Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De california si inca unul-doua state stiam ca sunt cele mai restrictive din lume dpdv emisii poluante. Cand in europa abia misca euro 4 bmw se zbatea sa reuseasca sa omologheze nush'ce motor benzinar acolo

    Comment


    • Vraja, americanii elimina concurenta.
      Cand arzi 20-25 litri de benzina/100 km iese o cantitate de noxe mai mare decat sa arzi 6-7 litri de motorina la 100 de km, cazul VW tdi.
      Si Mercedes a avut probleme cu dieselul la ei.
      Americanii au impus niste norme de poluare draconice la diesel pentru ca ei nu prea produc asa ceva.
      Nu-mi plac dieselurile, dar americanii umbla cu cioara vopsita de cand ma stiu.
      Mai bine si-ar face cazanele ceva mai sigure, poate cateodata nu ajunge sa aiba 3 tone.
      Last edited by mr.K; 20 September 2015, 19:43.

      Comment


      • Originally posted by skd_ozenel View Post
        alta problema de-a mea e daca unii iau bani sa apere renaultul peste tot sau fac asta voluntar? hai ca unii sunt angajati, dar altii?
        poate chiar iubesc aceasta marca...

        ce face vw in usa fac multi altii. de asta loganul 1.5dci cosuma 3.6 exraurban si 3.7 in oras , pe hartie. nu e corect , dar asta e. in loc sa proiecteze auto care sa fie fiabile si sa consume putin , producatorii fac masini care au co2 micsorat
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • Nu e nici o vraja, in America normele de poluare sunt mult mai stricte. Prima data cand a aparut catalizatorul catalitic, in America a fost, in 1975. Masini d constructie europeana, in America scot puteri mai mici, din cauza catalizatorilor diferiti care trebuie sa respecte legislatia emisiilor de noxe. Daca ai ciculat in Europa cu masina destinata pietii americane, esti obligat sa-i schimbi catalizatorul vchi, cu unul nou, pentru ca se presupune ca ai folosit benzina europeana, care are proprietati diferite, etc.
          Ce mare concurenta sa aiba cand aici VW oricum e vazuta ca o marca mediocra si discutam de jumate de milion de dieseluri, care la nivelul pietii americane, reprezinta o zecimala. Doar in Los Angeles, circula in minutul asta, mai multe masini decat au fost inmatriculate in Romania, de la Horia, Cloșca si Crișan, incoace.
          Stai linistit ca si cazanele de aici sunt mult mai sigure.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Pai, sa luam cazanul cel mai vandut in USA anual, cam un milion parca, care nu trece testele IIHS 2015.
            IIHS a prezentat in premiera ultimele rezultate ale testelor de siguranta unde protagonistul a fost modelul de volum Ford F-150 2016.

            Bine ca macar trece noxele.

            Majoritatea anericancelor din lista abia au A-Acceptible.
            Cu G-Good sunt japonezele si europenele.
            http://www.iihs.org/iihs/news/deskto...nors-from-iihsine.

            Si aici apar doar cele ce au trecut cu bine.
            Last edited by mr.K; 20 September 2015, 20:34.

            Comment


            • Foarte bine, asta dovedeste ca au legislatie BETON si ca nu se joaca ;)
              La masina premium cu siguranta de 5 stele EURONCAP (provenita de pe piata europeana), trebuia sa-i mai ADAUG elemente de securitate pasiva, ca s-o pot inmatricula in America, ori asta nu inseamna ca masinile sunt mai sigure, acolo ?? De altfel stim amandoi ca IIHS este mai exigent decat EURONCAP.
              Eu mi-as face alte probleme: daca americanii au descoperit pe VW, cu cioara vopsita, oare ce or face plamanii europenilor, ca "exigentele" de acolo sunt mai permisive cu ce nu trebuie si mai stricte cu buzunarele :-"
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment





              • Eu sunt constient ca VW a trisat si in Europa. Si nu numai ei.
                Ce ma deranjeaza e doar ipocrizia americanilor. Consuma mai mult in realitate decat declara VW. Pai toti fac acelasi lucru.

                La masina premium cu siguranta de 5 stele EURONCAP (provenita de pe piata europeana), trebuia sa-i mai ADAUG elemente de securitate pasiva, ca s-o pot inmatricula in America, ori asta nu inseamna ca masinile sunt mai sigure, acolo ??
                Poate da. Sau nu. Americanii inventeaza tot felul de noi teste care sa dezavantajeze masinile nonamericane ce trec cu brio NCAP. Pe de alta parte , masinile americane au rezultate modeste la NCAP.
                Deci fiecare joaca dupa reguli proprii.
                Last edited by mr.K; 20 September 2015, 20:43.

                Comment


                • Ipocrizie e peste tot, e o latura umana, nu tine de cultura.
                  Iar ca fapt divers, GMC-ul e pus la colt zilele astea (de americani) din cauza a 185 de persoane care au murit in urma unor defectuni aparute la sistemele de franare si directie pe unele modele d-ale lor. Macar nu musamalizeaza ca Audi cu problemele la trenul de rulare si persoane care s-au trezit cu rotile plecate la plimbare pe autostrada.
                  Last edited by darksid3; 20 September 2015, 20:44.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • 185? In Europa ce se intampla? Genocid....La noi nu apar astfel de probleme sau se pune capac?

                    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Într-o conferință de presă desfășurată la Salonul de la Frankfurt, un oficial Dacia a declarat că brandul nu va ținti punctajul maxim în cadrul testelor EuroNCAP.

                      Comment


                      • Originally posted by Oti View Post
                        185? In Europa ce se intampla? Genocid....La noi nu apar astfel de probleme sau se pune capac?

                        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                        Evident ca se pune capac sau mai e trendul de a face recall pentru alte motive decat cele reale. Vezi cazul Dacia cu recall la cric, dar problema era de detonatie pe admisie )))
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Asta e un fel de marketing invers, nu va vom dezamagi, si peste 20 de ani veti putea cumpara aceeasi masina simpla si mai putin sigura.
                          Daca ii obliga UE, mai vedem ceva sisteme de siguranta pe Dacia, altfel, cred ca si acum ar fi avut doar un airbag pe modelele entry level.
                          Last edited by mr.K; 20 September 2015, 21:13.

                          Comment


                          • mda, mie mi se pare cam hilara declaratia dar ma rog

                            daca ue le va impune sa puna si daia si dailalta poate ne trezim ca in aceste conditii dacia va refuza sa mai produca masini

                            totusi, in aceeasi bani exista masini cu 5 stele la siguranta euroncap. la astia de ce se poate si la dacia nu? si au si sisteme un pic mai sofisticate puse, chiar daca unele sunt mai mult moft gen lane assist. hyundai i20 are si costa vreo 12 mii de euro, adica cam cat o dacie. polo 1.2tsi e la 10 mii si are 5 stele

                            eu as implementa monitorizarea pt unghiul mort. era s-o patesc de cateva ori saptamana trecuta din cauza soarelui . oricum , si fara soare tot aia ar fi fost daca nu as fi observat in ultima clipa reflexia masinii din unghiu mort in tabla masinii mele...
                            Last edited by cristi....; 20 September 2015, 21:20.

                            Comment


                            • Vrei cinci stele EuroNCAP si o sumedenie de sisteme de siguranta pasiva + activa ? cumperi ceva din gama premium sau de mijloc , Dacia este si cred ca va ramane in continuare o marca low cost.
                              Last edited by prometheus; 20 September 2015, 21:20.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • @mr.k: am uitat sa raspund la problema cu diferentele exigentelor dintre IIHS si EURONCAP - masinile europene care indeplinesc standardele IIHS americane, sunt construite PENTRU piata americana, deci difera de aceleasi modele destinate pietei europene, altfel, ca exemplu, un VW pentru europa obtine scor mai mic in America, fata de acelasi model VW destinat pietei de acolo. Americancele, daca obtin scor mic in Europa, e pentru ca testul are mai multe elemente ce nu tin de legatura directa cu soferul si pasagerii. Pentru ca suntem pe forum Dacia, vezi treaba cu AFU care a mai marit punctajul general.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google