleie in barba. Unul bun, a invata meserie si repara masini acasa la el. Face 1500 lei pe saptamana poate, nu pe luna, cat avea el salar net la reprezentanta.
          Important e ca ce faci tu sa aiba cautare.
          Last edited by mr.K; 6 November 2014, 14:13. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #80
            Da bre nea K, eu am lipeala la altii, corect. Nu ca am muncit, ci pt ca am furat Mi se pare o logica excelenta, demna de antena3.

            Daca eu cred ca firmele de SUA nu fura? Ai lucrat cu ele sa vezi ce planuri tarifare au? Stii ce sistem au? Mi se pare oricum aberanta filosofia dumitale, no offence. Am inteles ca acum crezi cum ca toti fura. Nu inseamna ca asta e realitatea... De fapt, cred ca toti s-au vorbit intre ei cum sa fure clientii.

            La mine in firma si eu lucrez pentru firma. Cand cineva are o problema, sustin eu sau deleg, iar delegatul primeste bani pentru munca in plus.

            In romania poate ai uitat cum se iau licentele. Poate ai uitat ca multi vin cu niste adeverinte cum ca au terminat un stagiu de practica, insa n-au trecut pe acolo nici macar sa schimbe hartia copiatorului.
            Ala care repara masini la el acasa, castiga mult pt ca face evaziune fiscala si ca momentan nu ii cauta nimeni. Sa vezi cand din aia 1500 lei plateste TVA 24%, impozit 16%, asigurari sociale si de sanatate... Sa vezi cum ii raman nici 800 lei. Insa, mergem pe hotie ca doar e ok :p Se poate.

            Vad ca se tot vehiculeaza ideea ca salariile sunt mici. Eu cred ca voi nu stiti oameni care castiga cu adevarat mult. Ala care munceste, are. Nu are unde lucreza, pleaca si il ia altul.
            Insa daca pleaca si nu-l ia nimeni, asta ce zice despre omul ala? Stiu, e sistemul rau si nu-l vrea, nu ca el de fapt este semi-incompetent si ca avea acolo o clica unde putea sta si lua un salariu ce nu prea reflecta calitatea muncii sale.
            Asta este Romania post-comunista: un amalgam de prosti cu pretentii! Aia buni au oricum, pt ca, dupa cum ziceai, "ce faci tu are cautare".

            Tot ziceai ca 99% fura angajatii. Te inseli amarnic. Nu stiu de unde ai tu datele, insa te asigur ca o astfel de manevra economica pune pe butuci orice sistem economic functional.
            Poate fac si eu parte dintr-o clica de oameni ce se intalnesc ocazional ori aici, ori in alte tari si vorbim cu altii din alte tari ce conduc business-uri identice cu ale noastre.
            Problema ramane in continuare aceea ca:
            1. sunt prea bun, merit mai mult
            2. las-o ba ce merge asEa
            3. da ce ba, eu sunt sclavul lor?
            4. lassa ca am vazut eu cat castiga (desi el habar n-are de sistemul economic in care lucreaza, insa se da cu parerea, de altfel una convinsa, ca in fotbal, politica si femei).
            5. lipsa unor institutii care sa creeze oameni profesionisti: toti prostii au o facultate, exista facultati fara aplicabilitate practica/, ex: facultatea de management, facultatea de administrarea afacerilor, s.a.m.d.
            Este un sistem corupt pana in maduva curului si e greu sa poti adauga plus valoare serviciulului tau, pt ca nu prea ai mijloace.

            Dau ex: decat sa lucrez cu cretinii din Romania, prefer sa externalizez in alte tari. Asa ca romanul in loc sa-si ia banul, il ia altul. Sa multumim mentalitatii de genul: nu raspund la mail ca faceam altceva, ce conteaza ce zice ala stiu eu mai bine, eu merit mai mult.

            Comment


            • #81
              Da, am patit-o si eu cu service-ul Dacia din Cluj. Acelasi om la varsta a 3-a care e foarte plcitisit si vorbeste in bataie de joc si pentru el masinile nu au nici o problema.

              Eu am fost pentru montaj aparatori de noroi, dar au facut experimente pe masina mea(nu stiau sa monteze aparatorile de noroi la logan 2, cu toate ca aveau instructiunile de montaj).

              Am facut o reclamatie la vocea clientului, sper sa se si rezolve, fiind foarte dezamagit de cum decurg lucurile in service-ul din Cluj. Inginerul acela care preia masinile am impresia ca il doare in basca de meseria lui plus ca vorbeste cam de sus cu clientii.

              Si sincer nu mi se pare normal sa fiu tratat asa fiind client, am cumparat masina de la ei si pentru pastrarea garantiei ma obliga sa fac reviziile la ei. Oricum le fac la ei, dar au o atitudine de rahat si nu mi se pare normal.

              Comment


              • #82
                Eu am facut 3 ani reviziile la ei ( bani dati aiurea pe produse si servici supraevaluate), acum regret. Si culmea, pe garantie nu am schimbat nimic, desi volanu' imi arata de parca e mancat de soareci (noroc cu husele alea de 10 lei ca mai maschez cat de cat). Si nu iti spun de fiecare data cata scarba au avut in ei, cand le-am zis odata ca pauza de masa s-a terminat conform programului afisat (masina mea era ridicata pe stand, schimb de ulei etc), am fost atentionat ca nu eu fac programul. Culmea, pe factura acele 25 minute petrecute in plus la masa, mie mi-au aparut ca timp efectiv de montaj ) Traiasca serviciile(ma refer la serviciile oferite) si angajatii lor.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google